23.2 C
Chania
Τρίτη, 23 Ιουνίου, 2026

Αυτοκτόνησαν τρεις υπάλληλοι των ΟΤΑ μέσα σε δεκαπέντε μέρες

Τρεις υπάλληλοι στους ΟΤΑ αυτοκτόνησαν μέσα σε διάστημα 15 ημερών, ενώ ένας ακόμα έκανε απόπειρα αυτοκτονίας με αποτέλεσμα να μείνει ανάπηρος.

Ψήφισμα Δημάρχων Νομού για την Δημόσια και Δωρεά Μεταφορά των Μαθητών στα Σχολεία από την Πολιτεία»

Κατά την συνάντηση που πραγματοποιήθηκε χθες Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου στο Δημαρχείο Πλατανιά στο Γεράνι, μετά από πρωτοβουλία του  Δημάρχου  Πλατανιά και Γραμματέα της ΠΕΔ Κρήτης κ. Μαλανδράκη Ιωάννη  με μοναδικό θέμα τη Μεταφορά των Μαθητών στα Σχολεία από την Πολιτεία , και στην οποία παρίσταντο οι Δήμαρχοι Πλατανιά κ.Ιωαν.Μαλανδράκης , Αποκορώνου κ. Μαρκάκης Γρηγόριος, Καντάνου _ Σελίνου κ.Γεωργ.Δερμιτζάκης,Κισσάμου κ.Γεωργ.Μυλωνάκης, η Αντιδήμαρχος Χανίων κα.Χρυσούλα Χατζηδάκη, ο Αντιδήμαρχος Σφακιών κ.Πρωτοπαπαδάκης , παρών επίσης ήταν και οι Αντιδήμαρχοι Κισσάμου Μουντάκης & Σκορδυλάκης , και οι Αντιδημάρχοι του Δήμου Πλατανιά κ.Γεωργ.Καλαϊτζάκης, Ιωαν. Μαλακωνάκης &Νικ.Δασκαλάκης.

Μετά από μακρά συζήτηση  εκδόθηκε το παρακάτω ψήφισμα

Παγκρήτια Ημερίδα για την «παιδική διατροφή»

Στα πλαίσια της κοινωνικής ευαισθησίας, της επιμόρφωσης του κοινού και  της πρόληψης για την υγεία, οι πτυχιούχοι Διαιτολόγοι-Διατροφολόγοι Κρήτης, θα πραγματοποιήσουν την 1η Παγκρήτια Ημερίδα Διατροφής, με θέμα την   «Παιδική Διατροφή» την Κυριακή, 11 Μαρτίου 2012.

Ολοκλήρωση Προγράμματος του Δήμου Πλατανιά σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκηση και ΕΚ.Κ.Δ.Δ.ΔΑ.

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η πρώτη από τις επιμορφωτικές δράσεις που έχει σχεδιάσει ο Δήμος Πλατανια και  έγινε σε συνεργασία Ινστιτούτο Επιμόρφωσης ΙΝ.ΕΠ. του  Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης Ε.Κ.Δ.Δ.Α., αφορούσε το επιμορφωτικό σεμινάριο  με τίτλο  «Χτίζοντας την Αποτελεσματική Ομάδα» διάρκειας τριών ημερών από τις 9 έως 11  Φεβρουαρίου 2012 που πραγματοποιήθηκε στο χώρο του Ξενοδοχείου SAMARIA στα Χανιά.

Δήλωση Βιρβιδάκη για την παραχώρηση Αγίων Αποστόλων, Τάφων Βενιζέλων και πρώην Ξενία στο Δήμο Χανίων

Ο πρώην Δήμαρχος Χανίων και μέλος του Δ.Σ της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος ( ΚΕΔΕ ) Κυριάκος Βιρβιδάκης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

ΕΠΑΜ: Εμπρός να σπάσουμε τις αλυσίδες

Την Κυριακή 12/2, ημέρα της δραματικής επετείου της συμφωνίας της Βάρκιζας τον Φεβρουάριο του 1945, που έστρωσε τον δρόμο για τον εμφύλιο, επέλεξαν το δωσιλογικό πολιτικό προσωπικό και τα ξένα κέντρα που επιβουλεύονται την ύπαρξή μας για να ολοκληρώσουν το συμβόλαιο ξεπουλήματος του λαού και της χώρας.

Τηλε – Δημοκρατία

Τώρα θέλω να ζήσω, μονολόγησε ο κουμπάρος μου ο Χρήστος, άνεργος εμποροϋπάλληλος εδώ κι ενάμιση χρόνο, καθώς μετρούσε τη στάθμη του πετρελαίου στο ντεπόζιτο του σπιτιού του. Δέκα πόντοι ακόμα και μετά τέλος. Θα βλέπει τηλεόραση τυλιγμένος με την κουβέρτα του, μέχρι να φτιάξει ο κωλόκαιρος.

Για ποια κυβέρνηση μιλούν;

Το θράσος τους περισσεύει. Η πολιτική τους αγυρτεία, η μικρότητα τους, η αθλιότητά τους. Μικροί, ποταποί και ασήμαντοι, θλιβεροί και μοιραίοι βρέθηκαν να κρατούν στα χέρια τους τα ηνία της χώρας, οδηγώντας την στον γκρεμό.