30.8 C
Chania
Wednesday, June 26, 2024

Λήξη συναγερμού για το σκάφος με τους πρόσφυγες που εξέπεμψε SOS έξω από τη Γαύδο

Δεν κινδυνεύει, όπως αποδείχτηκε, το σκάφος που μεταφέρει εκατοντάδες πρόσφυγες και πλέει στη θαλάσσια περιοχή νοτιοδυτικά της Κρήτης, διερχόμενο μέσα από τα ύδατα της Λιβύης.

Όπως έγινε γνωστό, το Oλυμπία Radio ειδοποίησε το πρωί της Δευτέρας τον Θάλαμο Επιχειρήσεων του Λιμενικού, αναφέροντας ότι επικοινώνησε μαζί του άτομο που δήλωσε ότι επιβαίνει σε σκάφος που μεταφέρει περίπου 215 πρόσφυγες και ζήτησε την παροχή βοήθειας, καθώς υποστήριξε ότι βρίσκεται σε κίνδυνο.

Άμεσα, υπό τον συντονισμό του Ενιαίου Κέντρου Έρευνας και Διάσωσης (ΕΚΣΕΔ) του Λιμενικού, ειδοποιήθηκαν παραπλέοντα πλοία, ένα ελληνικό δεξαμενόπλοιο κι ένα υπό σημαία Παναμά φορτηγό, να σπεύσουν στην περιοχή.

Από το Λιμενικό γίνεται λόγος για συμβάν που λαμβάνει χώρα στον τομέα ευθύνης έρευνας-διάσωσης της Λιβύης, οι αρχές της οποίας δεν έχουν επιληφθεί ακόμα. Σε επικοινωνία τους με το ελληνικό Λιμενικό, ζητήθηκε να σπεύσουν πρώτα τα ελληνικά διασωστικά μέσα, καθώς είναι πλησιέστερα στο επίμαχο σκάφος.

Όπως τελικά διαπιστώθηκε από το παναμέζικο φορτηγό που έφτασε κοντά στο ξύλινο αλιευτικό σκάφος, μήκους 25 μέτρων, το πλοιάριο δεν κινδυνεύει, ούτε είναι ακυβέρνητο. Αντιθέτως, κατευθύνεται προς την Ιταλία.

Στην περιοχή, σε κοντινή απόσταση, παραμένουν τα δύο παραπλέοντα που έστειλε το ελληνικό Λιμενικό.

Newsroom ΔΟΛ

Συνοδικότης ἤ αὐταρχισμός;

Μικρὴ συμβολὴ γιὰ τὴν ἀντίληψι τῆς Συνοδικότητος ὅπως, τελευταίως, κατανοεῖτε καὶ ἐφαρμόζετε ἀπὸ τοὺς Οἰκουμενικοὺς Πατριάρχες τοῦ Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως.

«Καθ’ὄλη τὴ διάρκεια τῆς μακρᾶς Πατριαρχείας του ὁ Ἀθηναγόρας διοίκησε τὴν Ἐκκλησία μὲ βάση τὶς διατάξεις αὐτὲς (ἀπόφασις ἐνδημούσας Συνόδου τῆς Μεγάλης τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας συνεδρία 7ης Μαρτίου 1946) μὲ τὸν τονισμὸ ὅτι κατὰ καιροὺς ἐσημειώθησαν ἐκτροπὲς ἤ παρεκκλίσεις ἤ καὶ ἀγνοήθησαν παντελῶς…

Ἐδῶ θὰ πρέπει νὰ ἀνφέρουμε δύο χαρακτηριστικὰ σημεία: α) τὴν αὐθαίρετη ἀπόλυση ἀπὸ τὴν Ἱερὰ Σύνοδο, σὲ δύο περιπτώσεις, μελῶν χωρὶς νὰ πάρει τὴ γνώμη τὴ γνώμη τῆς Συνόδου ὥς ὤφειλε, καὶ β) τὴν παρατεταμένη συνοδικότητα μερικῶν μητροπολιτῶν ἀρεστῶν στὸν Ἀθηναγόρα..

Θὰ πρέπει νὰ τονισθεῖ ὅτι τὸ δημοκρατικὸ συνοδικὸ πολίτευμα τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας δὲν δίδει στὸν πατριάρχη δικαίωμα νὰ ἀπολύει ἤ νὰ τοποθετεῖ μέλη στὴν ἱερὰ Σύνοδο χωρὶς τὴ γνώμη τῆς συνόδου. Ἐπομένως καὶ στὶς δύο περιπτώσεις ἐξ ἐπόψεως κανονικης τάξεως ὁ Ἀθηναγόρας εὑρίσκεται ἐκτὸς ἀὐτῆς».

Τὰ παραπάνω ἀναφέρει ὁ Ἀθανάσιος Δεληκωστόπουλος στὸ βιβλίο του: Ἐξω ἀπὸ τὰ τείχη. Ἀθηναγόρας Α΄ ἐκδόσεις Ἀλφα-δέλτα. Ἀθήνα 1988 Β΄ ἔκδοση,σελ.119, τὸ ὁποῖο ἐβραβεύθη ἀπὸ τὴν Ἀκαδημία Ἀθηνῶν.

Καὶ συνεχίζει:

«Ὁ Ἀθηναγόρας ὡς μητροπολίτης, Ἀρχιεπίσκοπος καὶ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης διοικοῦσε μὲ τὴ γνώμη του ἀλλὰ ἄκουε καὶ τοὺς ἄλλους, ὅσο φυσικὰ δὲν τοῦ ἐναντιώνοντο.» (ὅ.π. σελ 119)

«Ἐδῶ ἄς ἀναφέρω κάτι ἀπὸ τὴν προσωπική μου πείρα. Κάποτε στὴν Πόλη τόλμησα νὰ τὸν ρωτήσω:

-Μὰ πῶς , Παναγιώτατε, τὰ καταφέρνετε μὲ τόσους φωτισμένους μητροπολίτες στὴν ἱερὰ σύνοδο, τόσες γνῶμες, τόσες ἀπόψεις;

-Πολὺ ἀπλό. Τοὺς ἀφήνω νὰ διατυπώσουν τὶς γνῶμες τους μὲ ὅση πειστικότητα διαθέτει ὁ καθένας τους καὶ ἀφοῦ τελειώσουν καὶ τοὺς εὐχαριστήσω διὰ τὰ λέχθέντα, ὑπαγορεύω εἰς τὸν Ἀρχιγραμματέα τῆς συνόδου: «Ἐκ πολλῶν ἀπόψεων ἡ Ἱερὰ Σύνοδος ἀποφασίζει…» καὶ τὸ θέμα λήγει».

… Ὁ Ἀθηναγόρας διοίκησε τὴν ἐκκλησία καὶ μὲ πέντε μόνο μέλη τῆς ἱερᾶς συνόδου. Ἡ ὑποβολὴ τότε κα΄ποιου ἐγγράφου «κανονικῆς διαμαρτυρίας» ἀπὸ τοὺς μητροπολίτες τοῦ Οἰκουμενικοῦ Θρόνου δὲν ἄλλαξε τὰ πράγματα. (ὅ.π. σελ.120)

Συμφώνως μὲ τὰ παραπάνω ὁ μακαριστὸς πατριάρχης

α)διοικοῦσε μὲ τὴ γνώμη του,

β)ἄκουε καὶ τοὺς ἄλλους ὅταν δὲν τοῦ ἐναντιώνοντο,

γ)ἀπέλυε ἀπὸ τὴ σύνοδο ὅποιους ἤθελε χωρὶς νὰ πάρη τὴν ἔγκριση τῆς συνόδου,

δ) ὅσους ἦταν ἀρεστοὶ σ᾿ αὐτὸν παρέτεινε τὴν συνοδικότητά τους

ε) ἔκανε σύνοδο ἀκόμη καὶ μὲ 5 μόνο μέλη καὶ

στ) ἐν τέλει πολὺ ἀπλᾶ, ὅπως ὁ ἴδιος ἐλεγε, ἀφηνε τοὺς ἄλλους νὰ μιλήσουν καὶ τελικὰ στὰ πρακτικὰ γραφόταν ὅτι αὐτὸς ἤθελε.

Ἄρα τὶ τὸ παράξενο ἄν στὶς μέρες μας ὁ σημερινὸς οἱκουμενικὸς Πατριάρχης (γιὰ τὴν ἀκρίβεια ἡ πανορθόδοξη διάσκεψη προκαθημένων ὑπὸ τὴν συντονιστικὴ προεδρία του καὶ τὴν πίεσή του):

α)δὲν προσκαλεῖ στὴν Σύνοδο ὅλους τοὺς ὀρθοδόξους ἐπισκόπους ἀλλὰ ὅσους θέλει (25 ἀπὸ κάθε ἐκκλησία)

β)τοὺς ἀφήνει νὰ ποῦν τὴ γνώμη τους ἀλλὰ ὄχι καὶ νὰ ψηφίσουν ὥστε νὰ συνδιαμορφώσουν τὴν ἀπόφασι.

γ) θεωρεῖ ἔναν ἐπίσκοπο (τὸν προκαθήμενο) ἀνώτερο ἀπὸ τοὺς συνεπισκόπους του (αὐτὸς ψηφίζει οἱ ἄλλοι δὲν ψηφίζουν)

δ) δὲν δίνει καὶ πολλὴ (καμμία γιὰ τὴν ἀκρίβεια)σημασία στὸ γεγονός ὅτι οἱ σύνοδοι πολλῶν ἐκκλησιῶν δὲν δέχονται ὅσα ἔχουν προαποφασιστεῖ καὶ δὲν δέχονται νὰ πάνε ἀπλῶς γιὰ νὰ ὑπογράψουν τὰ ὄσα ἀποφασίστηκαν χωρὶς αὐτοὺς γι’αὐτούς.

ε) δὲν δίνει πολλὴ (καμμία γιὰ τὴν ἀκρίβεια) σημασία στὸ γεγονός ὅτι καὶ σὲ ἐκκλησίες ποὺ θὰ παραβρεθοῦν (πχ ἐκκλησία Ἑλλάδος) στὴν Σύνοδο πολλοὶ ἐπίσκοποι δὲν δέχτηκαν νὰ πάνε διότι τὰ κείμενα δὲν ἔχουν ἐγκριθεῖ ἀπὸ τὴν σύνοδο ἀφ᾿ ἕνὸς καὶ βρίθουν κακοδοξιῶν, μέχρι αἰρέσεως, ἀφ᾿ ἐτέρου.

στ) κάνει πανορθόδοξη σύνοδο μὲ ὅσες ἐκκλησίες τελικῶς προσέλθουν; (Καὶ τὸ 1923 μόνο του τὸ Οἰκουμενικὸ πατριαρχεῖο μέ τὴν ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος δημιούργησε τὸ ἡμερολογιακὸ ζήτημα ποὺ ἔσχισε καὶ τόσο ταλαιπώρησε καὶ ταλαιπωρεῖ τὴν ἐκκλησία)

Συνοδικότης λοιπὸν ἤ αὐταρχισμός; Ἤ μήπως αὐταρχισμὸς μὲ μανδύα συνοδικότητος;

Τζανάκης Γεώργιος

Ἀκρωτήρι Χανίων

Υ.Γ. Διαλογισμοὶ φανατικῶν καὶ κακόβουλων ἱεροκατηγόρων καὶ προτεσταντιζόντων , ἔτσι; Πρακτόρων ξένων δυνάμεων , ἔ; Ἀλλὰ ἡ πράκτωρ τῆς CIA καὶ σύμβουλος τῶν ΗΠΑ κ. Ἐλισάβετ Προδρόμου σύμβουλος τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου ἐντὸς τῆς Συνόδου; Καὶ οἱ Κρῆτες ἐπίσκοποι Τούρκοι ὑπήκοοι, ἔ; Καὶ «νἄχετε ἐμπιστοσύνη στὴν Ἐκκλησία», ἔτσι; Ζητεῖται σκύλος νοήμων ἀλλὰ νὰ μὴν γαβγίζει.

Εἴμεθα ἀξιοι τῶν πράξεων καὶ τῶν παραλείψεῶν μας. Ἄξιοι τῆς δειλίας μας καὶ τῆς λόγῳ ραθυμίας ἀγνοίας μας. Καταντήσαμε τὴν ὀρθοδοξία θρησκεία καὶ ἐλαυνώμεθα ὡς πρόβατα στὴ σφαγή ἀπὸ μισθωτοὺς ποιμένες. Σὲ λίγο ἀλλάζει καὶ τὸ Σύνταγμα. Θἄχουν σίγουρα κάποια πρόνοια καὶ γιὰ φανατικοὺς ὀπισθοδρομικοὺς θρησκόληπτους ποὺ δὲν ἐναρμονίζονται μὲ τὴν Νέα Πανθρησκειακὴ Τάξη πραγμάτων.

Media Wars Παντού ή Τι Έκανε Πάλι ο Βαρουφάκης;

Toυ Κώστα Εφήμερου

Η εφημερίδα του «κομιστή» περνάει τον τελευταίο καιρό αφιερώνοντας μονόστηλα μεταμέλειας. Είναι κάτι που πρέπει να κάνει για να αποφύγει τις αγωγές για τα συκοφαντικά δημοσιεύματα του παρελθόντος. Δίπλα όμως από τα μονόστηλα αυτά που ανυπόγραφα πάντα ζητάνε ειλικρινές συγνώμες υπάρχουν και τα δημοσιεύματα νέας κοπής, αυτά για τα οποία θα ζητήσει συγνώμη δηλαδή σε έξι μήνες όταν θα απειληθεί με αγωγές. Κάπως έτσι μάλλον την πατάνε όσοι δεν απειλούν με αγωγές, όπως ο Φίλης ή ο Βαρουφάκης και χαίρουν πάντα «ειδικής μεταχείρισης»

Διαβάζουμε τις τελευταίες ημέρες ότι η Ισπανία είναι ανάστατη εν μέσω εθνικών εκλογών επειδή αποδείχτηκε ότι ο Βαρουφάκης επισκέφτηκε τη Βαρκελώνη για να στηρίξει την Καμπάνια της Αδα Κολάου, Δημάρχου της πόλης, με τα έξοδα πληρωμένα από τον δήμο. Φυσικά το δημοσίευμα δεν υπάρχει μόνο στο Πρώτο Θέμα. Θα το βρείτε επίσης στο iefimerida αλλά και στο έγκριτο ΒΗΜΑ, στο Newsit, στο TheToc και γενικά σε όλα τα «νέα» ΜΜΕ (ακόμα και στο TVXS). Αυτό που δεν θα βρείτε είναι την διάψευση, αλλά αυτά έχουν μικρή σημασία όταν η δουλειά πρέπει να γίνει.

Ο Γιάνης Βαρουφάκης αντέδρασε στις καταγγελίες μέλους των Cuidadanos (γνωστοί και ως «το ποτάμι της Ισπανίας») δημοσιεύοντας την απόδειξη πληρωμής των εξόδων του και εξήγησε ότι η απόδειξη που έδωσαν στη δημοσιότητα οι «πολίτες» αφορούσε πρόσκληση της προηγούμενης δημοτικής αρχής στην οποία προσκλήθηκαν εκτός του Έλληνα πρώην υπουργού ακόμα οι Giddens, Loreta Napoleoni, Owen Jones & Judith Butler λαμβάνοντας όλοι την ίδια αμοιβή των 1700€ μεικτά (αρκετά λιγότερα δηλαδή από τα 60.000€ που λαμβάνει, σύμφωνα πάντα με το Πρώτο Θέμα, ο Βαρουφάκης στις ομιλίες του).

Σημασία όμως δεν έχουν οι διαψεύσεις. Σημασία έχουν μόνο οι καταγγελίες και οι βαρύγδουποι τίτλοι, όπως και στην περίπτωση του Νίκου Φίλη που φερόταν να προτείνει την απαγόρευση της χρήσης της λέξης «πριγκίπισσα» στα σχολεία της χώρας.

Την περασμένη εβδομάδα το Πρώτο Θέμα αναγκάστηκε να δημοσιεύσει δημόσια συγνώμη στην πρώην αναπληρώτρια υπουργό Οικονομικών, Νάντια Βαλαβάνη, για την περιβόητη περίπτωση της ανάληψης χρηματικού ποσού της μητέρας της λίγες μέρες πριν την επιβολή των Capital Controls. Η εφημερίδα παραδέχτηκε ότι και το ποσό ήταν λάθος και η ημερομηνία και τα στοιχεία του ρεπορτάζ που μιλούσαν για παρέμβαση της Βαλαβάνη σε τράπεζα της Κρήτης. Ο νόμος όμως επιτρέπει στους δημοσιογράφους του Πρώτου Θέματος να δημοσιεύσουν μια δήλωση μεταμέλειας (στην οποία μάλιστα παραδέχονται ότι δεν έκαναν τη δουλειά τους και απλά αναμετέδωσαν χωρίς ρεπορτάζ τα όσα έλεγε βουλευτής της περιφέρειας χωρίς κανένα στοιχείο) και να διαφύγουν των επιπτώσεων του νόμου.

Ίσως ο Γιάννης Βαρουφάκης, ο Νίκος Φίλης, ο Κώστας Λαπαβίτσας και όλοι αυτοί γενικά που στοχοποιούνται από ΜΜΕ όπως αυτά που προανέφερα να έπρεπε να κινούνται άμεσα και με αγωγές, να μην δέχονται την καθυστερημένη επί μήνες επανόρθωση και να τα βάλουν με τη συστημική διαπλοκή γιατί η αναξιοπιστία και η αποδόμηση που παράγει αυτό το σύστημα στα μάτια των πολιτών της χώρας χτυπάει ανεξαιρέτως όλους τους δημοσιογραφικούς οργανισμούς και στην τελική είναι επιζήμιος για όλους μας.

thepressproject.gr

Ηot spot στo Παλιό Ψυχιατρείο Χανίων προβλέπει ο στρατός – Aναμένουν τη σχετική έγκριση από τον κ. Δημήτρη Βίτσα

Σύμφωνα με τα επίσημα έγγραφα του Γενικού Επιτελείου Στρατού στη δεύτερη φάση του σχεδιασμού οι αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Άμυνας έχουν εγκρίνει για τη δημιουργία κέντρου φιλοξενίας, το παλιό Ψυχιατρείο Χανίων​

Η δημιουργία τουλάχιστον ενός κέντρου φιλοξενίας προσφύγων στην Κρήτη φαίνεται πως σχεδιάζει η κυβέρνηση με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο σχέδιο δημιουργίας 40 νέων δομών που θα προστεθούν στα ήδη 41 υπάρχοντα κέντρα που λειτουργούν.

Σύμφωνα με τα επίσημα έγγραφα του Γενικού Επιτελείου Στρατού στη δεύτερη φάση του σχεδιασμού οι αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Άμυνας έχουν εγκρίνει για τη δημιουργία κέντρου φιλοξενίας, το παλιό Ψυχιατρείο Χανίων ωστόσο εκκρεμεί η έγκριση από τον Δ. Βίτσα.

Σήμερα λειτουργούν 34 δομές στην ηπειρωτική χώρα και 5 στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου υπό την εποπτεία του υπουργείου Εθνικής Αμυνας (32), του υπουργείου Εσωτερικών (1), της Υπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ (1) και άλλων φορέων (5) που φιλοξενούν 35.158 πρόσφυγες και μετανάστες, αν και έχουν δυνατότητες να στεγάσουν 42.929 άτομα.

Σε αυτά δεν προσμετρώνται οι δύο καταυλισμοί σε Πειραιά και Ελληνικό όπου διαμένουν περίπου 6.200 άτομα. Πρόκειται για κέντρα σε Κυλλήνη, Σκαραμαγκά, Ελαιώνα, Οινόφυτα, Λαμία, Καρδίτσα, Λάρισα, Ιωάννινα, Βέροια, Κιλκίς κ.α.

Σε αυτά θα προστεθούν άμεσα άλλα 13 κέντρα, καθώς έχουν εγκριθεί από τα αρμόδια υπουργεία και έχουν ξεκινήσει οι εργασίες διαμόρφωσης των χώρων. Οπως προκύπτει από τον σχετικό κατάλογο, οι δομές βρίσκονται στα Ναυπηγεία Ελευσίνας, στο κτίριο αντισεισμικών εργαστηρίων στη Νίκαια, σε παιδική κατασκήνωση στη Ραφήνα, στη Στυλίδα, στον βιομηχανικό χώρο «Καραμανλής» στη Σίνδο, σε πρώην δημοτικό σχολείο στη Βόλβη και στο πρώην «Ατλάντικ» στα Τρίκαλα. Επίσης ως χώρος που έχει αναγνωριστεί και έχει πάρει την έγκριση από τον αναπληρωτή υπουργό Εθνικής Αμυνας προκειμένου να προχωρήσουν οι εργασίες αναφέρεται και η Παιδόπολη Αγίας Ελένης στα Ιωάννινα.

eggr02

Τι ακολουθεί

Σύμφωνα πάντα με τα επίσημα έγγραφα του ΓΕΣ, οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Εθνικής Αμυνας έχουν ήδη εντοπίσει άλλους 27 χώρους που αναμένουν τη σχετική έγκριση από τον κ. Δημήτρη Βίτσα προκειμένου να μετατραπούν σε δομές φιλοξενίας. Οπως μάλιστα αναφέρεται στις παρατηρήσεις της συγκεκριμένης υποκατηγορίας, για τους χώρους «ελήφθησαν αποτελέσματα αναγνώρισης. Εκκρεμεί η απόφαση χρήσης». Πρόκειται για το παλιό Ψυχιατρείο Χανίων, τρία ακίνητα στον Ασπρόπυργο, μεταξύ των οποίων και του ΟΔΔΥ, χώρος λίγο έξω από την πόλη της Ναυπάκτου, το στρατόπεδο «Παπαγεωργίου» στα Ιωάννινα, χώρος του υπουργείου Υποδομών στη Χαλκιδική, το «Hotel Galaxy» στο Πόρτο Χέλι, τέσσερα ακίνητα στη Σπάρτη, τρία στην Τρίπολη, το «Hotel Apollo Resort Art» στα Φιλιατρά, παλιά οινοποιεία στην Καλαμάτα κ.ά. Εκτός αυτών από τα έγγραφα προκύπτει ότι καταυλισμός θα γίνει στο κτίριο Αντισεισμικών Εργαστηρίων που βρίσκεται στη Νίκαια, στις παιδικές κατασκηνώσεις Ραφήνας, στη Σχολή Μαθητείας των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, στη Στυλίδα, στη Θέρμη, στο Καλοχώρι και τη Σίνδο. Πάντως, στον Ασπρόπυργο ήδη έχουν εκδηλωθεί αντιδράσεις από τη δημοτική αρχή, η οποία εξηγεί ότι σε κοντινή απόσταση βρίσκονται διυλιστήρια πετρελαίου και δεξαμενή της ΕΥΔΑΠ.

Αλλες έντεκα περιοχές στην «εφεδρεία»

Η τελευταία υποκατηγορία με τους χώρους που εξετάζονται από το υπουργείο Εθνικής Αμυνας αφορά ακίνητα που έχουν μελετηθεί αλλά κρίθηκε ότι δεν θα χρησιμοποιηθούν «προς το παρόν». Τα πάντα βέβαια θα εξαρτηθούν από τον ρυθμό των προσφυγικών ροών. Σε κάθε περίπτωση, η συγκεκριμένη κατηγορία περιλαμβάνει 11 ακίνητα σε όλη την Ελλάδα, μεταξύ των οποίων η Σχολή Αξιωματικών Αστυνομίας στην Καρδίτσα, το «Mall» Τρικάλων, το αεροδρόμιο Μεσολογγίου και δύο στρατόπεδα στη Θεσσαλονίκη.

Τι αριστερά χρειαζόμαστε

Του Μανώλη Ντουντουνάκη

Σήμερα, σε αντίθεση με τα πρώτα χρόνια του μνημονίου, έχουμε στη βουλή και στο λαό μεγάλη πλειοψηφία υπέρ του ευρώ και της παραμονής μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και έμμεσης αποδοχής του μνημονίου σαν αναγκαίο κακό. Επιπλέον, είτε μας αρέσει είτε όχι, πρέπει να παραδεχτούμε ότι βρισκόμαστε ουσιαστικά στο τέλος της εποχής των μνημονίων, με τη σημερινή τους μορφή, αφού έχουν ουσιαστικά επιτευχτεί οι στόχοι των δανειστών για εσωτερική υποτίμηση, καθιέρωση εργασιακού και ασφαλιστικού μεσαίωνα, και εκποίηση και παραχώρηση κάθε δημόσιας ιδιοκτησίας είτε με τη μορφή της εποπτεία των ξένων είτε ακόμα καλύτερα με τη μορφή της ιδιοκτησίας από ξένους. Άλλωστε, η Ευρωπαϊκή ένωση με τη σημερινή της μορφή, και ιδιαίτερα στις χώρες του ευρώ, έχει τη δυνατότητα να καθορίζει και να επιβάλλει εν τέλει, αυστηρή δημοσιονομική πολιτική, χωρίς αυτό να λέγεται μνημόνιο.

Η χώρα μας, σήμερα, θυμίζει την Ελλάδα λίγα χρόνια μετά τον εμφύλιο και λίγο πριν την πρώτη επταετία του Κωνσταντίνου Καραμανλή: έντονη μετανάστευση, εξαθλιωμένος και φτωχοποιημένος λαός, μεγάλες ταξικές ανισότητες, ανύπαρκτη μεσαία τάξη. Τα επόμενα χρόνια, θα είναι χρόνια έντονης ανάπτυξης (growth),του ΑΕΠ που όμως θα μοιραστεί άνισα στους κοινωνικούς εταίρους. Το είδος της ανάπτυξης, που έρχεται, μας το δείχνουν οι μισθοί των ξενοδοχοϋπάλληλων παρά τα συνεχή peakστο τουρισμό, το ξεπούλημα του Ελληνικού έναντι πινακίου φακής σε ντόπιους μεγιστάνες, η απρόσκοπτη συνέχιση της «επένδυσης» στις Σκουριές, παρά τη πολύ μεγάλη λαϊκή αντίδραση, η άμεση προώθηση μεγάλων επενδυτικών σχεδίων που θα υποβαθμίσουν ληστρικά το περιβάλλον, όπως στο Κάβο Σίδερο, την ενεργειακή διασύνδεση της Κρήτης, την επιλεκτική επιλογή ξένων επενδυτών, που θα έχουν αποκλειστικά την έγκριση της Γερμανίας και της Αμερικής, όπως έδειξε η πρόσφατη επίσκεψη Πουτιν κλπ. Επιπλέον, όλοι θεωρούμε ότι η επομένη κυβέρνηση, οπότε γίνουν εκλογές, θα αποτελείται είτε από ένα ή περισσότερα κόμματα του σημερινού μνημονιακου «μπλοκ», που θα ασκούννεοφιλελεύθερες – θατσερικές πολιτικές είτε, κάτι που απεύχομαι, από πολιτικούς σχηματισμούς της ακροδεξιάς, με εφιαλτικές συνέπειες για τη χώρα.

Είναι απαραίτητο ένα κόμμα, όσο μικρό και αν θεωρείται από τους άλλους πολιτικούς σχηματισμούς να αυτοπροσδιοριζεται καταθέτοντας στη κρίση του λαού τη πολιτική του πρόταση για τη διακυβέρνηση της χώρας. Όμως είναι μεγάλο πολιτικά ατόπημα, στη σημερινή πολιτική κατάσταση, μετά από δυο κυβερνήσεις ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ, να συμπεριφέρονται οι πολιτικοί σχηματισμοί, που προκύπτουν από τους αποχωρήσαντες από τον τότε ενιαίο ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ, με όρους ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ του 2011, λίγο πριν τη διεκδίκηση με εκλογές της εξουσίας και της κυβέρνησης. Σήμερα, το ζητούμενο, κατά τη γνώμη μου, από έναν αριστερό πολιτικό σχηματισμό, είναι ενιαίος, ατόφιος, αριστερός, λόγος που θα απαντά με τη γλώσσα της αλήθειας, πειστικά και ξεκάθαρα σε ερωτήματα: με ποιους είμαστε, σε ποιους αντιστεκόμαστε, τι μπορούμε να κάνουμε. Ένα κόμμα της αριστεράς πρέπει να είναι συμπαραστάτης, κοινωνός και αρωγός, σε κάθε κοινωνική ομάδα που πλήττεται από τις μνημονιακές πολιτικές: αγρότες, νέους, ανέργους, επιστήμονες, εργάτες, μικρομεσαίους, συνταξιούχους. Πρέπει, να βοηθήσει να γίνει ξεκάθαρο σε όλους ότι το μνημόνιο είναι κυρίαρχη επιλογή της άρχουσας τάξης στην Ευρώπη και στη χώρα μας, με σκοπό μια ληστρική αναδιανομή του πλούτου της χώρας σε βάρος των δυνάμεων της εργασίας. Κυρίαρχη επιλογή της αριστεράς σήμερα, δεν μπορεί να είναι η διεκδίκηση της εξουσίας αλλά η αντίσταση στις πολιτικές,της πολιτικής ελίτ της χώρας που εκφράζεται σήμερα, και για αρκετά χρόνια νομίζω, από τη «παρέα» του Τσιπρα.

Η ανάδειξη του αντίπαλου, η αιτιολογημένη αντίθεση στις πολιτικές που πρεσβεύει, και η οργάνωση μαζικού κινήματος, στους χώρους εργασίας, σε κάθε εκποίηση δημόσιου χώρου, σε κάθε αλλοίωση του φυσικού περιβάλλοντος σε κάθε υποβάθμιση των δικαιωμάτων μας – εργασιακών , ασφαλιστικών, ανθρωπίνων – είναι επιτακτική ανάγκη σήμερα. Αποτελούν εκφυλιστικά φαινόμενα κατά τη γνώμη μου ο πολυκερματισμός του χώρου, η αναβίωση αντιμνημονιακων μετώπων που θολώνουν το πολιτικό μας λόγο, η ευκαιριακή προεκλογική συνάθροιση τάσεων, και αρχηγίσκων κλπ. Η χώρα μαςχρειάζεται μια αριστερά ζωντανή, σύγχρονη, που θα επιδιώξει να μεταλαμπαδεύσει στο λαό την ανάγκη «επανάστασης» όπως πολύ εύστοχα σχολίασε από τα Χανιά ο Μίκης Θεοδωράκης.

Άρθρο Αντώνη Σαμαρά για τη διοργάνωση της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας στην Κρήτη

Την ιδιαίτερη χαρά του για τη διοργάνωση της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας, η οποία θα αρχίσει τις εργασίες της στην Κρήτη τη συμβολική ημέρα της Πεντηκοστής, εκφράζει ο πρώην πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς.

Σε άρθρο του στην ομογενιεακή εφημερίδα Εθνικός Κύρηκας, με τίτλο «Η Ορθοδοξία και οι Οικουμενικές Αξίες του Ελληνισμού», ο κ. Σαμαράς συγχαίρει τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο, τους συνεργάτες του καθώς και την τοπική Σύνοδο της Εκκλησίας της Κρήτης για την υλοποίηση της Πανορθόδοξης συναντήσεως και τονίζει πως η Ορθοδοξία παρέλαβε το δημοκρατικό πνεύμα από τον Ελληνισμό και οργανώθηκε με το Συνοδικό σύστημα.

Ακολουθεί το άρθρο του  Σαμαρά στην εφημερίδα Εθνικός Κύρηκας:

Αξίες και Ιδανικά όπως η Ελευθερία, η Δικαιοσύνη, η Γενναιότητα, η Υπευθυνότητα και η Εντιμότητα, υπήρξαν σε όλους τους λαούς και σε όλους τους πολιτισμούς…

Εκείνο που καθιστά τον Ελληνικό Πολιτισμό ιδιαίτερο και μοναδικό, είναι ότι αυτές τις αξίες και τα ιδανικά, όχι μόνο τις ανέδειξε, αλλά και τις ιεράρχησε και τις συνέθεσε σε «συστήματα» για την οργάνωση των ανθρωπίνων κοινωνιών και την υπόσταση των ανθρωπίνων σχέσεων.

–Η έννοια της Δημοκρατίας, συνέθεσε την Ελευθερία, τη Δικαιοσύνη και την Ευθύνη του ατόμου, μέσα στην κοινωνία.

–Η έννοια της Αρετής, συνέθεσε τις διαφορετικές ιδιότητες (Εντιμότητα, Ακεραιότητα, Γενναιότητα), που δίνουν ηθική διάσταση στο «άτομο», μέσα από τις σχέσεις του με άλλα άτομα, και το καθιστούν «πρόσωπο»…

–Η έννοια της Αξιοπρέπειας, συνέθεσε διαφορετικές αρετές του «προσώπου», ώστε να μπορεί να ισορροπεί με τον εαυτό του, να κερδίζει το σεβασμό των άλλων, αλλά και τον αυτοσεβασμό του.

Γιατί μια κοινωνία «ελευθέρων προσώπων» δεν μπορεί να υπάρξει και να αναπτύσσεται, χωρίς τον αυτοσεβασμό καθενός ξεχωριστά και τον σεβασμό όλων προς όλους.

Έτσι λοιπόν, η έννοια της Δημοκρατίας, στο πολιτικό επίπεδο, η έννοια της Αρετής, των «ενάρετων προσώπων» στο κοινωνικό επίπεδο και η έννοια της Αξιοπρέπειας και της ισορροπίας στο δια-προσωπικό επίπεδο, συνέθεσαν μια ολόκληρη κοσμοθεωρία, που τελικά άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο βλέπουν οι άνθρωποι τον εαυτό τους και τον κόσμο γύρω τους, το νόημα της ζωής τους και τις σχέσεις τους με τους άλλους ανθρώπους.

Αυτή η κοσμο-αντίληψη που γεννήθηκε στην Ελλάδα της αρχαιότητας, μπολιάστηκε στη συνέχεια με τη διδασκαλία του Χριστιανισμού.

Οι μεγάλοι Πατέρες της Ορθόδοξης Εκκλησίας αξιοποίησαν την ελληνική κλασσική παιδεία τους για να διατυπώσουν τα δόγματα της Πίστεως και να υμνήσουν τον αληθινό Θεό με εκπληκτική εκφραστική και υμνογραφική δεινότητα.

Στο σημείο αυτό αξίζει να θυμηθούμε τις διαπιστώσεις ενός Αγίου της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας, του Αγίου Νεκταρίου, Επισκόπου Πενταπόλεως, ο οποίος μόνασε στην Αίγινα τον 20ό αιώνα. Έγραψε σχετικά με τη συνάντηση Χριστιανισμού και Ελληνισμού (τα παραθέτω σε νεοελληνική απόδοση):

«… Έλληνες και Φιλοσοφία είναι έννοιες αξεχώριστες. Αυτό μαρτυρεί και ο Απόστολος Παύλος όταν αναφέρει: «Οι Έλληνες αναζητούν με πάθος τη σοφία». Γιατί ο Έλληνας είναι πραγματικά γεννημένος για να φιλοσοφεί, επειδή είναι γεννημένος για να διδάσκει την ανθρωπότητα. Αλλά, αν η ταυτόσημη με τον Έλληνα φιλοσοφία είναι η παιδαγωγός, ο οδηγός προς τον Χριστιανισμό, πρέπει να καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι ο Έλληνας, πλασμένος φιλόσοφος, είναι και πλασμένος Χριστιανός. Είναι πλασμένος να γνωρίσει την αλήθεια και να την διαδίδει στα άλλα έθνη».

Η Ορθοδοξία παρέλαβε το δημοκρατικό πνεύμα από τον Ελληνισμό και οργανώθηκε με το Συνοδικό σύστημα. Είναι, λοιπόν, ιδιαίτερη η χαρά μας για τη διοργάνωση της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας, η οποία θα αρχίσει τις εργασίες της στην Κρήτη τη συμβολική ημέρα της Πεντηκοστής.

Οφείλω, λοιπόν, να συγχαρώ τον Παναγιώτατο Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο και τους συνεργάτες του καθώς και την τοπική Σύνοδο της Εκκλησίας της Κρήτης για την υλοποίηση αυτής της Πανορθόδοξης συναντήσεως.

Πολύ εύστοχα η Εκκλησία της Ελλάδος στην πρόσφατη Εγκύκλιο της για την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο παρατηρεί:

« Πολλά χρόνια οι κατά τόπους Ορθόδοξες Εκκλησίες διαπίστωναν ότι είναι αναγκαίο να συγκληθεί η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος για να επιλυθούν διάφορα χρονίζοντα εκκλησιαστικά θέματα που απασχολούν τις κατά τόπους Εκκλησίες. Η Ορθόδοξη Εκκλησία πάντοτε διασκέπτεται συνοδικώς για τη λύση διαφόρων δογματικών, εκκλησιαστικών, κανονικών και ποιμαντικών θεμάτων».

Χωρίς Πίστη στον Άνθρωπο και Αγάπη για τον Άνθρωπο, τίποτε απ’ όσα κάνουμε δεν έχει νόημα, τίποτε δεν μπορεί να κρατήσει τις κοινωνίες ενωμένες, τίποτε δεν μπορεί να αποκαταστήσει τη δυναμική Ισορροπία Ελευθερίας και Δικαιοσύνης.

Χωρίς Πίστη στο Θεό της Αγάπης, ο άνθρωπος δεν μπορεί να αγαπήσει τον πλησίον του, ούτε να σεβαστεί τον εαυτό του. Ούτε να βρει την Ισορροπία του και το νόημα της ύπαρξής του.

Σήμερα, όλοι οι άνθρωποι – και ως πρόσωπα και ως λαοί – όποιαν ιστορία κι αν έχουν, σε όποια θέση κι αν βρίσκονται, όποιον πολιτισμό κι αν έχουν δημιουργήσει, όποια ταυτότητα κι αν έχουν διαμορφώσει ανά τους αιώνες, αυτές τις αλήθειες ψάχνουν, αυτές είναι οι αγωνίες τους, αυτές τις ισορροπίες αναζητούν.

Βιώνουν τις Οικουμενικές αξίες του Ελληνισμού, και μέσα απ’ αυτές διαμορφώνουν το παρόν και το μέλλον τους.

Ο Ελληνισμός ως πολιτιστική ταυτότητα αρχών, αξιών και προταγμάτων, είναι πλέον η «πνευματική κιβωτός» ολόκληρης της Ανθρωπότητας. Πράγμα που οι περισσότεροι σύγχρονοι Έλληνες, ούτε το έχουμε συνειδητοποιήσει, ούτε το έχουμε αξιοποιήσει. Καμιά φορά ούτε που το υποψιαζόμαστε καν…Αυτή είναι η μεγάλη μας δύναμη για το Μέλλον.

Κι αυτή είναι η τεράστια αδυναμία μας σήμερα: Αναζητούμε λύσεις στα προβλήματά μας παντού αλλού, εκτός από εκεί που βρίσκονται: Μέσα μας…

Ψάχνουμε την αλήθεια παντού αλλού, εκτός από εκεί που υπάρχει: Στην Οικουμενική Παράδοση της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού. Στην οποία έχουν προσχωρήσει πλέον πολλοί λαοί…

Τη στιγμή που ο σύγχρονος Ελληνισμός θα αφυπνιστεί και θα βρει τον εαυτό του, θα κατορθώσει θαυμαστά επιτεύγματα.

Όπως το μπορεί και όπως του αξίζει…

 

Κρήτη: Ακυβέρνητο πλέει σκάφος με 200 πρόσφυγες

Σε εξέλιξη βρίσκεται επιχείρηση του λιμενικού σώματος ελληνικής ακτοφυλακής στη θαλάσσια περιοχή νοτιοανατολικά της Κρήτης, έπειτα από σήμα κινδύνου που εξέπεμψε σκάφος στο οποίο επιβαίνουν, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, περίπου 200 πρόσφυγες και μετανάστες.

Οι αρχές της Λιβύης ζήτησαν αρχικά τη συνδρομή του λιμενικού σώματος, καθώς είναι πιο κοντά στο σημείο του συμβάντος και αυτή τη στιγμή κατευθύνονται στο στίγμα του κινδυνεύοντος σκάφους, υπό το συντονισμό του Ενιαίου Κέντρου Επιχειρήσεων Έρευνας και Διάσωσης του υπουργείου Ναυτιλίας, ένα ελληνικό δεξαμενόπλοιο και ένα φορτηγό πλοίο με ξένη σημαία.

athensvoice.gr

Ποιοι (δημοσιογράφοι) και πόσα πήραν από το ΚΕΕΛΠΝΟ και τις Τράπεζες το 2015 και το α’ τρίμηνο του ’16

Από την ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ & ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ λάβαμε και δημοσιεύουμε:

Ενώσεις Συντακτών ή Ενώσεις Παραγοντίσκων και Επιχειρηματιών;

Μετά την δημοσιοποίηση της διαφημιστικής δαπάνης των τραπεζών (2015 και α’ τρίμηνο 2016) και του ΚΕΕΛΠΝΟ περιμέναμε να ασχοληθούν οι συνδικαλιστικές ηγεσίες μας, τουλάχιστον με τα ποσά που έλαβαν οι εκδότες – δημοσιογράφοι, αλλά και όσοι «παραδοσιακοί» εκδότες και καναλάρχες χρωστούν σε απολυμένους και εργαζόμενους, απασχολούν «μαύρους» κ.λπ.

Επειδή αυτό δεν έγινε, προχωρήσαμε σε μια πρώτη συγκέντρωση και επεξεργασία των συγκεντρωτικών στοιχείων (δειτε πιο κάτω πίνακες με ονόματα, εταιρείες και ποσά)*, τα οποία δημοσιοποιούμε και τα θέτουμε στην κρίση όλων, μαζί με ορισμένες «απορίες» μας, που ζητούν απάντηση. Συγκεκριμένα:

1. Παραμένουν μέλη της ΕΣΗΕΑ απολαμβάνοντας τις παροχές τού προς χρεοκοπία ΕΔΟΕΑΠ, οι δημοσιογράφοι κ.κ. Γ. Κουρτάκης (2.466.626 ευρώ), Ν. Ευαγγελάτος (625.442 ευρώ), Α. Δελατόλας (477.825 ευρώ), Μ. Τριανταφυλλόπουλος (456.118 ευρώ), Χρ. Ράπτης (452.124 ευρώ), Α. Πίκουλας (414.462 ευρώ), Γρ. Νικολόπουλος (341.397 ευρώ), Π. Δημητριάδης (290.957 ευρώ), Π. Λεωτσάκος (283.215 ευρώ), Ν. Φελέκης (269.600 ευρώ), Γ. Κύρτσος (239.915 ευρώ), Τ. Χατζής (228.131 ευρώ), Γ. Μακρυγιάννης (108.839 ευρώ) κ.ά.; Θεωρούμε αυτονόητο φυσικά πως όσοι εξ αυτών είναι εγγεγραμμένοι στις Ενώσεις – μέλη της ΠΟΕΣΥ υποβάλλουν κανονικά κάθε χρόνο δήλωση «Πόθεν Έσχες», όπως έχουμε όλοι μας υποχρέωση.

2. Τα γνωστά «σενάρια» για έναν υγιή ΕΔΟΕΑΠ (πέρα από τη διεκδίκηση του όποιου «νέου πόρου» αποκλειστικά προς νομή για το συγκεκριμένο ΝΠΙΔ) περιλαμβάνουν όλους ανεξαιρέτως τους εργαζόμενους στα ΜΜΕ και το διαδίκτυο ή εξαντλούνται στην απαλλαγή των επιχειρηματιών των ΜΜΕ (παραδοσιακών και νέων) από την υποχρέωσή τους να πληρώνουν εισφορές;

3. Απασχολούνται στις έντυπες και διαδικτυακές δραστηριότητες των κατ’ ευφημισμό «συναδέλφων» μας μέλη Ενώσεων με ΔΠΥ, ανασφάλιστοι με αποδείξεις δαπάνης, με «μαύρα» ή (και πόσοι) ασφαλισμένοι ως μισθωτοί, στο ΕΤΑΠ ΜΜΕ ή στο ΙΚΑ; Έχουν ζητήσει οι Ενώσεις μας σχετικούς ελέγχους από την Επιθεώρηση Εργασίας ή στοιχεία για τους μισθωτούς, από το πρόγραμμα «ΕΡΓΑΝΗ» του Υπουργείου Εργασίας;

keelpno-mme-763x509

4. Αναρωτήθηκε κανείς αν οι ΔΠΥ, οι «μαύροι», αλλά και όσοι απόμειναν μισθωτοί είναι/μπορούν να είναι «συνάδελφοι» με όλους τους πρώην δημοσιογράφους, νυν ιδιοκτήτες ΜΜΕ, στα «επαγγελματικά» σωματεία τους;

5. Ακόμα αναρωτήθηκε κανείς για τη σκοπιμότητα που εξυπηρετεί η λογική ότι ο μόνος τρόπος για να προστατευθεί ο πλουραλισμός στα ΜΜΕ είναι να απαλλάσσονται από τις εισφορές οι εργοδότες μας και να ελέγχουν τον (όποιο) νέο πόρο, οι (ολίγον) συνδικαλιστές – (πολύ) νταραβεριτζήδες, με την ίδια λογική που αυτό γινόταν έως τώρα και οδήγησε σε κατάρρευση τον ΕΔΟΕΑΠ;

Ζητάμε αμέσως απαντήσεις και συγκεκριμένες ενέργειες, ώστε να αποκλειστεί κάθε πιθανότητα δουλεμπορίου των ΔΠΥ και των «μαύρων» απελπισμένων και απολυμένων συναδέλφων, προς συγκεκριμένες επιχειρήσεις, με «συνδικαλιστικές» συστάσεις, πολλών κλαδικών «λαοπρόβλητων παραγόντων και προέδρων», με ποικίλα ψηφοθηρικά ανταλλάγματα.

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ:

1. Το άθροισμα των εσόδων από ΚΕΕΛΠΝΟ (2014) και τράπεζες (2015 & Α’ τρίμηνο 2016) για το σύνολο των ΜΜΕ (με ελάχιστο ποσό τα 20.000 ευρώ)

2. Το άθροισμα των εσόδων από ΚΕΕΛΠΝΟ και τράπεζες (2015 & Α’ τρίμηνο 2016) ΜΟΝΟ για τους αμιγώς internet-ικούς εκδότες

3. Τα έσοδα από το ΚΕΕΛΠΝΟ που εισέπραξαν τα ΜΜΕ

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ & ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ

zoornalistas.blogspot.gr

Με αποδοκιμασίες και κλωτσιές υποδέχτηκαν εκατοντάδες πολίτες τον Παύλο Πολάκη στην Ιεράπετρα | Φωτός+Βίντεο

Με τη “θερμότερη” υποδοχή υποδέχτηκαν οι Ιεραπετρίτες τον αναπληρωτή Υπουργό Υγείας Παύλο Πολάκη, ο οποίος έφτασε πριν από λίγο στον νοσοκομείο της Ιεράπετρας.

Κάτοικοι της περιοχής του την είχαν “στήσει” και μόλις ο υπουργός πλησίασε την είσοδο του νοσοκομείου, εξαγριωμένοι πολίτες που βρίσκονταν εκεί, άρχισαν να τον κλωτσούν.

Όπως ήταν αναμενόμενο, επικράτησε αναστάτωση στο σημείο με τον υπουργό να μπαίνει κακήν κακώς μέσα στο κτίριο του νοσοκομείου.

Ο κ. Πολάκης πραγματοποιεί αυτήν την ώρα συνάντηση με τη διοίκηση του νοσοκομείου, αλλά και φορείς της περιοχής, με κύριο θέμα τη δραματική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει το νοσοκομείο, με τις τραγικές ελλείψεις τόσο σε ιατρικό όσο και σε νοσηλευτικό προσωπικό.

Νωρίτερα είχε πραγματοποιήσει συνάντηση στη ΔΥΠΕ Κρήτης στο Ηράκλειο με τους φαρμακοποιούς των νοσοκομείων.

[youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=-V5LTzfAvrU”]

[youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=PYFBJopHWZI”]

[youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=ORffPYFeKb4″]

Τι έλεγαν σε επιστολή τους κάτοικοι της Ιεράπετρας

Η «Ανοιχτή επιτροπή αγώνα Ιεράπετρας» με επιστολή της ανέφερε ότι στις 13 Ιουνίου θα «υποδεχθεί» τον Παύλο Πολάκη στην περιοχή και θα απαιτήσει από τον αναπληρωτή υπουργό Υγείας να υλοποιήσεις τις δεσμεύσεις του υπουργείου για τη λειτουργία του νοσοκομείου της Ιεράπετρας.

 

Η ανακοίνωση των κατοίκων έχει ως εξής:

Την ώρα που οι απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζομένων στη Υγεία συνεχίζονται, αφού οι ελλείψεις στα νοσοκομεία είναι τεράστιες, οι κάτοικοι της Ιεράπετρας στέλνουν μήνυμα στον 

Οι κάτοικοι της Ιεράπετρας και όλης της Νοτιοανατολικής Κρήτης που εξυπηρετούμαστε από το Νοσοκομείο Ιεράπετρας, παλεύουμε αποφασιστικά και ακούραστα, εδώ και έξι χρόνια, για  το αναφαίρετο δικαίωμά μας στη Δημόσια Δωρεάν Υγεία. 

Οι αγώνες μας ενάντια στις μεθοδεύσεις και τις πολιτικές παλιών και νέων κυβερνήσεων έχουν κρατήσει το νοσοκομείο μας ανοιχτό και ικανό να εξυπηρετήσει τις ανάγκες μας παρά τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει.

Με αγώνες απαντάμε στα νέα μνημονιακά μέτρα που επιβάλλουν κυβέρνηση και «θεσμοί» οδηγώντας στην πλήρη διάλυση της Υγείας, της Παιδείας και της Κοινωνικής Ασφάλισης, το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας, τη φοροαρπαγή του εισοδήματος των μεσαίων και φτωχών στρωμάτων, την καταστροφή των μικρομεσαίων και των αγροτών, τη διάλυση των εργασιακών σχέσεων. 

Τη ΔΕΥΤΕΡΑ 13 ΙΟΥΝΗ, σύσσωμη η Ιεράπετρα, δήμος, φορείς και κάτοικοι «υποδεχόμαστε» τον αναπληρωτή υπουργό Υγείας ΑΠΑΙΤΩΝΤΑΣ:

  • Να υλοποιηθούν άμεσα οι δεσμεύσεις του Υπουργείου για μόνιμους διορισμούς γιατρών και προσωπικού
  • Να δρομολογηθούν τώρα όλες οι μόνιμες προσλήψεις γιατρών και προσωπικού (ιατρικού, νοσηλευτικού, βοηθητικού και διοικητικού) που χρειάζονται για την πλήρη λειτουργία όλων των κλινικών του Νοσοκομείου μας.
  • Να προστεθούν άμεσα οι δύο οργανικές θέσεις (πνευμονολόγου και οδοντίατρου) που μετατράπηκαν σε θέσεις της παθολογικής κλινική. 
  • Νέο οργανισμό που να ανταποκρίνεται στις αυξημένες ανάγκες της περιοχής μας
  • Να διασφαλιστεί ένα ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΛΗΡΕΣ, ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΟ, ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ για όλο τον κόσμο, με επαρκή χρηματοδότηση αποκλειστικά από τον κρατικό προϋπολογισμό.

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

 

cretapost.gr

Φωτός: cretapost.gr, ekriti.gr

Bίντεο: cretapost.gr, anatolh.com

Δρακόντεια μέτρα ασφαλείας από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Χανίων κατά την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο

Mε ανακοίνωσή του το Κεντρικό Λιμεναρχείο Χανίων στα πλαίσια εφαρμογής Μέτρων Αστυνόμευσης και Τάξης για την ασφαλή διεξαγωγή της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου που πρόκειται πραγματοποιηθεί από τις 16 έως και 25 Ιουνίου 2016 ανακοινώνει την απαγόρευση κυκλοφορίας-αγκυροβολίας σκαφών ως κάτωθι:

1. Απαγορεύεται η κυκλοφορία – αγκυροβολία όλων των σκαφών καθώς και κάθε άλλη δραστηριότητα στη θαλάσσια περιοχή (εντός Ενετικού Λιμένα) που περικλείεται από τα στίγματα: α)φ:35ο 31΄08,14΄΄και λ: 024ο 01΄16, 95΄΄ β)φ:35ο 31΄11,15΄΄και λ: 024ο 01΄16, 95΄΄ και εκτείνεται ανατολικά έως το χερσαίο χώρο του Ανατολικού τμήματος του Ενετικού λιμένα Χανίων, την 16- 06-2016 από 17:00 έως και μισή ώρα μετά το πέρας της εκδήλωσης στο Ναυτικό Όμιλο Χανίων «Νεώριο Μόρο».

2. Ομοίως στη θαλάσσια περιοχή (έξωθεν Ενετικού Λιμένα) που περικλείεται από τα στίγματα: α)φ: 35ο 31΄10,11΄΄και λ: 024ο 00΄52, 78΄΄ β)φ: 35ο 31΄13,26΄΄και λ: 024ο 00΄52, 78΄΄ γ)φ: 35ο 31΄14,26΄΄και λ: 024ο 00΄59, 63΄΄ δ)φ: 35ο 31΄11,21΄΄και λ: 024ο 01΄00, 44΄΄ καθώς και εντός της λιμενολεκάνης αυτού την 25-06-2016 από 17:00 έως και μισή ώρα μετά το πέρας της εκδήλωσης στο Ναυτικό Μουσείο Χανίων «Φρούριο Φιρκά».

3. Απαγορεύεται η κυκλοφορία – αγκυροβολία όλων των σκαφών, θαλασσίων μέσων αναψυχής καθώς και κάθε άλλη δραστηριότητα στη θαλάσσια περιοχή Κολυμβαρίου που περικλείεται από τα στίγματα: α)φ: 35ο 33΄57,63΄΄και λ: 023ο 46΄45, 69΄΄ β)φ: 35ο 33΄57,63΄΄και λ: 023ο 47΄09, 04΄΄ γ)φ: 35ο 32΄38,61΄΄και λ: 023ο 47΄18, 08΄΄ δ)φ: 35ο 32΄37,97΄΄και λ: 023ο 46΄53, 58΄΄ καθ’ όλη τη διάρκεια της «Αγίας και Μεγάλης Συνόδου» και συγκεκριμένα από την 15-06-2016 στις 15:00 έως και την 26-06-2016 στις 15:00 Κατ’ εξαίρεση και μόνο για Ε/Γ-Τ/Ρ και επαγγελματικά Α/Κ σκάφη που δραστηριοποιούνται από το Λιμένα Κολυμβαρίου, θα επιτρέπεται ο είσπλους – έκπλους στο εν λόγω λιμένα και η πλεύση εκτός της Θαλάσσιας Ζώνης Υψηλού Κινδύνου σύμφωνα με τα ως άνω στίγματα σε απόσταση τέτοια που δεν θα επηρεάζεται η ασφάλεια του σκάφους και των επιβαινόντων, πάντοτε σύμφωνα με τις οδηγίες – εντολές του εκτελών περιπολία ΠΛΣ και σύμφωνα με τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες.

4. Απαγορεύεται η κυκλοφορία – αγκυροβολία όλων των πλοίων/ σκαφών στη θαλάσσια περιοχή Λιμένα Σούδας που περικλείεται από τα στίγματα: α) φ: 35ο 29΄33,02΄΄και λ: 024ο 04΄06, 64΄΄ β) φ: 35ο 29΄48,69΄΄και λ: 024ο 04΄11, 72΄΄ γ) φ: 35ο 29΄41,69΄΄και λ: 024ο 04΄46, 19΄΄ δ) φ: 35ο 29΄32,23΄΄και λ: 024ο 04΄40, 99΄΄ τρεις ώρες πριν έως και μισή ώρα μετά την αναχώρηση του Ε/Γ-Ο/Γ στις 18-06-2016 (εκτιμώμενη ώρα απόπλου 20:00). Ομοίως την 19-06-2016 δύο ώρες πριν την άφιξη του Ε/Γ-Ο/Γ και μέχρι την απομάκρυνση των επισήμων.

5. Απαγορεύεται η κυκλοφορία όλων των πλοίων/ σκαφών, θαλασσίων μέσων αναψυχής καθώς και κάθε άλλη δραστηριότητα στη θαλάσσια περιοχή «Νωπήγεια» που περικλείεται από τα στίγματα: α)φ: 35°30’32.60″και λ: 23°43’6.89″ β)φ: 35°30’41.99″και λ: 23°42’58.33″ γ)φ: 35°31’06.93″και λ: 23°43’18.92″ από 17:00 έως και μισή ώρα μετά το πέρας της εκδήλωσης στις 20-06-2016.

6. Παρακαλούνται οι Πλοίαρχοι – Κυβερνήτες των σκαφών για την αποφυγή διέλευσης από την εν λόγω θαλάσσια περιοχή καθώς και οι Ναυτικοί πράκτορες για την ενημέρωση των πλοιάρχων –Κυβερνητών των υπό την πρακτόρευσή τους πλοίων – σκαφών .

7.Οι ναυταθλητικοί και αλιευτικοί σύλλογοι παρακαλούνται για την τήρηση των διαλαμβανομένων στην παρούσα.