ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
Δεν ταιριάζει στους Έλληνες η κατάθλιψη. Όσο κι αν το σύστημα μας σπρώχνει να ζούμε με ψυχοφάρμακα. Δεν είμαστε ο Βοράς της Ευρώπης, με το χιονισμένο τοπίο, την σκοτεινιά και το κλείσιμο στο σπίτι. Είμαστε ο Νότος ο ηλιόλουστος με το γλυκύ το κλίμα.


