Σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος δύο ημεδαπών.
Έκτακτη Γενική Συνέλευση Συλλογου Δασκάλων και Νηπιαγωγών ν. Χανίων
Το ΔΣ του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Ν. Χανίων αποφάσισε στη προχθεσινοβραδινή συνεδρίασή του να συγκαλέσει έκτακτη Γενική συνέλευση για τη Δευτέρα 13/02/2012 στο 16ο Δημοτικό σχολείο Χανίων στις 18:30 μμ. με θέματα
Δήλωση νέου προέδρου Δημοτικής Κοινότητας Χανίων
Με την ευκαιρία της ανάληψης των καθηκόντων μου ως Προέδρου της Δημοτικής Κοινότητας Χανίων, θα ήθελα να εκφράσω την ευχή ολόκληρου του Συμβουλίου για συνέχιση της καλής συνεργασίας μας, προς όφελος της πόλης μας και των κατοίκων της.
Αναφορά προς Υπουργείο Υποδομών
Με σκοπό την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των Κρητικών από τα ΕΛΤΑ, η Βουλευτής Χανίων Ευαγγελία Κουρουπάκη κατέθεσε χθες αναφορά προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Ανακοίνωση του νομαρχιακού συμβουλίου Χανίων της ΚΝΕ
Για τις κινητοποιήσεις των μαθητών στο ΕΠΑΛ Ακρωτηρίου
Δεν έπρεπε;
Γράφει ο Χρήστος Ι. Πετράκης
Διαβάζουμε σε έγκριτη εγκυκλοπαίδεια, σχετικά με το μαρτυρικό Δίστομο (με την ευκαιρία και της απόφασης του Δ.Δ. της Χάγης, σύμφωνα με την οποία, οι προσφυγές Ελλάδας και Ιταλίας για τις ναζιστικές θηριωδίες, απορρίφθηκαν λόγω «ετεροδικίας»…), τα εξής:
Η Δημοκρατία στο απόσπασμα
Θεωρώντας ότι η Δημοκρατία αποτελεί το υπέρτατο αγαθό, θέλω να καταγγείλω τη λεγόμενη αρχή προστασίας ηλεκτρονικού εγκλήματος, η οποία, αντί αν συμβάλλει στη σύλληψη των πραγματικών δολοφόνων, ψάχνει να εντοπίσει – προκειμένου να λογοδοτήσουν, τους αυτόπτες μάρτυρες, οι οποίοι με θάρρος κατήγγειλαν από διαδικτύου τη δολοφονία της Δημοκρατίας στη χώρα μας, δείχνοντας παράλληλα και τους δράστες.
Ευρώ ή Δραχμή
– Μα να γυρίσομε στην δραχμή, να γίνομε Αλβανία;
Μου ‘πε κάποιος γνωστός που αγανακτεί με τα τεκταινόμενα αλλά επηρεάζεται απ’ την προπαγάνδα που εντέχνως καλλιεργείται.
Κινητοποιήσεις από τους αγρότες
Καλούμε όλους τους Αγροτικούς Συλλόγους και τους αγρότες του νομού να πάρουν μαζικά μέρος στην κινητοποίηση σήμερα Πέμπτη 9 Φλεβάρη στις 7μ.μ. στην Πλατεία Νέων Καταστημάτων.
To Θαύμα
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
…”Περιορίζομαι να σας υπενθυμίσω και πάλι ότι σ` αυτή τη μικρή επαρχιακή πόλη θα μείνω. Χωρίς να θυμάμαι τίποτε από την πραγματικότητα. Αν αγάπησα π.χ., αν με αγάπησαν. Χωρίς να θυμάμαι ακόμη αν πλήγωσα, αν με πλήγωσαν, αν παντρεύτηκα…
-προπάντων αυτό-


