ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΛΕΙΤΑΙ Ο ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
Η Γερμανική ελίτ εκφράζοντας τα συμφέροντα του μονοπωλιακού και τραπεζικού κεφαλαίου της Γερμανίας προσπαθεί να δημιουργήσει φτωχοποιημένες χώρες στον νότο της Ευρώπης με εργαζόμενους χωρίς δικαιώματα για να επενδύσουν τα Γερμανικά μονοπώλια, και απ`εκεί να εξάγουν σε χώρες του τρίτου κόσμου.


