Το ότι οι «αγανακτισμένοι» δεν αρέσουν σε πολλούς αυτό μας έδωσαν να το καταλάβουμε . Το ότι πολύ προσπάθησαν να καπελώσουν αυτό το κίνημα και να το χρωματίσουν πολιτικά και αυτό είναι γνωστό. Εισέπραξαν αδιαφορία, περιφρόνηση και την πεποίθηση ότι σε καιρούς κρίσιμους δεν έχεις την πολυτέλεια να ανήκεις σε κανένα κόμμα. Όσο και αν γνωρίζουμε την γαϊδουρινή αντιπατριωτική στάση της λεγόμενης άρχουσας τάξης με τις καταθέσεις στις τράπεζες του εξωτερικού που ισοδυναμούν με το χρέος της χώρας και πλέον: Που είσαι Κανάρη και Μπουμπουλίνα (εφοπλιστές του 19ου αι.) να καμαρώσεις τους νεομεγαλοαστούς!
Εν πάσει περιπτώσει ούτε και σήμερα ο ελληνικός λαός περιμένει τους σωτήρες και σπεύδει με τον τρόπο που γνωρίζει να πάρει την κατάσταση στα χέρια του όπως έκανε στους απελευθερωτικούς αγώνες και σε όλες τις δοκιμασίες από τις οποίες πέρασε η χώρα μας στο διάβα της ιστορίας της.



