20.8 C
Chania
Tuesday, April 16, 2024

Britney Spears: «Ήταν όλα στημένα – Με σκότωσαν κυριολεκτικά – Σαν να με πέταξε η οικογένειά μου»

Ημερομηνία:

Μετά από 13 χρόνια υπό την κηδεμονία του πατέρα της, Τζέιμι και μερικούς μήνες μετά το τέλος της ύστερα από σχετική δικαστική απόφαση, η Μπρίτνεϊ Σπίαρς αποφάσισε να μιλήσει για αυτή την περίοδο της ζωής της μέσα από ένα βίντεο, διάρκειας 22 λεπτών, το οποίο ανέβηκε στο YouTube και στο Twitter την Κυριακή (28/8). Το εν λόγω βίντεο ήταν δημόσιο για λίγα μόνο λεπτά και πλέον είναι διαθέσιμο μόνο για ιδιωτική προβολή, ενώ δεν διαθέτει εικόνα παρά μόνο ήχο, αλλά οι φαν της είχαν προλάβει να το κατεβάσουν και να το ανεβάσουν εκ νέου σε YouTube και στα social media.

Σε αυτό η Μπρίτνεϊ Σπίαρς ξεκαθαρίζει πως έχει πάρα πολλές και δελεαστικές από οικονομικής πλευράς προτάσεις – συμπεριλαμβανομένης και αυτής της Όπρα Γουίνφρεϊ – για να δώσει συνεντεύξεις και να μιλήσει για το καθεστώς κηδεμονίας υπό το οποίο ζούσε τόσα χρόνια, αλλά η ίδια το βρίσκει ανόητη ως ιδέα και δε θέλει να πουλήσει την ιστορία της παρά να δείξει σε όποιον άνθρωπο στον κόσμο βιώνει κάτι αντίστοιχο, ότι δεν είναι μόνος του. «Είμαι μόνο ένας άνθρωπος. Αισθάνομαι θύμα. Πώς μπορώ να το διορθώσω αν δεν το συζητήσω;», λέει μεταξύ άλλων η πριγκίπισσα της ποπ.

Όσον αφορά τη συνεργασία της με τον Έλτον Τζον στο τραγούδι «Hold me Closer» που κυκλοφόρησε την Παρασκευή (26/8) η ίδια αναφέρει πως «Έχω ένα καταπληκτικό τραγούδι αυτή τη στιγμή με έναν από τους πιο λαμπρούς άντρες της εποχής μας και είμαι τόσο ευγνώμων».

«Αλλά αν είσαι ένας περίεργος, εσωστρεφής παράξενος σαν εμένα, που νιώθει μόνος πολλές φορές και χρειαζόταν να ακούσεις μια ιστορία σαν τη δική μου σήμερα για να ξέρεις ότι δεν είσαι μόνος, μάθε το εξής: Η ζωή μου απέχει πολύ από το εύκολο και δεν είσαι μόνος», τονίζει η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, η οποία στο εν λόγω βίντεο αποκαλύπτει και για πρώτη φορά λεπτομέρειες από τη ζωή της υπό την κηδεμονία του πατέρα της.

Μάλιστα, όπως δηλώνει στο βίντεο, μια γυναίκα πρότεινε την ιδέα της κηδεμονίας στον πατέρα της και εκείνος με τη βοήθεια της μητέρας της την υλοποίησε, εκφράζοντας την πεποίθησή της ότι όλα ήταν «προμελετημένα».

Γυρνώντας πίσω στη νύχτα που ξεκίνησαν όλα, η Σπίαρς λέει ότι ξαφνικά «υπήρχαν πάνω από 200 παπαράτσι έξω από το σπίτι μου να με βιντεοσκοπούν μέσα από το παράθυρο ενός ασθενοφόρου, ενώ βρισκόμουν στο φορείο». «Ήταν όλα στημένα. Δεν υπήρχαν φάρμακα στο σύστημά μου. Ούτε αλκοόλ. Ούτε τίποτα. Ήταν καθαρή κακοποίηση», λέει η Σπίαρς και προσθέτει πως «στην πραγματικότητα δεν έχω μοιραστεί ούτε τα μισά».

«Ειλικρινά μέχρι σήμερα, δεν ξέρω πραγματικά τι έκανα, αλλά η τιμωρία του πατέρα μου…, δεν μπορούσα να δω κανέναν ή να πω τίποτα, τίποτα από αυτά δεν είχε νόημα για μένα», λέει σε άλλο σημείο του βίντεο η τραγουδίστρια, προσθέτοντας για τον πατέρα της πως «Του άρεσε να ελέγχει όλα όσα έκανα».

«Μου έλεγαν ότι είμαι χοντρή κάθε μέρα» και «Με έκαναν να νιώθω ένα τίποτα και το δεχόμουν», δηλώνει η τραγουδίστρια, η οποία αναφέρθηκε και στην «Circus» περιοδεία της το 2009 όταν ήταν αποξενωμένη από τους φίλους και τους χορευτές της, οι οποίοι έβγαιναν έξω, αλλά σε εκείνη ο πατέρας της, όπως λέει, της το είχε απαγορεύσει να πηγαίνει μαζί τους. «Οι εμφανίσεις μου ήταν φρικτές», το ξέρει, όπως λέει χαρακτηριστικά, αλλά δεν μπορούσε να κάνει τίποτα γι ‘αυτό γιατί «ήμουν ρομπότ, ειλικρινά. Δεν με ένοιαζε πια».

«Ήταν αποθαρρυντικό», λέει η Σπίαρς. «Πρέπει επίσης να καταλάβετε ότι ήμουν 15 χρόνια σε περιοδείες και παραστάσεις. Και είμαι 30 ετών και ζω υπό τους κανόνες του πατέρα μου. Και ενώ όλα αυτά συμβαίνουν, η μαμά μου είναι μάρτυρας, όπως ο αδερφός μου, οι φίλοι μου, όλοι συμβιβάζονται με αυτό».

Μάλιστα, δεν κρύβει πως είναι πιο πολύ θυμωμένη με τη μητέρα της, Λιν Σπίαρς, παρά με τον πατέρα της επειδή ένιωθε ότι η μητέρα της θα μπορούσε να τη βοηθήσει να βρει δικηγόρο, αλλά αντ’ αυτού κρυβόταν όταν οι δημοσιογράφοι τηλεφωνούσαν για να ρωτήσουν για την ποπ σταρ.

«Πώς τα κατάφεραν; Και τι διάολο έκανα για να το αξίζω;» αναρωτιέται η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, η οποία δεν έκρυψε το πόσο εντύπωση της έκανε που απλοί θαυμαστές της διαδήλωναν υπέρ της γιατί είχαν αρχίσει να καταλαβαίνουν πως η ίδια ζούσε υπό την κηδεμονία παρά τη θέλησή της την ώρα που η μητέρα και η αδερφή της δεν έκαναν τίποτα.

«Νομίζω ότι αυτό με πλήγωσε περισσότερο από όλα. Δεν μπορούσα να το καταπιώ πώς τα δεχόταν η οικογένειά μου για τόσο καιρό… Η μόνη απάντησή τους ήταν “Δεν ξέραμε”. Πώς στο διάολο τα κατάφεραν; Πώς υπάρχει θεός; Υπάρχει θεός;», συνεχίζει η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, η οποία σε άλλο σημείο του βίντεο παραδέχεται πως «Ήμουν τόσο αδύναμη, φοβόμουν, είχα σπάσει».

«Με σκότωσαν κυριολεκτικά. Με πέταξαν μακριά. Ένιωσα σαν να με πέταξε η οικογένειά μου. Έδινα παραστάσεις για χιλιάδες ανθρώπους τη νύχτα στο Λας Βέγκας, όλη η ένταση του να είσαι καλλιτέχνης, το γέλιο, ο σεβασμός, έκανα χειραψία σε πάνω από 40 άτομα κάθε βράδυ πριν από μια παράσταση, έκανα πρόβες κάθε εβδομάδα, τρεις συνεδρίες την εβδομάδα, συναντήσεις ΑΑ και άλλες συνεδρίες μετά… Ήμουν μηχανή. Ήμουν μια γ@μ*μένη μηχανή. Ούτε καν άνθρωπος σχεδόν. Ήταν τρελό το πόσο σκληρά δούλευα. Και μετά, μια φορά που μίλησα και είπα “όχι” σε μια πρόβα σε μια γ@μ*μένη χορευτική κίνηση, τσαντίστηκαν», αναφέρει η Μπρίτνει Σπίαρς.

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ο Ίλον Μασκ ανησυχεί για την Ελλάδα: Tο πρώτο έθνος που θα υποστεί “πληθυσμιακή κατάρρευση

Την υπογεννητικότητα στην Ελλάδα σχολιάζει σε ανάρτησή του ο Ίλον...

Ιεράπετρα: Δολοφονία ο θάνατος 65χρονου Γερμανού

Θρίλερ με τον θάνατο του 65χρονου Γερμανού που διέμενε...

Μιχάλης Βιρβιδάκης: “Γιατί να μην υπάρχει στην Κρήτη ένα Κρατικό Θέατρο Νοτίου Ελλάδος;”

Ο Μιχάλης Βιρβιδάκης είναι η ψυχή του θεάτρου Κυδωνία στα Χανιά. Οι περισσότεροι...

Στη Βουλή η ξενοδοχοποπιηση στο Λόφο Καστέλι από τον Μ. Συντυχάκη

Επίκαιρη ερώτηση προς την Υπουργό Πολιτισμού κ. Μενδώνη κατάθεσε...