Απάντηση έστειλε στην εφημερίδα μας ο εκπρόσωπος της ιρλανδικής αεροπορικής εταιρείας Ryanair κ. Νικόλας Λάρδης σχετικά με καταγγελία για κακή πρακτική.
Σύμφωνα με την καταγγελία που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα μας αεροπορική εταιρεία της Αυστρίας η οποία συνεργάζεται με την Ryanair έστειλε σε πελάτη της ξεκάθαρες οδηγίες μέσω σχετικού app μςε την επωνυμία “opodo” για να κάνει το check in στο αεροδρόμιο Χανίων. Όμως, όταν έφθασε στο αεροδρόμιο Χανίων, η Ryanair ενημέρωσε ότι το check in έπρεπε να είχε γίνει online και οπότε θα πρέπει να πληρώσει πρόστιμο 55 ευρώ αλλιώς δε θα επιτραπεί να πετάξει.
Παρά τις εξηγήσεις που δόθηκαν στον εκπρόσωπο της Ryanair ότι δε μπορούσε να κάνει τη διαδικασία online γιατί δεν είχε δοθεί αυτή η δυνατότητα, δεν δόθηκαν σχετικά στοιχεία αλλά αντιθέτως αναφερόταν ότι το check in μπορεί να γίνει μόνο στο αεροδρόμιο Χανίων, η Ryanair αρνήθηκε να αναλάβει την ευθύνη και κάλεσε τον πελάτη να πληρώσει το σχετικό πρόστιμο και να συμπληρώσει μια φόρμα με τα στοιχεία της υπόθεσής.
Η υπόθεση δεν είναι μεμονωμένη αφού στην ίδια πτήση ζητήθηκε από μία οικογένεια τριών ατόμων να πληρώσει 3 φορές το πρόστιμο των 55 ευρώ για το check in αν και είναι εμφανές και στα email που λάβανε αυτοί ότι κληθήκαν να κάνουν το check in στο αεροδρόμιο Χανίων και όχι online.
Σύμφωνα με την απάντηση που λάβαμε από τον εκπρόσωπο της εταιρείας στην Ανατολική Μεσόγειο κ. Νικόλα Λάρδη “σχετικά με τους συμφωνηθέντες όρους και προϋποθέσεις κατά τη διάρκεια της κράτησης, αποτελεί ατομική ευθύνη του κάθε πελάτη να κάνει check-in online και να εκτυπώσει ή να κατεβάσει την κάρτα επιβίβασής του πριν από την πτήση του. Οι πελάτες που αποτυγχάνουν να κάνουν εγκαίρως check-in για την πτήση τους ορθώς υπόκεινται σε επιπλέον χρέωση για check-in στο αεροδρόμιο ύψους 55 ευρώ.
Το email στο οποίο γίνεται αναφορά στο άρθρο σας στάλθηκε από την Opodo – ένα ηλεκτρονικό ταξιδιωτικό πρακτορεία που δεν έχει καμία εμπορική συμφωνία είτε με τη Ryanair ή με τη Laudamotion. Όσοι πελάτες έλαβαν το συγκεκριμένο email και ανακριβείς πληροφορίες από την Opodo θα πρέπει να επικοινωνήσουν απευθείας με την Opodo για την επιστροφή των χρημάτων τους. Καλούμε όλους τους πελάτες να κάνουν κράτηση για τα εισιτήριά τους απευθείας από τη σελίδα ryanair.com”