25.8 C
Chania
Saturday, May 18, 2024

Καθάρισαν τις παραλίες στον Πλατανιά

Παρά το γεγονός ότι δεν έχει ακόμα εκδοθεί η σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) για την παραχώρηση των παραλιών από το Κράτος στους Δήμους, η Δημοτική Αρχή του Πλατανιά με πρωτοβουλία του Δημάρχου Γιάννη Μαλανδράκη, προχώρησε όλο το προηγούμενο διάστημα σε εργασίες καθαρισμού και συντήρησης όλων των παραλιών του Δήμου – από τον Πλατανιά έως το Κολυμβάρι – με μηχανικά μέσα αλλά και με τα συνεργεία καθαριότητας, προκειμένου αυτές να έτοιμες να υποδεχθούν τους επισκέπτες του Δήμου, κατά τη διάρκεια της φετινής τουριστικής σαιζόν.

Ειδικότερα, οι εργασίες που έλαβαν χώρα περιλάμβαναν:

  • Περισυλλογή και απομάκρυνση σκουπιδιών
  • Καθαρισμό παραλιών από φερτά υλικά, με δεδομένο ότι η παραθαλάσσιες περιοχές επλήγησαν περισσότερο από τα έντονα πλημμυρικά φαινόμενα το χειμώνα,

Στο πλαίσιο αυτό ο Δήμος Πλατανιά καλεί επιχειρηματίες και επισκέπτες να συνεισφέρουν στη διατήρηση της καθαριότητας των παραλιών του, τονίζοντας πως η προστασία των ακτών, πέρα από περιβαλλοντολογική μας υποχρέωση, είναι και υψίστης σημασίας ζήτημα για την τοπική οικονομία.

Συμμετοχή της Περιφέρειας Κρήτης στο 1ο Επιχειρηματικό Φόρουμ Ελληνικών προϊόντων στο Ντουμπάι

Στο πλαίσιο της πολιτικής εξωστρέφειας που υλοποιείται για την προώθηση των ποιοτικών Κρητικών προϊόντων στις διεθνείς αγορές, η Περιφέρειας Κρήτη συμμετείχε με την Αγροδιατροφική Σύμπραξη στο στο 1ο Επιχειρηματικό Φόρουμ Ελληνικών προϊόντων στο Ντουμπάι.

Η συμμετοχή της Περιφέρεις Κρήτης στο επιχειρηματικό φόρουμ στόχευσε στη προβολή-παρουσίαση των Κρητικών προϊόντων σε  40 τοπικούς αγοραστές  αλλά και σε Έλληνες επιχειρηματίες, που δραστηριοποιούνται στην αγορά των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων. Ο Αντιπεριφερειάρχης Πρωτογενή Τομέα, Μανόλης Χνάρης εκπροσώπησε την Περιφέρεια Κρήτης και παρουσίασε την ενιαία και ολοκληρωμένη προσπάθεια που κάνει η Περιφέρεια Κρήτης και η Αγροδιατροφική Σύμπραξη, με τη σήμανση των προϊόντων (brand name ΚΡΗΤΗ).

Γευσιγνωσία των Κρητικών προϊόντων – πραγματοποιήθηκε σε ειδική εκδήλωση – η οποία κέρδισε τους αγοραστές, ενώ εκδηλώθηκε έντονο ενδιαφέρον από την εταιρεία G&D Natural Products, κυρίως για τα τυροκομικά προϊόντα του νησιού. Η ίδια εταιρεία το επόμενο διάστημα θα προχωρήσει σε τοποθέτηση κι άλλων Κρητικών προϊόντων στα ράφια των σημείων λιανικής πώλησης που διαθέτει, μετά την ολοκλήρωση της απαιτούμενης διαδικασίας που ισχύει για εισαγωγή προϊόντων στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Στο Φόρουμ συμμετείχε επίσης και ο Εμπορικός Ακόλουθος της Ελληνικής Πρεσβείας στα Εμιράτα, Χρήστος Σταμπουλόπουλος.

Eκδήλωση με θέμα: «H ευθανασία ως ιατρική, ηθική και κοινωνική πρόκληση» – Με την στήριξη της Περιφέρειας Κρήτης

Με την στήριξη της Περιφέρειας Κρήτης, του Πανεπιστημίου Κρήτης, των Πανεπιστημιακών Εκδόσεων Κρήτης με εισηγητές ειδικούς επιστήμονες, θεολόγους και εκπροσώπους της Ένωσης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση με θέμα «Η  ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ ως ιατρική, ηθική και κοινωνική πρόκληση» τη Δευτέρα 15 Μαΐου στις 7 το απόγευμα στο ξενοδοχείο «Ατλαντίς» στο Ηράκλειο. Την εκδήλωση οργανώνουν τα στελέχη του Προγράμματος Βιοηθικής και η σειρά διαλέξεων «∆αρβινικές ∆ευτέρες – Τµήµα Βιολογίας» του Πανεπιστηµίου Κρήτης, και συντονιστής θα είναι ο Λευτέρης Ζούρος, Οµότιµος Καθηγητής Παν/µίου Κρήτης, Αντεπιστέλλον Μέλος Ακαδημίας Αθηνών, μέλος του προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Βιοηθική», Υπεύθυνος της σειράς διαλέξεων «∆αρβινικές ∆ευτέρες».

Πρόγραμμα εκδήλωσης:

Έναρξη – Χαιρετισµοί-Εισηγήσεις

Ανδρέας Καραµπίνης, Καθηγητής Ιατρικής Σχολής Παν/µίου Αθηνών, διευθυντής Μονάδων Εντατικής Θεραπείας, Ωνάσειο Νοσοκοµείο, Πρόεδρος Εθνικού Οργανισµού Μεταµοσχεύσεων (ΕΟΜ), Αντιπρόεδρος Εθνικής Επιτροπής Βιοηθικής

Τέλος ζωής στην εντατική: Βιοηθικοί και νοµικοί προβληµατισµοί

Ευάγγελος Μάλλιος, ∆ιδάκτωρ Νοµικής, Γενικός Γραµµατέας της Ελληνικής Ένωσης για τα ∆ικαιώµατα του Ανθρώπου, Μέλος του Προγράµµατος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Βιοηθική»

Ευθανασία: Νοµικές ρυθµίσεις και συνταγµατικές προκλήσεις

Ιωάννης Λίλης, ∆ιδάκτωρ Θεολογίας, Λέκτορας ∆ογµατικής και Συµβολικής Θεολογίας της Πατριαρχικής Ανωτάτης Εκκλησιαστικής Ακαδηµίας Κρήτης, Πρόεδρος Παγκρήτιου Συνδέσµου Θεολόγων

Οι σύγχρονες χριστιανικές οµολογίες

απέναντι στην πρόκληση της ευθανασίας

Σταυρούλα Τσινόρεµα, Καθηγήτρια Φιλοσοφίας και Βιοηθικής,

∆ιευθύντρια του Προγράµµατος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Βιοηθική»,

Μέλος Εθνικής Επιτροπής ∆εοντολογίας Κλινικών Μελετών (ΕΟΦ)

Ευθανασία: Τα ηθικά και κοινωνικά ζητήµατα

∆ιάλειµµα (8.30 – 8.45 µµ)

Συζήτηση (9.00 – 10.00 µµ)

1

«ΔΕΙΠΝΟΣΟΦΙΣΤΕΣ – Η κουλτούρα των αστεακών λογίων» στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Χανίων – Ελαιουργείον

Το Σάββατο, 13 Μαΐου 2017, στις 20:30, η αίθουσα τέχνης Match More σε συνεργασία με το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Χανίων – Ελαιουργείον εγκαινιάζουν την έκθεση σύγχρονης τέχνης «ΔΕΙΠΝΟΣΟΦΙΣΤΕΣ – Η κουλτούρα των αστεακών λογίων» σε επιμέλεια του Δρ Κωνσταντίνου Β. Πρώιμου και του Ιωάννη Ν. Αρχοντάκη στην αίθουσα τέχνης Match More, Πλατανιάς, Δήμος Πλατανιά, Νομός Χανίων, Κρήτη (Τ: 69 77 60 75 80  &  693 73 83 500). Η έκθεση θα είναι ανοικτή από Δευτέρα έως Κυριακή 12:00-22:00 μέχρι 24 Ιουνίου 2017 με ελεύθερη είσοδο.

Στην έκθεση «ΔΕΙΠΝΟΣΟΦΙΣΤΕΣ – Η κουλτούρα των αστεακών λογίων» συμμετέχουν οι εικαστικοί καλλιτέχνες: Γιώργος Αναστασάκης, Ειρήνη Βαζούκου, Χρύσα Βαθιανάκη, Μάγδα Βογιατζή, Μιχάλης Βουζουνεράκης, Ανδρέας Βούσουρας, Αλέξανδρος Δημητριάδης, Γιάννης Διαλινός, Μιχάλης Καλαϊτζάκης, Αλέξανδρος Μαγκανιώτης, Ελένη Μανωλαράκη, Γεωργία Ματσαμάκη, Γιάννης Μονογυιός, Λαμπρινή Μποβιάτσου, Κώστας Παγωμένος, Μαρία Πάστρα, Τάκης Περάκης, Σύλβια Πετσούρα, Μιχάλης Πολυχρονάκης, Ευάγγελος Ρούσσος, Βασιλική Σοφρά, Άρις Στοΐδης, Πέπη Χατζηδάκη και Μαρία Χουλάκη.

Η θεματική της έκθεσης «ΔΕΙΠΝΟΣΟΦΙΣΤΕΣ – Η κουλτούρα των αστεακών λογίων» είναι επίκαιρη σε μια εποχή κρίσης αξιών και διαβίωσης όπως η σημερινή, κατά την οποία η τέχνη και όσοι ασχολούνται με αυτήν είναι συχνά τα άμεσα και πρώτα θύματα της κρίσης. Οι επιμελητές Δρ Κωνσταντίνος Β. Πρώιμος και Iωάννης Ν. Αρχοντάκης επέλεξαν, τεκμηρίωσαν και παρουσιάζουν 25 έργα σύγχρονων εικαστικών δημιουργών από το χώρο της Ζωγραφικής, της Γλυπτικής, της Χαρακτικής, της Φωτογραφίας και των Εγκαταστάσεων. Αφορμή για τη δημιουργία της έκθεσης αποτέλεσε το ομότιτλο δεκαπεντάτομο έργο του αρχαίου Έλληνα συγγραφέα Αθήναιου από τη Ναυκρατίδα της Αιγύπτου. Ο Αθήναιος στο κείμενο του παρουσιάζει το συμπόσιο που παρέθεσε στην κατοικία του στη Ρώμη, τον 3ο μ.Χ. αιώνα, ο οικοδεσπότης Λαρήνσιος ο οποίος κάλεσε σε αυτό διάφορους λόγιους της εποχής, μουσικούς, διανοούμενους, ρήτορες, φιλοσόφους, πάτρωνες της τέχνης και άλλους καλλιεργημένους ανθρώπους με γούστο και αισθητική που εκτιμούσαν το καλό φαγητό και την υψηλής ποιότητας συζήτηση. Ανάμεσα στους προσκεκλημένους αναφέρονται ο Πλούταρχος, ο Δημόκριτος και ο Γαληνός.

Ο επιμελητής και ιστορικός της τέχνης Δρ Κωνσταντίνος Β. Πρώιμος σημειώνει: «Η σημασία των αρχαίων και μοντέρνων δειπνοσοφιστών δεν πηγάζει μόνο από την αξία που αποδίδουν στο καλό φαγητό και κρασί. Μάλλον προέρχεται από τη σημασία που δίνουν στην αισθητική και την τέχνη ως αξίες που είναι αδιάσειστα συνδεδεμένες με ένα συγκεκριμένο πλαίσιο ή τρόπο ζωής. Η τέχνη είναι μέρος τόσο του νοητικού, όσο και του φυσικού κόσμου και η απόλαυσή της απαιτεί οικονομικό, κοινωνικό και πολιτιστικό κεφάλαιο. Στόχος της έκθεσης αυτής είναι  να επιχειρήσει να εξετάσει την τέχνη στο πιο ευρύ πλαίσιο ζωής εντός του οποίου ανήκει. Η τέχνη πολλές φορές επιχειρήθηκε να κοπεί από τους δεσμούς της με την ζωή αλλά όλο τον εικοστό αιώνα το αίτημα επανασύνδεσής της με την ζωή είναι μια σταθερή αξία στο έργο πολλών καλλιτεχνών. Πιο συγκεκριμένα ο τρόπος με τον οποίον η τέχνη συνδέεται με την συντροφικότητα, το φαγητό, το κρασί, την πολυτέλεια τη συζήτηση και τα συναφή είναι στο κέντρο των ενδιαφερόντων της παρούσας έκθεσης».

Η έκθεση «ΔΕΙΠΝΟΣΟΦΙΣΤΕΣ – Η κουλτούρα των αστεακών λογίων»  συνοδεύεται από έγχρωμο, δίγλωσσο κατάλογο (ελληνικά & αγγλικά), που περιλαμβάνει εισαγωγή, κείμενα τεκμηρίωσης, σχόλια των επιμελητών και των καλλιτεχνών και παρουσιάζει όλα τα συμμετέχοντα έργα με πλήρη εικονογράφηση. Η έκθεση παρουσιάζεται στο πλαίσιο του προγράμματος «ΧΑΝΙaRT 2017 – Εικαστικές Διαδρομές στο Νομό Χανίων» που περιλαμβάνει εικαστικές εκθέσεις, διαλέξεις, μουσικές βραδιές και Δημιουργική Φιλοξενία Καλλιτεχνών (Art Residency) στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Χανίων – Ελαιουργείον και οργανώνεται από την αίθουσα τέχνης Match More και το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Χανίων – Ελαιουργείον σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης, την Περιφερειακή Ενότητα Χανίων και το Δήμο Πλατανιά.

Το σύμπλεγμα πολιτισμού και αναψυχής Match More δημιουργήθηκε το 2016 σε ένα σύγχρονο κτίριο τριών επιπέδων στον Πλατανιά Χανίων. Αποτελείται από την Match More Art Gallery, την Match More Underground Gallery και το Match More Restaurant που διαθέτουν κήπο, εξώστες, άνετο parking και ασφαλείς αποθηκευτικούς χώρους. Η Match More Gallery φιλοδοξεί τόσο να προάγει τη σύγχρονη τέχνη σε όλες τις διαφορετικές μορφές κι εκδοχές της που περιλαμβάνουν τη ζωγραφική, τη γλυπτική, τη φωτογραφία, τη χαρακτική, το σχέδιο, το βίντεο, τις εγκαταστάσεις και τις performances, όσο και να εκπροσωπεί Έλληνες και ξένους καλλιτέχνες σε εγχώριες ή διεθνείς εκθέσεις τέχνης, φόρουμ πολιτισμού και εικαστικές δράσεις. Παράλληλα με την εκθεσιακή δραστηριότητά της προγραμματίζει την ενεργή συμβολή της στην κοινότητα των καλλιτεχνών και στην ανάπτυξη του ευρύτερου πολιτιστικού πλαισίου διοργανώνοντας εργαστήρια, διαλέξεις, δράσεις και παρουσιάσεις που αφορούν στην τέχνη και στον τόπο.

H Μη Κερδοσκοπική Εταιρία Πολιτισμού «Ελαιουργείον – Εργοστάσιο Τέχνης» δημιουργήθηκε με σκοπό να σώσει από την ερήμωση και τον αφανισμό το Παλιό Ελαιουργείο του Αγροτικού Συνεταιρισμού Ζυμπραγού στο Νομό Χανίων της Κρήτης. Στόχος της είναι να στεγάσει στους χώρους του εκδηλώσεις πολιτισμού, μετατρέποντάς το σε έναν τόπο μνήμης και ένα πεδίο δράσεων στην ενδοχώρα του νησιού.

Σήμερα το «Ελαιουργείον – Εργοστάσιο Τέχνης» είναι ένας πολυδιάστατος πολιτιστικός οργανισμός. Απαρτίζεται από την «Πινακοθήκη Εικαστικών Τεχνών Χανίων» που στόχο της έχει τη διοργάνωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και την παρουσίαση περιοδικών εικαστικών εκθέσεων, και το «Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Χανίων» που σκοπός του είναι η διαφύλαξη, η παρουσίαση και η ανάδειξη των μόνιμων συλλογών του «Ελαιουργείου» και η προώθηση μαζί με τη μελέτη των διαδραστικών επαφών της Σύγχρονης Τέχνης με τον Άνθρωπο. Παράλληλα από το «Ελαιουργείον – Εργοστάσιο Τέχνης» εκπορεύονται έξι μεγάλα προγράμματα Συνεργασίας, Ανάπτυξης & Πολιτισμού:  1.«Ο Δρόμος των Μουσείων»,   2.«Ο Κύκλος των Φαραγγιών»,  3.«ΧΑΝΙaRT – Εικαστικές Διαδρομές στο Νομό Χανίων»,  4.«Δημιουργική Φιλοξενία Καλλιτεχνών – Olivepress Art Residency»,   5.«Το Βήμα της Τέχνης»  &  6.«Τέχνη & Οίνος – Τα Οινοποιεία Δυτικής Κρήτης στηρίζουν τον Πολιτισμό».

Το παλιό λιοτρίβι που αναγεννήθηκε σε «Εργοστάσιο Τέχνης», βρίσκεται στο χωριό Δρομόνερο, 33 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά της πόλης των Χανίων (30 λεπτά με το αυτοκίνητο), πάνω στον οδικό άξονα που οδηγεί στο γραφικό ψαροχώρι του Λιβυκού Πελάγους με τις δυο μαγικές παραλίες: την Παλαιόχωρα.

Σε νέο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα η Περιφέρεια Κρήτης για την ενίσχυση των Περιφερειακών Στρατηγικών για τον Τουρισμό

Στην    στήριξη του τουρισμού μέσω της προώθησης της καινοτομίας στην προσφορά του τουριστικού προϊόντος και στην  παροχή καλύτερων μέσων πολιτικής για την ανάπτυξη νέων εξατομικευμένων τουριστικών υπηρεσιών  στοχεύει το νέο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “BRANDTOUR”    Building Regional Actions for New Developmentsin Tourism –(Οικοδομώντας Περιφερειακές Δράσεις για νέα ανάπτυξη του Τουρισμού) στο οποίο συμμετέχει η Περιφέρεια Κρήτης ως εταίρος, μαζί με την Περιφέρεια της Τοσκάνης, το Υπουργείο Οικονομικών της Λετονίας, το Οικονομικό Συμβούλιο της Α. Φλάνδρας (Βέλγιο) και το Συμβούλιο Τουρισμού Ν. Λίνμπουργκ (Ολλανδία).

Με τη  διαπεριφερειακή συνεργασία, πρόκειται να αναπτυχθούν καλύτερα μέσα για: την  ανάδειξη και προβολή λιγότερο γνωστών προορισμών στις περιοχές των εταίρων, την ανάδειξη του φυσικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος μέσω της ορθής διαχείρισής του,  την αξιοποίηση στα τοπικά αξιοθέατα μέσω καλύτερου marketing, branding και επικοινωνίας, την ανάπτυξη θεματικών και βιωματικών μορφών τουρισμού, την ενίσχυση των τοπικών ΜΜΕ να αντιμετωπίσουν την εποχικότητα και τις προκλήσεις της τοπικής αγοράς.

Μέσα από τη Στρατηγική Έξυπνης Εξειδίκευσης, οι Περιφέρειες Κρήτης και Τοσκάνης, επιχειρούν την υλοποίηση δράσεων που αυξάνουν την ανταγωνιστικότητα των τοπικών ΜΜΕ στον τομέα του τουρισμού, ενισχύοντας την τοπική επιχειρηματικότητα και τις συνέργειες μεταξύ επιχειρήσεων, clusters και ιδιωτικών και δημόσιων φορέων τουρισμού σε διαπεριφερειακό επίπεδο αλλά και σε ευρωπαϊκό.

Το νέο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα BRANDTOUR που θα διαρκέσει πέντε χρόνια και χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Interreg EU ξεκίνησε πρόσφατα να υλοποιείται με την  εναρκτήρια συνάντηση εργασίας των εταίρων του  στην Φλωρεντία της Ιταλίας. Εκ μέρους της Περιφέρειας Κρήτης, στη συνάντηση συμμετείχαν η Δρ. Ε. Χατζηγιάννη, Προϊσταμένη της Δ/νσης Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού και η Α. Στεφανίδου, στέλεχος της Δ/νσης Τουρσιμού.

Γιατί με ενόχλησε ο θάνατος της Μαίρης Τσώνη

Του Γιάννη Αγγελάκη

Κατά ένα περίεργο τρόπο, με ενόχλησε πολύ ο θάνατος της Μαίρης Τσώνη. Δεν την γνώρισα ποτέ, ούτε την είχα δει να παίζει ζωντανά.

Ήξερα πως σύχναζε στα Χανιά. Είχε φίλους εδώ. Δε θέλω να εξετάσω αν και κατά πόσο θα μπορούσε να σωθεί. Σε συζητήσεις με φίλους υποστήριζα ότι αν δε ζούσε στην Ελλάδα μπορεί να ζούσε. Η Μαίρη Τσώνη όμως επέλεξε να μείνει εδώ και να δώσει τον αγώνα της.

Την Μαίρη Τσώνη την έμαθα από σπόντα και σχετικά αργά. Το 2011, το Velvet Bus ένα φεστιβάλ δρόμου που διέσχιζε την επαρχία της Ελλάδας της κρίσης με ξενόγλωσσα συγκροτήματα, έκανε στάση στην περιοδεία του στο Ελαιουργείο / Εργοστάσιο Τέχνης στο Δρομόνερο Χανίων. Σχετικό δελτίο τύπου στάλθηκε και στην εφημερίδα μας κι έτσι βρέθηκα κι εγώ εκεί δίχως να ξέρω πολλά.

Η συναυλία ήταν μία ιδιαίτερη εμπειρία – εξαιτίας και της μορφής του φεστιβάλ, της ιδέας από πίσω του – όμως μουσικά, εγώ προσωπικά ξεχώρισα τον Boy (Αλέξανδρος Βούλγαρης) με τους Felizol.

Επιστρέφοντας στο σπίτι μου άρχισα να ψάχνω να βρω υλικό τους. Έτσι, πρωτοάκουσα την απόκοσμη φωνή της Μαίρης Τσώνη.

Δεν ήξερα πως ήταν η ηθοποιός του Κυνόδοντα. Δε μπορούσα να χωνέψω πως από ένα πλάσμα λεπτό, που κάποιες στιγμές έμοιαζε εύθραυστο, έβγαινε αυτή η όλο δύναμη φωνή.

Ο Boy έπαιξε και άλλη φορά στα Χανιά (στο Σπίτι – έναν αυτοδιαχειριζόμενο χώρο καλλιτεχνών που δεν υπάρχει πλέον – και πιο πρόσφατα στο Ride), ποτέ όμως μαζί με τη Mary.

H Μαίρη Τσώνη είχε παίξει στα Χανιά, αλλά μόνη της. Έκανε ανεπίσημα κάποιες παρουσίες στο «Υπόγειο», έναν αυτοδιαχειριζόμενο χώρο καλλιτέχνων (μια ιδιότυπη συνέχεια του Σπιτιού) στην οδό Αποκορώνου αλλά και στα πλαίσια των εγκαινίων έκθεσης «ΣΩΜΑ / ΟΘΟΝΗ: Γυναικείες Ταυτότητες και Νέα Μέσα» που πραγματοποιήθηκαν στις 31 Αυγούστου του 2012 στη Δημοτική Πινακοθήκη Χανίων. Από εκεί είναι και το βίντεο που παραθέτω. Το performance της ξεκινά με το τραγούδι του Johny Cash – God’s Gonna Cut you Down:

[youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=WgtWdVx7Cz4″]

Αν μ’ ενόχλησε κάτι ιδιαίτερα με τον θάνατο της Μαίρης Τσώνη είναι ότι ήταν πολύ ταλαντούχα και σε πολλούς τομείς. Σκεφτόμουν πως πολλοί ηθοποιοί περιμένουν μια ευκαιρία, και η Μαίρη Τσώνη την είχε αυτή την ευκαιρία με τον Κυνόδοντα. Όμως, η συνέχεια δεν ήταν η αναμενόμενη. Δεν ξέρω κατά πόσο έχει μερίδιο ευθύνης και αυτή. Όμως εκεί που θα έπρεπε να έρθει το ξεπέταγμα, η Ελλάδα εισήλθε σε μία περίοδο βαθιά κρίσης. Οι χρηματοδοτήσεις σε δράσεις πολιτισμού εκμηδενίστηκαν και η ανεργία στον κλάδο των ηθοποιών πλέον ξεπερνά το 90%.

Ο θάνατός της με πείραξε όμως και για άλλο ένα λόγο. Κατ’ ένα τρόπο η Μαίρη Τσώνη ήταν εκπρόσωπος μιας γενιάς νέων ανθρώπων με πολλές ικανότητες και ιδιαίτερα ταλέντα που χάνεται μέσα στην κρίση. Τα ταλέντα και οι ικανότητες γίνονται βάρος και δεν αναγνωρίζονται. Η αξιοπρέπεια τους τσαλαπατιέται. Η γενιά αυτή βιώνει μία πολύ μεγάλη ματαίωση. Η γενιά αυτή βρίσκεται περίπου σε μία θέση να απολογείται για τις ικανότητές της.

Πολλοί έχουν φύγει στο εξωτερικό. Κάποιοι έχουν μείνει στην Ελλάδα. Από αυτούς που μένουν πολλοί συμβιβάζονται, λίγοι κατορθώνουν να συνεχίσουν στο μονοπάτι που θέλουν να χαράξουν και με πολλές θυσίες. Κάποιοι περιθωριοποιούνται. Και κάποιοι καταρρέουν.

Δεν ξέρω αν η Μαίρη Τσώνη ανήκει στην τελευταία κατηγορία. Ξέρω όμως ότι άνηκε σε μία κατηγορία νέων ανθρώπων στην Ελλάδα η οποία πέρα από ταλέντο και ικανότητες που δεν υπάρχει πεδίο για να φανούν, έχει ιδιαίτερες ευαισθησίες και δίνει βαρύτητα στην αισθητική. Αυτά, στην Ελλάδα ποτέ δεν τύγχαναν αναγνώρισης. Στην Ελλάδα της κρίσης, πολλές φορές τυγχάνουν και του σαρκασμού.

Διαβάζω τώρα μετά τον θάνατο της Μαίρης Τσώνη μία παλιά συνέντευξη με τον Αλέξανδρο Βούλγαρη, όταν ήταν μαζί ως Mary and the Boy. Παραθέτω τον σύνδεσμο για αυτή τη συνέντευξη γιατί δίνει μία άλλη εικόνα, δύο νέων ανθρώπων, εσωστρεφών, ευαίσθητων και ντροπαλών όπως πολλά παιδιά δίπλα μας, με όνειρα και ταλέντο, που κάνουν κάτι πολύ όμορφο υπό πολύ δύσκολες συνθήκες. Όμως με αισιοδοξία και χαμόγελο. Κάτι, που στην πορεία, φαίνεται ότι έχασε η Μαίρη Τσώνη.

Διαβάστε τη συνέντευξη εδώ: mousiko-therapeia.blogspot.gr

(σημείωση: η φωτογραφία είναι του Σπύρου Σταβερη)

ΗΠΑ – Βρετανία γνώριζαν και «έθαψαν» ναζιστικά εγκλήματα επειδή φοβόντουσαν την ενίσχυση της ΕΣΣΔ

Της Ελένης Μαυρούλη

Η κόκκινη σημαία με το σφυροδρέπανο στο κατεστραμμένο Ράιχσταγκ φαίνεται ότι «πονούσε» τους «Συμμάχους» πριν καν ανεμίσει εκεί. Φαίνεται ότι η αντίσταση των Σοβιετικών στο ανατολικό Μέτωπο και η αιματηρότατη σταδιακή νίκη τους επί των ναζιστικών ορδών ήταν μια εξέλιξη που, μακροπρόθεσμα, ανησυχούσε τους Συμμάχους και έπρεπε να μετριαστεί πάση θυσία η αξία της. Πόσο μάλλον το συμβολικό της μήνυμα προς τους λαούς του κόσμου.  Με κάθε τίμημα. Ακόμη και αυτό της θυσίας της αλήθειας, της δικαίωσης, της τιμωρίας.

Πως αλλιώς να εξηγήσει κανείς τις πολύχρονες προσπάθειες των Στέητ Ντιπάρτμεντ και Φόρεϊν Όφις να παραμείνουν καταχωνιασμένα όλα τα αρχεία της που συγκεντρώθηκαν από πρέσβεις τους αλλά και από εξόριστες κυβερνήσεις των χωρών υπό ναζιστική κατοχή, και αποδείκνυαν τα εγκλήματα πολέμου των Ναζί στα στρατόπεδα συγκέντρωσης. Τα αρχεία αυτά βρίσκονταν υπό την επίβλεψη της Επιτροπής Εγκλημάτων Πολέμου του ΟΗΕ και σχεδόν κανείς δεν είχε πρόσβαση σε αυτά μέχρι πολύ πρόσφατα όταν υπό ασφυκτικές πιέσεις δόθηκαν στη δημοσιότητα. Και τότε έγινε σαφές ότι οι Σύμμαχοι, δηλαδή ΗΠΑ και Βρετανία, γνώριζαν τα ναζιστικά εγκλήματα πολύ πριν από όσο διατείνονταν και ότι συναίνεσαν, ιδιαίτερα οι ΗΠΑ, στο να «θαφτούν» έρευνες κατά τη διάρκεια και μετά τον Β’ Παγκόσμιο πόλεμο, με αποτέλεσμα να αποκρυφτούν εγκλήματα και να αθωωθούν εγκληματίες ναζί.

Γιατί; Αρχικώς πιθανώς για να κρατήσουν ένα δίαυλο επικοινωνίας ανοικτό με κάποιο κομμάτι της γερμανικής αστικής τάξης προκειμένου να παίξει το ρόλο του «φράγματος» απέναντι στον επελαύνοντα «Κόκκινο Στρατό». Εν συνεχεία, για να «σώσουν» κάποιους από την πλήρη απαξίωση και να δώσουν ανταλλάγματα.  Και το έκαναν με το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Τα συμπεράσματα αυτά βγαίνουν αβίαστα από τα στοιχεία που φιλοξενεί άρθρο της Deutsche Welle, το οποίο αναφέρεται στην δημοσιοποίηση στα τέλη Απριλίου των αρχείων του Ολοκαυτώματος από την Επιτροπή Εγκλημάτων Πολέμου του ΟΗΕ. Μια δημοσιοποίηση με «μέτρο», καθώς θα μπορεί κανείς να δει τα αρχεία αυτά μετά από ραντεβού και όταν ολοκληρωθεί η επεξεργασία τους μόνο στην εξειδικευμένη βρετανική βιβλιοθήκη Wiener.

Μια δημοσιοποίηση, φυσικά, που θέτει και σειρά ερωτημάτων για τον «ανεξάρτητο» ΟΗΕ που υπέκυπτε στις πιέσεις επί δεκαετίες και άφησε να μείνουν ατιμώρητοι στυγνοί εγκληματίες που ευθύνονται για το φρικτό θάνατο εκατομμυρίων ανθρώπων.

Συγκεκριμένα, το άρθρο της Deutsche Welle, αναφέρει ότι η Επιτροπή Εγκλημάτων Πολέμου του ΟΗΕ έδωσε στη δημοσιότητα, μετά από αλλεπάλληλες καθυστερήσεις, αρχεία που αποδεικνύουν ότι οι Σύμμαχοι κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, και συγκεκριμένα Βρετανία, ΗΠΑ, γνώριζαν πολύ περισσότερα για τις θηριωδίες των Ναζί από ό,τι υποστήριζαν, ακόμη και για τα στρατόπεδα συγκέντρωσης, αλλά προτίμησαν να τα κρατήσουν κρυφά λόγω του Ψυχρού Πολέμου.

1944Quebec3

Τα γνωστά ως «αρχεία του Ολοκαυτώματος» βρίσκονταν στην κατοχή της Επιτροπής Εγκλημάτων Πολέμου του ΟΗΕ, και  είτε αγνοούνταν είτε ήταν εξαιρετικά δύσκολο να έχει σε αυτά πρόσβαση κάποιος. Τα συγκεκριμένα αρχεία ήταν φημισμένα ακριβώς γιατί ήταν εξαιρετικά δύσκολο κάποιος ν’ αποκτήσει πρόσβαση σε αυτά.  Οι ερευνητές, μέχρι τώρα, χρειάζονταν άδεια και από την κυβέρνησή τους και από τον Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ για να φτάσουν στα αρχεία, και ακόμη και αν την λάμβαναν, δεν τους επιτρεπόταν ούτε να κρατήσουν σημειώσεις, πόσο μάλλον να κάνουν αντίγραφα.

Η βιβλιοθήκη Wiener, μία από τις σημαντικότερες της Βρετανίας όσον αφορά αρχεία του Ολοκαυτώματος, ζήτησε από το βρετανικό υπουργείο Εξωτερικών να ζητήσει αντίγραφα των αρχείων του ΟΗΕ προ περίπου τετραετίας, αλλά χρειάστηκε τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα πιέσεων και διπλωματίας, στις οποίες ενεπλάκησαν ειδικοί ερευνητικών ινστιτούτων κ.λπ., προκειμένου τελικά να δοθούν στη δημοσιότητα οι φάκελοι.  Μεταξύ αυτών ο Νταν Πλες, διευθυντής του Κέντρου Διεθνών Μελετών και Διπλωματίας στο τμήμα SOAS του Πανεπιστημίου του Λονδίνου, ερευνητής, και συγγραφέας του βιβλίου «Human Rights After Hitler: The Lost History of Prosecuting Axis War Crimes», το οποίο είναι ιδιαίτερα αποκαλυπτικό.

Ο διευθυντής της βιβλιοθήκης Wiener, Μπεν Μπάρκοου, παραπέμποντας στο βιβλίο, τονίζει στο άρθρο ότι τα αρχεία που είχε στη διάθεσή του ο ΟΗΕ καθιστούν σαφές ότι οι Σύμμαχοι γνώριζαν πολύ πριν από το τέλος του πολέμου όλες τις λεπτομέρειες για το σύστημα των ναζιστικών στρατοπέδων συγκέντρωσης  και των αδιανόητων εγκλημάτων που διαπράττονταν εκεί κυρίως μέσα από ντοκουμέντα που τους είχαν παραδώσει οι εξόριστες κυβερνήσεις Βελγίου, Πολωνίας και Τσεχοσλοβακίας, οι οποίες χρειάστηκαν πολύ χρόνο για να συγκεντρώσουν στοιχεία που συνέδεαν τα εγκλήματα πολέμου με συγκεκριμένους ηγέτες των Ναζί, συμπεριλαμβανομένου του Χίτλερ. 

Ο ίδιος ο Πλες δηλώνει ότι είναι ξεκάθαρο ότι οι Σύμμαχοι «γνώριζαν, και ότι οι εξόριστες κυβερνήσεις της ηπείρου περιορίστηκαν και καταπιέστηκαν από στοιχεία μέσα στο Στέητ Ντιπάρτμεντ και στο Φόρεϊν Όφις, που δεν στήριζαν την προσπάθεια των ίδιων των πρέσβεών τους να συγκεντρώνουν στοιχεία για τις επιτροπές εγκλημάτων πολέμου». Συμπληρώνει δε ότι ελάχιστοι μελετητές, εκ των υστέρων,  έδωσαν σημασία στο γεγονός ότι ήδη από το 1942 υπάρχουν ανακοινώσεις από τους Συμμάχους, (πχ μία που μεταδόθηκε από το BBC σε 23 γλώσσες τότε), οι οποίες καταδικάζουν το ανθρωποκυνηγητό σε βάρος των εβραίων της Ευρώπης» γεγονός που, όπως εκτιμά, δείχνει ότι γνώριζαν.

2514145A00000578-2926548-image-a-21_1422272844952

Ο Μπάρκοου, από την πλευρά του, υπογραμμίζει ότι ένα από τα πιο σκοτεινά σημεία της ιστορίας αυτής είναι το στρατόπεδο συγκέντρωσης της Τρεμπλίνκα, του οποίου την ύπαρξη αγνοούν οι περισσότεροι μελετητές.  Επί της ουσίας, οι Ναζί δεν άφησαν, στο συγκεκριμένο στρατόπεδο, κανέναν επιζώντα, ενώ το ισοπέδωσαν όταν το έκλεισαν με αποτέλεσμα οι πρόσφατες, πλέον έρευνες να γίνονται σε επίπεδο «αρχαιολογικής εγκληματολογίας» και με εναέριες φωτογραφήσεις να γίνονται προσπάθειες οριοθέτησης του χώρου.

Η πρώτη μεταπολεμική κυβέρνηση στη Δυτική Γερμανία, υπό τον Καγκελάριο Κόνραντ Αντενάουερ, έπαιξε καθοριστικό ρόλο σε όλο αυτό, καθώς «έθαψε» πολλές έρευνες για ναζιστικά εγκλήματα με την υποστήριξη, όπως αναφέρει το άρθρο της Deutsche Welle, Αμερικανών γερουσιαστών, όπως ο Τζόζεφ ΜακΚάρθι. Το αποτέλεσμα ήταν να μπει τέλος σε πολλές έρευνες για εγκλήματα πολέμου και να απελευθερωθούν από τις συμμαχικές φυλακές πολλοί Ναζί εγκληματίες πολέμου.  Κατά τον Μπάρκοου, ένας από τους βασικούς λόγους που «ξεχάστηκαν» τα αρχεία του Ολοκαυτώματος του ΟΗΕ είναι επειδή «έπεσαν θύματα του Ψυχρού πολέμου» ο οποίος, όπως φαίνεται, είχε αρχίσει πριν το τέλος του Β΄ Παγκοσμίου και παρά το γεγονός ότι τυπικώς η ΕΣΣΔ ήταν Σύμμαχος κατά των Ναζί.

Η βιβλιοθήκη Wiener του Λονδίνου ανακοίνωσε στα τέλη Απριλίου ότι βρίσκεται ήδη στη διαδικασία της αντιγραφής δεδομένων 900 gigabytes υπό την μορφή PDF των αυθεντικών αρχείων που βρίσκονται στην έδρα των Ηνωμένων Εθνών. Στα αρχεία περιλαμβάνονται στοιχεία για  το πώς διαχειρίστηκαν οι Σύμμαχοι μεταξύ 1943 – 1049 τα ναζιστικά εγκλήματα πολέμου, συμπεριλαμβανομένων «καταλόγων με ονόματα εγκληματιών πολέμου, αρχείων  κατηγοριών που τους απαγγέλθηκαν, πρακτικά συναντήσεων, αναφορές, αλληλογραφίες, πρακτικά δικών και άλλο σχετικό υλικό».

06ca28c19eaaec00131b33b5dcd99c78

 

toperiodiko.gr

Πως θα σώσουμε το σπίτι μας όταν χρωστούμε σε τράπεζες, Δημόσιο, Ταμεία κ.α

Γράφει η Ιωάννα Μελάκη *

Οι προϋποθέσεις για προστασία της πρώτης κατοικίας ,από πλειστηριασμό

Νοικοκυριά και μικροί επαγγελματίες μπορούν να προστατεύσουν την πρώτη κατοικία τους από πλειστηριασμούς, με την προϋπόθεση να προσφύγουν στις διατάξεις

 Α)του νόμου Κατσέλη, μέχρι στις 31-12-2018, εφόσον βέβαια πληρούν κάποιες  βασικές προϋποθέσεις.

Οι προϋποθέσεις που  θα πρέπει να πληρούν είναι :

Το μηνιαίο διαθέσιμο εισόδημα  τους , να μην υπερβαίνει τις «εύλογες δαπάνες διαβίωσης», προσαυξημένες κατά 70%.

Με τα σημερινά δεδομένα, για ένα άτομο θα πρέπει να είναι μέχρι 1.159,4 ευρώ, για ζευγάρι τα 1.972 ευρώ, για ζευγάρι με ένα παιδί 2.448 ευρώ, με δυο παιδιά 2.924 ευρώ και με τρία παιδιά 3.400 ευρώ.

Η αντικειμενική αξία του ακινήτου (πρώτη  κατοικία), κατά το διάστημα συζήτησης της αίτησης, να μην υπερβαίνει τις 180.000 ευρώ για τον άγαμο, προσαυξημένη κατά 40.000 ευρώ για τον έγγαμο 220.000 ευρώ) και κατά 20.000 ευρώ για κάθε παιδί.

Σημειώνεται ότι οι δανειολήπτες, που έχουν προσφύγει στον ν.3869/2010 , με α’ κατοικία μικρότερης αντικειμενικής αξίας από 120.000 ευρώ για τον άγαμο και έως 220.000 για ζευγάρι με 3 παιδιά, τους δίνεται η δυνατότητα υποβολής αίτησης χορήγησης βοηθήματος ,από το Δημόσιο (Υπ.Οικονομίας) για χρονική  περίοδο τριών ετών.

Υπαγόμενα πρόσωπα

Στον νόμο για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά ,γίνεται υπαγωγή υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις

  • 1) Ο αιτών να είναι φυσικό πρόσωπο αρ.1 παρ.1 εδ.1 ν.3869/2010
  • 2) Ο αιτών να μην  έχει πτωχευτική ικανότητα αρ.1 παρ.1 εδ.1 ν.3869/2010
  • 3) Ο αιτών να  έχει περιέλθει σε μόνιμη και γενική αδυναμία πληρωμής ληξιπρόθεσμων χρηματικών ποσών αρ.1 παρ.1 εδ.1 ν.3869/2010
  • 4) Η αδυναμία πληρωμής του χρέους του, να μην  οφείλεται σε δόλο, του αιτούντα αρ.1 παρ.1 εδ.1 ν.3869/2010.

Απαλλαγή μικροοφειλετών , από το χρέος , ατόμων  που βρίσκονται χωρίς εισόδημα και περιουσία 

Απαλλαγείτε από τα χρέη σας!!!

Υπάρχει αρ 5α στο Νόμο 3869/2010, που σας απαλλάσσει οριστικά!!! Ενημερωθείτε από την ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, και μάλιστα και με δωρεάν παράσταση δικηγόρου.

Το αρ.5α ορίζει, τη διαδικασία διευθέτησης μικρο οφειλών, με σύνολο οφειλής μέχρι 20.000 €, συμπεριλαμβανομένων τόκων, εξόδων και κάθε είδους προσαυξήσεων, αν ο οφειλέτης έχει μηδενικά εισοδήματα κατά το έτος πριν την ημέρα επικύρωσης της αίτησης, αν ο οφειλέτης δεν διαθέτει  ακίνητη περιουσία κατά την κατάθεση της αίτησης και αν δεν έχει προβεί σε πράξη διάθεσης ακίνητης περιουσίας του, κατά την τριετία πριν την κατάθεση της αίτησης, μεταξύ και άλλων προϋποθέσεων αρ.5α ν.3869/2010.

Στο ν.Κατσέλη, όλα μας τα χρέη εκτός….

Σήμερα ένας οφειλέτης μπορεί να απαλλαγεί από το χρέος του (Ιδιωτικό ,Δημόσιο ), αρκεί  να το εντάξει στο ν.3869/2010 (ν.Κατσέλη)

Οφειλές που δεν μπορούν να περιληφθούν στην αίτηση

Στην αίτηση δεν μπορεί να περιληφθεί

  • Οφειλή που αναλήφθηκε εντός του έτος πριν από την κατάθεση της αίτησης αρ.1 παρ.4 περ.α ν.3869/2010. Αν στην αίτηση περιλαμβάνονται και χρέη που αναλήφθηκαν εντός του έτους από την κατάθεση της αίτησης, η αίτηση θα απορριφθεί ως μη νόμιμη μόνο ως προς αυτά, ενώ τα υπόλοιπα μπορούν να εισέλθουν σε ρύθμιση από το δικαστήριο 22/2014 Ειρ.Φλώρινας (εκουσίας). Τον σχετικό ισχυρισμό προβάλλουν ως ένσταση οι πιστωτές 22/2014 Ειρ.Φλώρινας (εκουσίας).
  • Οφειλή ,που βεβαιώθηκε το τελευταίο έτος, πριν από την κατάθεση της αίτησης, με τις εξαιρέσεις επί βεβαιωμένων οφειλών προς φορείς του Δημοσίου Τομέα, όπως αναλύονται παραπάνω 1036/18-03-2016 εγκ.Υπ.Οικ. αρ.1 παρ.4 περ.α ν.3869/2010
  • Οφειλή, που δημιουργήθηκε από αδικοπραξία που τελέστηκε από τον οφειλέτη με δόλο ή βαρεία αμέλεια αρ.1 παρ.4 εδ.1 περ.α ν.3869/2010
  • Οφειλή, που αφορά σε διοικητικά πρόστιμα ή σε χρηματικές ποινές αρ.1 παρ.4 περ.γ ν.3869/2010
  • Οφειλή ,που αφορά στην υποχρέωση διατροφής συζύγου ή τέκνου αρ.1 παρ.4 περ.δ ν.3869/2010

Η αίτηση δεν επιτρέπεται να περιλαμβάνει μόνο βεβαιωμένες οφειλές προς φορείς του Δημοσίου (βεβαιωμένες οφειλές στη Φορολογική Διοίκηση κατά τον ΚΦΔ, τον ΚΕΔΕ ή τον Τελωνειακό Κώδικα, βεβαιωμένες οφειλές προς τους ΟΤΑ α’ και β’ βαθμού και τα νομικά πρόσωπά τους, βεβαιωμένες οφειλές προς τους Οργανισμούς Κοινωνικής Ασφάλισης) αρ.1 παρ.2 ν.3869/2010αλλά και τράπεζα

Ένταξη ελ. επαγγελματιών και άλλων επιτηδευματιών στο νόμο 3869/2010 σχετικά με την ρύθμιση οφειλών υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων

Την αίτηση μπορούν να καταθέσουν και οι ελεύθεροι επαγγελματίες διευκρίνηση Υπ.Αναπτ. Β13-5/1.2.2013.

Στα πλαίσια του ν. 3869/2010. υπάγονται και οι επαγγελματίες που ασκούν ελεύθερο επάγγελμα, όπως π.χ. γιατροί, μηχανικοί, δικηγόροι, συμβολαιογράφοι κλπ, ομοίως, οδηγοί αυτοκινήτων, ηλεκτρολόγοι, μηχανικοί, υδραυλικοί, ηλεκτρονικοί, προγραμματιστές, που αποκλειστικώς ή κατά κύριο λόγο προσφέρουν την προσωπική τους εργασία και δεν χαρακτηρίζονται έμποροι.

Προσθέτως υπάγονται και όσοι ήταν έμποροι έπαψαν όμως την εμπορία ή την οικονομιική τους δραστηριότητα χωρίς κατά την παύση αυτή, να έχουν παύσει τις πληρωμές τους. (άρθρο 2 παρ. 3 πτωχευτικού κώδικα).

Οι έμποροι έχουν τη δυνατότητα να προσφύγουν στη διαδικασία του πτωχευτικού κώδικα. Σημειώνεται περαιτέρω, ότι νομολογιακά* και ερμηνευτικά στο πεδίο εφαρμογής του νόμου ήδη υπάγονται και οι «μικροέμποροι» δηλαδή φυσικά πρόσωπα που ασκούν την εμπορική τους δραστηριότητα κατά βάση μέσα από την προσωπική τους εργασία, αποβλέποντας στον βιοπορισμό τους, και έχουν περιορισμένες οφειλές από εμπορικές πράξεις. 

Τα πρόσωπα αυτά δεν έχουν πτωχευτική ικανότητα και ως εκ τούτου δικαιούνται να υποβάλουν αίτηση ,  για δικαστική ρύθμιση των χρεών. *Βλ 16/2012 ΕιρΠατρών, 2/201 ΙΕιρΠαμίσου όπου ορίζεται ότι η ενέργεια εμπορικών πράξεων κατά σύνηθες επάγγελμα εφόσον εμφανίζεται ως αμοιβή σωματικής καταπόνησης (υπαίθριοι μεταπωλητές, μικροπωλητές κλπ) δεν προσδίδει σε αυτόν την εμπορική ιδιότητα

Β) Εξωδικαστική ρύθμιση των οφειλών τους , με τους πιστωτές τους

Τέλος,

Οι Πιστοποιημένες Ενώσεις Καταναλωτών ,που ανήκουν στο Μητρώο της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή , παρέχουν “δωρεάν ” συμβουλευτική και στήριξη , σε όποιο δανειολήπτη ζητήσει την ενημέρωσή του και για τις δύο περιπτώσεις , προκειμένου το κάθε χρεωμένο νοικοκυριό να σώσει το σπίτι του, από πλειστηριασμό

*Μέλος του Εθνικού Συμβουλίου Αγοράς και Καταναλωτή

Τι λέει ο Δήμος Χανίων για την κοπή αρμυρικιών στην παραλία του Σταυρού

Με αφορμή δημοσίευμα στον ημερήσιο τοπικό τύπο σχετικά με την κοπή αρμυρικιών στην παραλία του Σταυρού της Δημοτικής Ενότητας Ακρωτηρίου, από την Δ/νση Περιβάλλοντος, Πρασίνου & Καθαριότητας του Δήμου Χανίων γνωστοποιείται ότι η συγκεκριμένη έκταση αιγιαλού και της παραλίας, υπάγεται στις προστατευόμενες περιοχές του δικτύου Natura 2000 περί υγρότοπων.

Ο Ο Δήμος Χανίων, ως οργανισμός τοπικής αυτοδιοίκησης α’ βαθμού, δεν έχει αρμοδιότητα στις εν λόγω περιοχές, οι οποίες εποπτεύονται από την Κτηματική Υπηρεσία του Δημοσίου και το Τμήμα Βιοποικιλότητας και Προστατευόμενων Περιοχών του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, αναφέρεται στην ανακοίνωση

Ενώ όσον αφορά τους βανδαλισμούς σε αστικό εξοπλισμό και στις υποδομές γενικότερα ο Δήμος Χανίων, σύμφωνα με την ανακοίνωση, θα προβεί σε όλες τις προβλεπόμενες από τον νόμο ενέργειες.

Υπο-νοούμενα

«ΑΠΟΥ ΑΡΠΑΞΕΙ ΚΑΙ ΞΕΣΚΙΣΕΙ»

– Κλέψανε τα αρμυρίκια στην παραλία του Σταυρού καταγγέλλει η Οικολογική Πρωτοβουλία Χανίων.

– Κλέψανε τα παγκάκια από τους Αγίους Αποστόλους. Έτσι έχουν ορφανέψει τα τραπέζια

– Κλέψανε ή εξαφάνισαν, μας καταγγέλλουν, εικόνες παλιές, μανουάλια και πολυελαίους από τον Ιερό Ναό της Αναλήψεως στις Λουσακιές

– Άλλος στη λεωφόρο Καζαντζάκη έχυσε μπετόν στο δρόμο, έκλεισε μέσα τεράστιο ευκάλυπτο από αυτούς της συστάδας που βρίσκονται στο δρόμο και μετά τον ξέρανε, όχι με συγχωρείτε, από την κλεισούρα που του έκανε έπαθε κατάθλιψη και ξεράθηκε!…

– Κι άλλα δέντρα στην λεωφόρο Καζαντζάκη έχουν την τύχη του εν λόγω ευκάλυπτου.

Ευτυχώς βέβαια που υπάρχει η Επιτροπή Πρασίνου του Δήμου Χανίων και η Διεύθυνση Δασών που με τις πλάτες τους οργιάζουν οι ξυλοκόποι και οι βάνδαλοι.

Τώρα για τα εκκλησιαστικά κειμήλια ας απαντήσει ο μητροπολίτης Κισάμου και Σελίνου κκ Αμφιλόχιος. Κύριε ελέησον, κύριε ελέησον

Υ.Γ.! Και ενώ είχε γραφεί το σχόλιο, πήγα στο περίπτερο στην Πλατεία Κολοκοτρώνη. Έκπληκτος είδα την ξεραμένη λεύκα μπροστά από το πάρκο. Η Επιτροπή Πρασίνου του Δήμου Χανίων που την κλάδεψε πριν από αρκετό καιρό χωρίς να αφήσει φύλλο πράσινου, κλάδεμα το λέει αυτό; Πού δίνει λόγο αυτή η επιτροπή; Γιατί είναι κι άλλα κι άλλα;

Υπονομευτής