«Έχω ανοίξει έναν νέο διάλογο με τις πανεπιστημιακές αρχές, με αδιαπραγμάτευτη βάση την εφαρμογή του νόμου, πράγμα που δεν αμφισβητούν και οι πανεπιστημιακές αρχές, με ό,τι βελτιώσεις απαιτηθούν για την εφαρμογή του στην πράξη. Ένας τέτοιος διάλογος, όμως, για να καρποφορήσει, δεν μπορεί να ξεκινάει με απειλές όπως είναι η διακοπή της χρηματοδότησης των ΑΕΙ, που αν ποτέ πραγματοποιηθεί θα οδηγήσει σε διακοπή της λειτουργίας των πανεπιστημίων και σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις. Ας σημειωθεί ότι ήδη έχουν δοθεί με υπουργικές αποφάσεις -κατά “παρέκκλιση” του νέου νόμου, μέχρι την 6η Μαρτίου 2012- τρία δωδεκατημόρια, δηλ. 24% του προϋπολογισμού. Όσοι γνωρίζουν πώς λειτουργούν οι χώροι πνευματικής και επιστημονικής εργασίας, ξέρουν καλά ότι τα προβλήματα δεν λύνονται με τη βία, όποιας μορφής κι απ’ όπου κι αν προέρχεται» αναφέρει στη δήλωσή του ο Γ. Μπαμπινιώτης.