18.8 C
Chania
Tuesday, December 23, 2025

Χανιά: Θανάσιμη πτώση για 94χρονο

Θανάσιμη ήταν η πτώση για έναν άνδρα στα Χανιά, κατά τις απογευματινές ώρες της Τρίτης 11/07. Ο άτυχος άνδρας εντοπίστηκε νεκρός στην περιοχή του Καμπανού στον δήμο Καντάνου – Σελίνου.

Πρόκειται για έναν άνδρα 94 ετών, ο οποίος έπεσε από τοίχο του σπιτιού του, χωρίς να είναι γνωστό το πώς, και προσγειώθηκε στο διπλανό κτίριο.

Η πτώση είχε μοιραίο αποτέλεσμα με τους άνδρες του ΕΚΑΒ που κλήθηκαν στο σημείο, απλώς να επιβεβαιώνουν τον θάνατό του.

 

Το κουίζ της ημέρας: Γιατί εξαφανίζονται τα κολωνάκια στην οδό Σήφακα;

Η οδός Σήφακα έχει μετατραπεί στην οδό με τα χαμένα κολωνάκια αφού ένα – ένα εξαφανίζονται.

Με αφορμή την “εξαφάνισή” τους η σελίδα “Χανιά Παράπονα – Καταγγελίες” έκανε ένα κουίζ γιατί “όπως πάει σε λίγο δε θα έχει μείνει κανένα… και θα γίνει ένα “κανονικό” πάρκινγκ.

Ρωτά λοιπόν τους πολίτες “πώς πιστεύετε ότι εξαφανίζονται”;

Οι επιλογές είναι οι εξής:

Α-Τα κόβουν με τροχό;

Β-Τα σπάνε με κομπρεσέρ;

γ-Τα σπάνε με τα αυτοκίνητα;

δ- Πέφτουν μονα τους;

Δείτε τη φωτογραφία:

May be an image of 1 person and street
Μήπως θα έπρεπε και οι αρχές να δώσουν μία απάντηση σε αυτούς που προκαλούν αυτές τις ζημιές; Γιατί όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος…

ΣΥΡΙΖΑ: «Κλείδωσε» και ο Τσακαλώτος μετά την Αχτσιόγλου για τη μάχη της προεδρίας

Μετά την Έφη Αχτσιόγλου, η οποία ουσιαστικά επιβεβαίωσε σήμερα την υποψηφιότητά της την οποία θα επισημοποιήσει αύριο, σειρά φαίνεται πως παίρνει και ο Ευκλείδης Τσακαλώτος.

Σύμφωνα με το Capital.gr η υποψηφιότητα του πρώην υπουργού Οικονομικών έχει κλειδώσει και την Παρασκευή θα την παρουσιάσει επίσημα σε χώρο στο κέντρο της Αθήνας. Ο κ. Τσακαλώτος φαίνεται πως είχε επαφές τις τελευταίες ημέρες με στελέχη της τάσης από την οποία προέρχεται, την Ομπρέλα, αλλά και εκτός αυτής, καθώς έχει διαμηνύσει ότι η υποψηφιότητά του θα έχει ευρύτερη απεύθυνση.

Στο μεταξύ κλειδωμένη φέρεται και η υποψηφιότητα του Νίκου Παππά ο οποίος σύμφωνα με πληροφορίες θα κάνει ανακοινώσεις στην Κεντρική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ.

Σημειώνεται ότι αύριο στις 12:30 το μεσημέρι η Έφη Αχτσιόγλου θα ανακοινώσει την υποψηφιότητά της σε εκδήλωση που θα γίνει στο περιστύλιο του Ωδείου Αθηνών. Η κ. Αχτσιόγλου, η οποία είναι η πρώτη που ανακοινώνει την υποψηφιότητά της αναμένεται να παρουσιάσει και τις θέσεις της, την πολιτική πλατφόρμα με την οποία θα πλαισιώσει την υποψηφιότητά της. Μένει να δούμε ποια πρόσωπα θα βρεθούν στο πλευρό της.

topontiki.gr

Χανιά και Ρόδος στο top 10 των δημοφιλών παραθαλάσσιων προορισμών για τους Βρετανούς – Η Μύκονος ο λιγότερο αγαπημένος

Η Βαλένθια αναδείχθηκε ο πιο αγαπημένος παραθαλάσσιος προορισμός των Βρετανών ταξιδιωτών στην Ευρώπη και η Μύκονος ο χειρότερος, σύμφωνα με δημοσκόπηση της οργάνωσης Βρετανών καταναλωτών Which?

Η Which? ζήτησε από περίπου 3.500 ταξιδιώτες του Ηνωμένου Βασιλείου να βαθμολογήσουν τα ταξίδια τους σε 44 παράκτιες πόλεις σε όλη την Ευρώπη.

Οι προορισμοί βαθμολογήθηκαν με βάση 12 κριτήρια. Ανάμεσά τους: η παραλία της πόλης, το φαγητό και ποτό, τα καταλύματα, τα αξιοθέατα, τα ψώνια, η ψυχαγωγία, η ελκυστικότητα, η φιλικότητα, η σχέση ποιότητας/ τιμής, η ηρεμία και η ασφάλεια του προορισμού και άλλα.

Η Βαλένθια αναδείχθηκε η πιο δημοφιλής πόλη με βαθμολογία προορισμού 91%, λαμβάνοντας κριτικές πέντε αστέρων σε επτά από τις δώδεκα κατηγορίες.

Το Which? σχολίασε ότι οι επισκέπτες της πόλης έδωσαν το μάξιμουμ των 5 αστέρων στις παραλίες της πόλης, στη σχέση ποιότητας/τιμής. στην ποιότητα των τουριστικών αξιοθέατων, στα ψώνια, στη φιλικότητα και την ελκυστικότητα και 4 αστέρια στις υπόλοιπες κατηγορίες.

Στη χειρότερη θέση (20ή) κατατάχτηκε η Μύκονος με βαθμολογία 58%.

Έλαβε τρία αστέρια για τη θάλασσα, τη μαρίνα της και για τη φιλικότητα και 4 αστέρια για την ελκυστικότητα της.

Η φήμη του νησιού ωστόσο, έχει αμαυρωθεί από δημοσιεύματα για την εξυπηρέτηση πελατών, οι οποίοι έχουν χρεωθεί εκατοντάδες λίρες για σνακ.

Στο top 10 των δημοφιλέστερων παραλιακών πόλεων συγκαταλέγονται τα Χανιά (6η θέση) και η Ρόδος (7η θέση). Στην 11η θέση βρίσκεται η Αθήνα και στην 14η θέση η Κέρκυρα.

Στη δεύτερη θέση των πιο δημοφιλών παραθαλάσσιων πόλεων ισοβαθμούν το Πόρτο και η Βενετία. Το Πόρτο χαρακτηρίστηκε ως “γραφικός” προοριμός και έλαβε καλή βαθμολογία για τη μαρίνα, τη φιλικότητα και τη σχέση ποιότητας/τιμής.

Η Βενετία είχε καλές κριτικές στα περισσότερα κριτήρια και χαμηλές βαθμολογίες για τη σχέση ποιότητας/ τιμής και την ηρεμία και τη γαλήνη, που αποπνέει.

Το top 10 των δημοφιλών παραθαλάσσιων προορισμών στην Ευρώπη για τους Βρετανούς

1. Βαλένθια, Ισπανία

2. Πόρτο, Πορτογαλία

3. Βενετία, Ιταλία

4. Ταβίρα, Πορτογαλία

5. Pollenca, Ισπανία

6. Χανιά, Ελλάδα

7. Ρόδος, Ελλάδα

8. Συρακούσες, Ιταλία

9. Βαρκελώνη, Ισπανία

10. Λισαβόνα, Πορτογαλία

Οι λιγότερο αγαπημένοι παράκτιοι προορισμοί του Ηνωμένου Βασιλείου

1. Μύκονος, Ελλάδα

2. Fuengirola, Ισπανία,

3, Portimao, Πορτογαλία

4. Νάπολι, Ιταλία

5. Benalmadena, Ισπανία

6. Μασσαλία, Γαλλία

7. Κατάνια, Ιταλία

8. Αλμπουφέιρα, Πορτογαλία

9. Καρβοέιρο, Πορτογαλία

10. Benidorm, Ισπανία

tornosnews.gr

«Βάλτε πλάτη» λέει η κυβέρνηση στους ακτοπλόους κατόπιν εορτής αλλά αυτοί απαντούν: «Δεν υπάρχουν υπερκέρδη»

Σύσκεψη πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου, προκειμένου να υπάρξει μια προσπάθεια «πειθούς» στους ακτοπλόους να ρίξουν τις τιμές των εισιτηρίων κι ενώ οι περισσότεροι ταξιδιώτες έχουν ήδη πληρώσει τα εισιτήριά τους μέχρι τον Αύγουστο.

Έτσι, εγείρονται ερωτήματα κατά πόσον μία ενδεχόμενη μείωσή τους, θα «φανεί» στην τσέπη των επιβατών, με την κυβέρνηση να τρέχει πίσω από τις εξελίξεις και να επαφίεται στη… μεγαλοψυχία των ακτοπλόων για τη μείωση των τιμών και θα πρέπει να περιμένει μέχρι την Πέμπτη για τις προτάσεις τους.

Στη σύσκεψη, σύμφωνα με πληροφορίες, κυβερνητικοί παράγοντες έκαναν λόγο για «καλή και ειλικρινή συζήτηση» με τους εκπροσώπους των ακτοπλοϊκών εταιρειών. Στη σύσκεψη στο Μαξίμου την κυβέρνηση εκπροσώπησε ο Άκης Σκέρτσος, ενώ τους ακτοπλόους ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, Σπύρος Πασχάλης.

Κατά τη σύσκεψη, παρουσιάστηκαν δεδομένα και αριθμοί. Τα κυβερνητικά στελέχη, σύμφωνα με πηγές από το Μαξίμου, σεβόμενα την επιχειρηματική αυτονομία και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ελληνικής ακτοπλοϊκής αγοράς ζήτησαν οι ακτοπλόοι να εξαντλήσουν τις δυνατότητες που έχουν για καλύτερες τιμές στα βασικά δρομολόγια «κορμού» λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες και τις οικονομικές δυνατότητες της μέσης ελληνικής οικογένειας.

Από κυβερνητικής πλευράς, ετέθη το ζήτημα ότι παρά την σημαντική υποχώρηση στις τιμές των καυσίμων, η υποχώρηση αυτή δεν έχει αποτυπωθεί αντιστοίχως στις τιμές των εισιτηρίων.

Κυβερνητικές πηγές θεωρούν πως υπάρχει περιθώριο μείωσης των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια ακόμα και κατά 30%, με τους ακτοπλόους να διαρρέουν ότι δεν τίθεται θέμα για οριζόντιες ή καθολικές μειώσεις στα εισιτήρια αλλά μόνο για προσφορές.

Οι ακτοπλόοι επιφυλάχθηκαν να καταθέσουν μέσα στην εβδομάδα τις προτάσεις τους σχετικά με τις τιμές των εισιτηρίων. Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες, υποσχέθηκαν να επανέλθουν με συγκεκριμένες προτάσεις για πιο ανταγωνιστικά πακέτα εκπτώσεων προς συγκεκριμένες ομάδες επιβατών και συγκεκριμένα δρομολόγια υψηλής ζήτησης.

Ειχέ προηγηθεί η πολυδιαφημισμένη πρωινή σύσκεψη επί του θέματος στο Μαξίμου, η οποία ολοκληρώθηκε χωρίς αποτέλεσμα, ενώ πληροφορίες έκαναν λόγο για κυβερνητικούς παράγοντες που θα προσπαθούσαν να πάρουν με το… καλό τις εταιρείες ζητώντας τους να δώσουν πακέτα προσφορών!

Προσδοκούν δηλαδή σε μία αναίμακτη «συμφωνία κυρίων» με τους πλοιοκτήτες, ενώ παράλληλα θα γίνει προσπάθεια να «μαζευτεί» το θέμα και να υποβαθμιστεί επικοινωνιακά.

Επί της ουσίας και λίγες μόνο μέρες μετά τις δηλώσεις και τις υποσχέσεις, η κυβέρνηση αναγκάστηκε σε ηχηρή ομολογία ότι δεν μπορεί να παρέμβει στην αγορά και θα αναζητήσει άλλους τρόπους εξομάλυνσης του ζητήματος.

Η πρωινή συζήτηση πραγματοποιήθηκε μεταξύ κυβερνητικών στελεχών υπό τον υπουργό Επικρατείας, Άκη Σκέρτσο και τον πρόεδρο του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, Σπύρο Πασχάλη. Σύμφωνα με πληροφορίες, το «παρών» έδωσε και ο Μάριος Ηλιόπουλος.

«Δεν υπάρχουν υπερκέρδη» λένε οι ακτοπλόοι

Οι όποιες ανακοινώσεις για το θέμα των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων θα γίνονταν μετά την απογευματινή συνάντηση με τους ακτοπλόους, ωστόσο οι ίδιες πληροφορίες ανέφεραν ότι η κυβέρνηση κρατάει πολύ μικρό καλάθι, καθώς δεν έχει ούτε τα εργαλεία, ούτε και τα νομικά μέσα για να υποχρεώσει τον κλάδο να «κατεβάσει» τις τιμές.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο κλάδος των ακτοπλόων ισχυρίζεται ότι δεν υπάρχουν υπερκέρδη, τα οποία θα μπορούσαν να φορολογηθούν, όπως έγινε με τις εταιρείες ενέργειας, και από τα ποσά που θα συγκεντρωθούν να υπάρξει μια κάποια επιδότηση στις τιμές των εισιτηρίων, ενώ φέρεται να θέτει και ζήτημα δημιουργίας… επιβατών δύο ταχυτήτων (αυτών που θα επιδοτούνται και των υπολοίπων).

Αίσθηση προκάλεσε μάλιστα, η παρέμβαση του ιδιοκτήτη της Golden Star Ferries Γιώργος Στεφάνου, στο Πρώτο Πρόγραμμα, ο οποίος παρουσίασε τον ίδιο και το σύνολο των ακτοπλόων ως καλοπροαίρετους «χομπίστες».

Επιδοτήσεις από το κράτος θέλουν οι ακτοπλόοι

Οι ακτοπλόοι θέλουν σύμφωνα με τον ίδιο, το κράτος «να μπορεί να επιδοτεί όλες τις γραμμές για να έχουμε μειωμένα εισιτήρια. Να μηδενιστεί ο ΦΠΑ, να μην έχει ΦΠΑ ο επιβάτης να πληρώνει. Εφόσον λοιπόν πει το κράτος, ναι άμεσα εγώ καταργώ τον ΦΠΑ, θα πέσουν οι τιμές τόσο όσο είναι ο ΦΠΑ. Να επιδοτήσει τουλάχιστον κατά το ήμισυ, τα καύσιμα κάθε πλοίου, θα είμαστε πάρα πολύ ευχαριστημένοι».

«Δεν υπάρχει μία ακτοπλοϊκή εταιρεία που δεν είναι χρεωμένη και η ακτοπλοΐα εκτελείται βασικά με ιδιωτικές πρωτοβουλίες λόγω κάποιων χόμπι», όπως υποστήριξε, «το κάνουμε από χόμπι προσωπικά εμείς… είναι έτσι φτιαγμένο γενικά όλο το σύστημα, με τον ΦΠΑ και όλα τα έξοδα τα οποία έχει η ναυτιλιακή εταιρία της ακτοπλοΐας ούτως ώστε να μην έχει κέρδη και δεν υπάρχει κέρδος από καμία».

Σχετικά με τα απλησίαστα εισιτήρια, είπε ότι «θα πρέπει να γνωρίζουν άπαντες ότι όταν σε υποχρεώνουν τα σωματεία, τα ναυτεργατικά και το κράτος γενικότερα να έχεις 52 άτομα πλήρωμα, τη στιγμή που στην Ευρώπη χρησιμοποιούν 22 άτομα πλήρωμα, δηλαδή ακριβώς το μισό και κάθε χρόνο ζητάνε αυξήσεις στα πολύ καλά μισθολόγια των ναυτικών της ακτοπλοΐας, δεν μας υποχρεώνει λοιπόν το κράτος να ανεβάσουμε τις τιμές στα εισιτήρια για να μπορέσουμε να καλύψουμε τους μισθούς;».

Απαντώντας σε ερώτημα γιατί φέτος που οι τιμές του πετρελαίου διεθνώς έχουν κάνει βουτιά σχεδόν 40% αυτό δεν φτάνει στις τιμές των εισιτηρίων, είπε πως πέρυσι οι τιμές θα έπρεπε να έχουν διπλάσια αύξηση και επανέλαβε τα περί τεράστιων ζημιών στην ακτοπλοϊκή εταιρεία.

Στέργιος Καλπάκης: Η κυβέρνηση δεν έχει πολιτική βούληση να παρέμβει δραστικά

Ανακοίνωση για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και τις προσπάθειες της κυβέρνησης να βρει συμβιβαστική λύση με τους ακτοπλόους σε νέα σύσκεψη, καθώς τα περιθώρια παρέμβασης είναι ελάχιστα, εξέδωσε ο ΣΥΡΙΖΑ και ο νέος εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος, Στέργιος Καλπάκης.

«Βρισκόμαστε ήδη στην καρδιά του καλοκαιριού και μόλις τώρα η κυβέρνηση της ΝΔ θυμήθηκε να ασχοληθεί με τις απαγορευτικές τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων.

Και πάλι, όμως, η κυβέρνηση δηλώνει “ενοχλημένη” και κάνει παραινέσεις, χωρίς να δείχνει την πολιτική βούληση να παρέμβει δραστικά και με σχέδιο. Καθώς την ώρα που οι τιμές των καυσίμων έχουν πέσει 45%, οι τιμές των εισιτηρίων παραμένουν στα ύψη.

Ελπίζουμε τουλάχιστον, μετά την συνάντηση με τους ακτοπλόους, να μην μας πουν τα κυβερνητικά στελέχη ότι “αντάλλαζαν μπινελίκια” όπως με τους τραπεζίτες…», καταλήγει.

Μάντζος: Η κυβέρνηση αγνόησε τις προτάσεις μας για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια

Τις εκτός ελέγχου τιμές στα ακτοπολοϊκά εισιτήρια που αποκλείουν πολλές οικογένειες από την πιθανότητα ξεκούρασης σε ένα νησί σχολίασε το πρωί και ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Δημήτρης Μάντζος.

Συγκεκριμένα, σχολιάζοντας τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων ο Δημήτρης Μάντζος μίλησε για ένα ισχύον μοτίβο όπου «οι τιμές στην ενέργεια υποχωρούν σταθερά, ο γενικός πληθωρισμός υποχωρεί σταθερά, αλλά βλέπουμε ορισμένα κρίσιμα κοινωνικά μεγέθη να παραμένουν υψηλά. Για παράδειγμα, οι τιμές στο ράφι σε βασικά καταναλωτικά προϊόντα παραμένουν πολύ ψηλά, διευρύνονται. Αντίστοιχα και τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια. Όταν μειώνεται το κόστος στην ενέργεια και δεν μειώνονται ισόποσα ή ανάλογα οι τιμές στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια πρόκειται για μια στρέβλωση».

Κατηγόρησε, ως εκ τούτου, την Κυβέρνηση για «απρονοησία, αφού δεν το είδε αυτό να έρχεται και δεν το πρόλαβε» και για «αδυναμία ελέγχων στην αγορά. Είναι η πολλοστή φορά που βλέπουμε μία σύσκεψη με εντολή Μητσοτάκη για ένα ζήτημα το οποίο θα έπρεπε να έχει προληφθεί».

Υπενθύμισε, παράλληλα, ότι «εμείς ως Κοινοβουλευτική Ομάδα ήδη από τον Ιούλιο του 2022 έχουμε κατάθεση δέσμη προτάσεων για αυτό το ζήτημα στη Βουλή και το έχουμε αναδείξει στις ακριβείς του σοβαρές διαστάσεις. Από το 2022 έως και σήμερα το ίδιο πρόβλημα παραμένει και εντείνεται. Εμείς είχαμε μιλήσει για την επέκταση του μεταφορικού ισοδύναμου στα νησιά, για μειωμένους συντελεστές ΦΠΑ στα εισιτήρια των επιβατών όσο διαρκεί αυτή η κρίση, για ομοιόμορφο και ελεγχόμενο καθορισμό των λιμενικών τελών. Κώφευσε η κυβέρνηση, έκανε και τότε και σήμερα τον Πόντιο Πιλάτο με αποτέλεσμα σήμερα πολλές οικογένειες να μη γνωρίζουν πώς θα μπορέσουν να μεταβούν στον τόπο των διακοπών τους -όσοι καταφέρουν να πάνε διακοπές».

topontiki.gr

Εκλογή νέου αρχηγού μετά από αυτοδιοικητικές και συνέδριο «ψηφίζει» ο Πολάκης – Η αιχμή για Τσίπρα

Καθαρά υπέρ της εκλογής αρχηγού μετά τις Αυτοδιοικητικές εκλογές τάχθηκε ο Παύλος Πολάκης στην Πολιτική Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ τη Δευτέρα.

Στην εισήγησή του, σύμφωνα με πληροφορίες, σημείωσε χαρακτηριστικά πως το προηγούμενο διάστημα ήταν υπέρ των γρήγορων διαδικασιών, αλλά στη συνέχεια έχοντας συνομιλήσει με αρκετούς ανθρώπους καταλήγει στο ότι πρώτα πρέπει να ξεκαθαριστούν κάποια ζητήματα (πολιτικής γραμμής) και μετά να γίνει η εκλογή αρχηγού. Επομένως, σημείωσε, πρέπει το κόμμα να πάει μετά τις αυτοδιοικητικές εκλογές στη διαδικασία εκλογής νέου προέδρου και μάλιστα  μετά από συνέδριο όπου ο ΣΥΡΙΖΑ θα επανεπεξεργαστεί βασικά προγραμματικά ζητήματα.

Ο ίδιος επιμένει να ιεραρχεί στην κορυφή της ατζέντας τα θέματα διαφθοράς και δικαιοσύνης. Όπως είπε αυτά τα ζητήματα αφορούν τον κόσμο πολύ περισσότερο από άλλα που αποτέλεσαν την προμετωπίδα του προγράμματος του ΣΥΡΙΖΑ. Σε ό,τι αφορά τη διαφθορά, σύμφωνα με πληροφορίες, ανέφερε χαρακτηριστικά πως «τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει σ’ αυτή τη χώρα αν δεν χτυπηθούν με συγκεκριμένο τρόπο κάποιες από τις 100 οικογένειες που εισπράττουν το 50% του τζίρου κάθε δραστηριότητας». Πρόσθεσε γι’ αυτό το λόγο θα πρέπει η ανυποχώρητη μάχη με τη διαφθορά να αποτελέσει κεντρικό ζήτημα της παρουσίας του ΣΥΡΙΖΑ. Μάλιστα άφησε και αιχμή για τον Τσίπρα λέγοντας πως «δόθηκε λάθος μήνυμα στην κοινωνία» όταν 2-3 μήνες πριν τις εκλογές ο Αλέξης Τσίπρας τον απομάκρυνε από τον τομέα Διαφάνειας.

Σε ό,τι αφορά την Δικαιοσύνη ανέφερε πως θα πρέπει να υπάρξει η παραδοχή ότι τμήμα αυτής (σ.σ. της Δικαιοσύνης) είναι διεφθαρμένο. Είπε επίσης πως δεν αρκεί ο ΣΥΡΙΖΑ να λέει ότι τα πράγματα πρέπει να αλλάξουν αλλά να κάνει συγκεκριμένες προτάσεις. Ο ίδιος πρότεινε μαζική αύξηση του αριθμού των δικαστών και διορθωτικά θεσμικά μέτρα για αδικήματα όπως η διασπάθιση δημοσίου χρήματος.

Τέλος, σε ό,τι αφορά την αυτοδιοίκηση σημείωσε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει διείσδυση διότι δεν λέει κάτι διαφορετικό από τους άλλους.

topontiki.gr

Παναγιώτης Σημανδηράκης: Η συγκίνηση του δημάρχου Χανίων για το γιο που έρχεται

Το είχε πει σε δηλώσεις του σε πολύ στενό κύκλο ότι είναι βαθιά συγκινημένος που έρχεται στον κόσμο το πρώτο του παιδί.

Έτσι λοιπόν, στην εκπομπή «Ώρα Αιχμής» της Κρήτη TV, ο δήμαρχος Χανίων, Παναγιώτης Σημανδηράκης, ερωτηθείς από τον Μάνο Δασκαλάλη «αν τα Χανιά στις επόμενες εκλογές θα έχουν καλύτερο αποτέλεσμα με έναν ή με δύο Σημανδηράκηδες», απάντησε οτι «αυτό υπερβαίνει κατά πολύ την πολιτική συζήτηση, αφορά στην προσωπική του ζωή και πως περιμένει το γιο του με πολλή αγωνία».

Ευχόμαστε ολόψυχα να έχουν μία καλή και ήρεμη εγκυμοσύνη, γεμάτη χαρά, χαμόγελα, αγαπημένους ανθρώπους κοντά τους και πολλή αγάπη!

Δείτε το σχετικό βίντεο

neakriti.gr

Απίστευτο ατύχημα στο Ρέθυμνο: Οδηγός «καβάλησε» με το όχημα του άλλο αυτοκίνητο

Πραγματικά απίστευτο ήταν το ατύχημα που σημειώθηκε το πρωί της Τρίτης στην οδό Μαρκέλλου στο κέντρο της πόλης του Ρεθύμνου.

Οδηγός προσπάθησε να περάσει από την στενή οδό Μαρκέλλου και κατάληξε να «καβαλήσει» με το αυτοκίνητο του πάνω σε άλλο σταθμευμένο όχημα επί της οδού.

Ευτυχώς δεν τραυματίστηκε κανένας και βεβαίως επενέβη η τροχαία καθώς η κυκλοφορία σταμάτησε μέχρι να απεγκλωβιστεί το ένα όχημα πάνω από το άλλο και να μεταφερθούν στα ανάλογα συνεργεία αποκατάστασης.

Δείτε φωτογραφίες:

 

Σάλος στον Βόλο με τον διεθνή αθλητή που επιτέθηκε άγρια στη σύζυγό του – Της έκανε μήνυση αλλά δεν εμφανίστηκε στο δικαστήριο

Σοκάρουν οι εικόνες της 30χρονης γυναίκας στον Βόλο, που έπεσε θύμα βίας από τον πρώην σύζυγό της, αθλητή με διεθνή καριέρα,  μπροστά στα μάτια του 4,5 ετών παιδιού τους και των γονιών του. Έπειτα κατέθεσε μήνυση εναντίον της για εξύβριση την ώρα που εκείνη κατευθυνόταν αιμόφυρτη στο νοσοκομείο.

«Πήγα να πάρω το παιδί από τα πεθερικά μου, γιατί η Πέμπτη είναι η ημέρα επικοινωνίας με το παιδί, που έπρεπε να δει τον πατέρα του. Έχω την αποκλειστική επιμέλεια του παιδιού και με τις κινήσεις του ήθελε να αποδείξει πως το παιδί δεν ήθελε να έρθει μαζί μου. Άρχισε να με μαγνητοσκοπεί κρατώντας το παιδί στο ένα χέρι. Όταν του απομάκρυνα το κινητό, αφήνει κάτω το παιδί, με πιάνει από το κεφάλι και με κουτουλάει στη μύτη. Με ισοπέδωσε. Έπεσα κάτω και εκείνος συνέχισε να ασχολείται με το κινητό» δήλωσε η 30χρονη στα gegonotanews.gr.

Στο μεταξύ, το παιδί εξετάστηκε από παιδοψυχολόγο και θυμάται πολύ καθαρά τον πατέρα του να χτυπάει την μητέρα του.

Σοκαριστικές εικόνες

Οι εικόνες κακοποίησης, που δημοσιεύει το τοπικό μέσο, σοκάρουν.  

Δεν εμφανίστηκε στο δικαστήριο

Ο αθλητής χθες δήλωσε, μέσω του πατέρα του, καρδιοπαθής και δεν εμφανίστηκε στο δικαστήριο. Ενώ ο ίδιος είχε ζητήσει στις 7 Ιουλίου να αναβληθεί η εκδίκαση της υπόθεσης για χθες, καθώς ανέμενε όπως είπε τον δικηγόρο του από την Θεσσαλονίκη, δεν εμφανίστηκε στο δικαστήριο ούτε ο ίδιος αλλά ούτε και ο δικηγόρος του.

Στο δικαστήριο εμφανίστηκε ο πατέρας του για να ζητήσει αναβολή μερικών ημερών και συγκεκριμένα μέχρι τις 19 του μήνα, υποστηρίζοντας πως ο 34χρονος γιος του έχει πρόβλημα με την καρδιά του. Μάλιστα, προσκόμισε πιστοποιητικό νοσηλείας από ιδιωτική κλινική, που βρίσκεται ακριβώς απέναντι από το δικαστικό μέγαρο.

Στο δικαστήριο ήταν μόνο το θύμα φορώντας κολάρο και ο συνήγορος υπεράσπισης χαρακτήρισε την δικαιολογία του αθλητή για να μην εμφανιστεί στο δικαστήριο προσχηματική και ψεύτικη.

Το χρονικό

Ο  αθλητής ήταν το βράδυ της περασμένης Πέμπτης στο σπίτι των γονιών του στον Βόλο και η πρώην σύζυγός του συνοδευόμενη από μια φίλη της, πήγε στις 9.30 μ.μ στα πεθερικά της με τα οποία μένουν δίπλα, για να πάρει το παιδί. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά από την δικηγόρο της 30χρονης γυναίκας, ο αθλητής άρχισε να την βιντεοσκοπεί με το κινητό.

Βιντεοσκοπούσε τόσο την ίδια όσο και το παιδί, για να αποδείξει πως δεν ήθελε το 4χρονο να ακολουθήσει την μητέρα του. Εκείνη, σύμφωνα πάντα με τις μαρτυρίες στο Αυτόφωρο, πήγε να του αρπάξει το κινητό από το χέρι και τότε την χτύπησε. Με κουτουλιά της έσπασε την μύτη.

Σοκαρισμένοι και οι γονείς του, σύμφωνα πάντα με την νομική εκπρόσωπο της 30χρονης, τον ρώτησαν εμβρόντητοι… «τι έκανες;» για να απαντήσει εκείνος: «Έπεσε, τι δεν καταλαβαίνετε».

Η νεαρή γυναίκα δεν κάλεσε αστυνομία ή ασθενοφόρο και μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο με το αυτοκίνητο της φίλης της. Μέχρι να φτάσει στο Νοσοκομείο ο σύζυγός της είχε καταθέσει μήνυση εναντίον της. Η γυναίκα μόλις έλαβε τις πρώτες βοήθειες πήγε στην Αστυνομική Διεύθυνση Μαγνησίας. Αμέσως κινήθηκε η αυτεπάγγελτη διαδικασία και ο 34χρονος συνελήφθη για ενδοοικογενειακή σωματική βία. Συνελήφθη όμως και η γυναίκα μετά τη μήνυση για εξύβριση που κατέθεσε εναντίον της, ο κακοποιητής.

Φρικτή αποκάλυψη για το Titan: Έσκασε σαν μπαλόνι – Όλα έγιναν μέσα σε 71 δευτερόλεπτα

Οι επιβάτες που έχασαν τη ζωή τους στο υποβρύχιο Titan, που επρόκειτο να εξερευνήσει το ναυάγιο του Τιτανικού, φαίνεται πως είχαν επίγνωση της επικείμενης καταστροφής για ένα λεπτό πριν από την έκρηξη, δήλωσε ένας εμπειρογνώμονας.

Ο Ισπανός εμπειρογνώμονας υποβρυχίων José Luis Martín υποστήριξε ότι το υποβρύχιο έχασε τη σταθερότητά του λόγω ηλεκτρικής βλάβης που το άφησε χωρίς πρόωση, με αποτέλεσμα να πέσει προς τον πυθμένα «σαν βέλος κάθετα» με το φινιστρίνι του στραμμένο προς τα κάτω.

Εκτίμησε ότι το υποβρύχιο άρχισε να πέφτει ελεύθερα σε βάθος περίπου 5.600 ποδών και έπεσε «σαν να ήταν πέτρα και χωρίς κανένα έλεγχο» για περίπου 3.000 πόδια μέχρι που στα 8.600 πόδια περίπου «έσκασε σαν μπαλόνι» λόγω της ταχύτατα μεταβαλλόμενης πίεσης.

Ο José Luis Martín υποστήριξε ότι η τρομακτική εμπειρία θα άφηνε τους επιβάτες στο απόλυτο σκοτάδι και στοιβαγμένους ο ένας πάνω στον άλλο καθ’ όλη τη διάρκεια της πτώσης, η οποία θα διαρκούσε περίπου 48 έως 71 δευτερόλεπτα.

Το υποβρύχιο Titan έχασε την επικοινωνία με το σκάφος υποστήριξής του την Κυριακή 18 Ιουνίου κατά τη διάρκεια της κατάβασης στο ναυάγιο του Τιτανικού – ημέρες αργότερα ανασύρθηκαν τα συντρίμμια του.

Σκοτώθηκαν ο Hamish Harding, ο Shahzada Dawood και ο έφηβος γιος του Suleman, καθώς και ο Γάλλος εξερευνητής Paul-Henri Nargeole αλλά και ο Stockton Rush, ο διευθύνων σύμβουλος της OceanGate.

Σύμφωνα με τη Daily Mail ο Martin έδωσε τη θεωρία του για το τι έγινε το υποβρύχιο κατά τη διάρκεια συνέντευξης στην ισπανική εφημερίδα Nius.

«Το σημείο εκκίνησης είναι ότι το υποβρύχιο κατεβαίνει χωρίς κανένα περιστατικό και σε οριζόντιο επίπεδο μέχρι να φτάσει σε περίπου 1.700 μέτρα (5.500 πόδια). Σε εκείνο το σημείο, υπήρξε μια ηλεκτρική βλάβη. Έμεινε χωρίς κινητήρα και χωρίς πρόωση. Τότε ήταν που έχασε την επικοινωνία με το Polar Prince», δήλωσε στην εφημερίδα.

Στη συνέχεια υπέθεσε ότι η έλλειψη πρόωσης θα είχε ως αποτέλεσμα να χάσει τη σταθερότητά του και να αρχίσει να κατεβαίνει γρήγορα.

«Το Titan άλλαξε θέση και έπεσε σαν βέλος κάθετα, επειδή τα 400 κιλά επιβατών που βρίσκονταν στο φινιστρίνι έθεσαν σε κίνδυνο το υποβρύχιο. Όλοι έσπευσαν και στριμώχτηκαν ο ένας πάνω στον άλλο», πρόσθεσε ο Martin.

«Φανταστείτε τη φρίκη, τον φόβο και την αγωνία. Πρέπει να ήταν σαν ταινία τρόμου», ανέφερε.
Λόγω του βάθους και της έλλειψης τόσο φυσικού φωτός όσο και ηλεκτρικού ρεύματος, η ομάδα θα βρισκόταν σε απόλυτο σκοτάδι καθώς βυθιζόταν προς τον πυθμένα του Ατλαντικού, είπε.

Μέσα σε 48 δευτερόλεπτα ο θάνατος του πληρώματος

«Σε αυτό το χρονικό διάστημα συνειδητοποιούν τα πάντα. Και επιπλέον, στο απόλυτο σκοτάδι. Είναι δύσκολο να πάρει κανείς μια ιδέα για το τι βίωσαν εκείνες τις στιγμές. Μετά από αυτά τα 48 δευτερόλεπτα ή ένα λεπτό, επέρχεται η κατάρρευση και ο ακαριαίος αιφνίδιος θάνατος», είπε.

Ο Martin παρομοίασε την κατάρρευση με το «τρύπημα ενός μπαλονιού» και είπε ότι δεν προκλήθηκε μόνο από το βάθος αλλά από την ξαφνική αύξηση της πίεσης καθώς το υποβρύχιο κατέβαινε σαν βέλος.

Το υποβρύχιο έχασε την επαφή με το μητρικό σκάφος περίπου 105 λεπτά μετά την κατάδυση και περίπου 400 μίλια από τις ακτές του Newfoundland στον Καναδά.

Η αμερικανική ακτοφυλακή επιβεβαίωσε το θάνατο των θυμάτων τέσσερις ημέρες αργότερα και η έρευνα για την τραγωδία παραμένει σε εξέλιξη.