Μου λένε ότι, παρά τις μέχρι και σήμερα παρασκηνιακές προσπάθειες της κυβέρνησης δια μέσω του αρμόδιου υπουργείου – και όχι μόνο- Ευάγγελος Μυτιληναίος και Γιώργος Περιστέρης δεν τα έχουν βρει μεταξύ τους, όσον αφορά τον διαγωνισμό για την Παραχώρηση του ΒΟΑΚ, που πραγματοποιήθηκε λίγες μέρες πριν τις εκλογές του Μαΐου και ακόμη οι προσφορές δεν έχουν ανοίξει!
Και προφανώς δεν θα ανοίξουν όσο στο παρασκήνιο γίνονται προσπάθειες για να γεφυρωθεί το χάσμα μεταξύ των δύο πλευρών!
Ο ΒΟΑΚ φέρεται να έχει μεγάλη σημασία για τον Κυριάκο Μητσοτάκη ο οποίος έχει αποφασίσει να δώσει στον αυτοκινητόδρομο που θα συνδέει την Κρήτη από άκρη σε άκρη, από τα Χανιά μέχρι τον Άγιο Νικόλαο, το όνομα του πατέρα του, εμβληματικού πρωθυπουργού της χώρας Κωνσταντίνου Μητσοτάκη!
Και ο Κυριάκος Μητσοτάκης επιθυμούσε από την αρχή οι εργολάβοι να μην οδηγηθούν σε οξεία αντιπαράθεση που τυχόν οδηγήσει μέσω ενστάσεων και προσφυγών σε καθυστερήσεις υλοποίησης του έργου.
Στην προκειμένη περίπτωση ο Μυτιληναίος, που κατεβαίνει με τον Ελλάκτωρα στον διαγωνισμό και το κατασκευαστικό αντικείμενο θα αναλάβει η Ιντρακάτ, θεωρεί ότι ο ΒΟΑΚ «του ανήκει» ως μέρος της μεταξύ των εργολάβων προσυμφωνίας!
Από την άλλη πλευρά ο Γ. Περιστέρης, που ποντάρει τα «ρέστα του» στις Παραχωρήσεις, δεν δέχεται ότι η Παραχώρηση του ΒΟΑΚ εντάσσεται στη συμφωνία των εργολάβων και επισημαίνει ότι από την μοιρασιά αυτή έχει βγει χαμένος, με έργα που για άλλους λόγους (καραμπόλες) δεν προχώρησαν βάσει του αρχικού σχεδιασμού!
Επί του προκειμένου, στο Υπ. Δημοσίων Έργων προφανώς …κοροϊδεύουν, καθώς μόλις και μετά βίας μετά τις διακοπές έχει δρομολογηθεί η σύσταση της Επιτροπής Αξιολόγησης του διαγωνισμού, που ένας Θεός ξέρει πότε θα δεηθούν να ανοίξουν τους φακέλους των προσφορών!
Οι φήμες πάντως που αρχικά ήθελαν τον Μυτιληναίο να έχει υποβάλει υψηλή πρόταση, τώρα λένε ότι η ΓΕΚ Τέρνα εκτός από την Αττική οδό και στον ΒΟΑΚ έχει υποβάλει πρόταση με υψηλό τίμημα, καθώς οι Παραχωρήσεις κρίνονται ως υψίστης σημασίας για τον όμιλο!