Στους χώρους του ΕΒΕΧ, και σε συνεργασία με το Γραφείο Διασύνδεσης του Πολυτεχνείου Κρήτης και το Business School του Nottingham Trent University πραγματοποιήθηκε από τις 7 έως τις 11 Δεκεμβρίου το 1ο Διεθνές Χειμερινό Σχολείο Επιχειρηματικότητας με τίτλο «Επιχειρηματικότητα, Στρατηγική και Καινοτομία σε ένα Διαπολιτισμικό Επιχειρηματικό Περιβάλλον».
Σε αυτό συμμετείχαν 14 φοιτητές από το Πανεπιστήμιο του Nottingham, 12 φοιτητές από το Πολυτεχνείο Κρήτης και 7 επιχειρήσεις από το νομό Χανίων.
Την αποστολή των φοιτητών από το Πανεπιστήμιο του Nottingham, συνόδευαν ο Δρ. Κώστας Γαλανάκης, Αναπληρωτής Καθηγητής και Διευθυντής του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιχειρηματικότητα, και η Dr. Ofelia Palermo, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια και Διευθύντρια του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Διεθνείς Επιχειρήσεις.
Την 1η μέρα του Χειμερινού Σχολείου, τρεις επιχειρήσεις (Κρητικό Εργαστήρι, Fisika Shop, Kaloudia), έκαναν μια σύντομη παρουσίαση των δραστηριοτήτων τους και ανέφεραν κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν. Στη συνέχεια, τρεις ομάδες αποτελούμενες από φοιτητές και των δύο εκπαιδευτικών ιδρυμάτων ανέλαβαν μέσα σε πέντε μέρες να εργαστούν από κοινού ώστε να βρουν και να προτείνουν λύσεις.
Στο μεταξύ, κατά το διάστημα Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου, οι φοιτητές από το Πανεπιστήμιο του Nottingham ήρθαν σε επαφή και με τέσσερις άλλες Χανιώτικες εταιρείες (AVOEL, ELIVA, BIOLEA, BIOCRETA) που εκδήλωσαν το ενδιαφέρον τους.
Στο διάστημα των δύο αυτών μηνών, οι φοιτητές δουλεύοντας σε ομάδες, είχαν σαν εργασία το σχεδιασμό εισόδου σε μια νέα διεθνή αγορά.
Οι παρουσιάσεις των τεσσάρων αρχικών επιχειρήσεων έγιναν την τρίτη μέρα του Χειμερινού Σχολείου, ενώ οι παρουσιάσεις για τις τρεις εταιρείες της πρώτης ημέρας του Χειμερινού Σχολείου, έγιναν την τελευταία ημέρα.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι κατά τη διάρκεια του Χειμερινού Σχολείου, οι συμμετέχοντες παρακολούθησαν εντατικά σεμινάρια από τους δύο καθηγητές του Πανεπιστημίου του Nottingham.
Κάποιες από τις ιδέες που παρουσιάστηκαν, αφορούσαν προτάσεις για την εξέλιξη των προϊόντων και υπηρεσιών και το σχεδιασμό νέων, τρόπους διείσδυσης στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, συμμετοχή σε εκθέσεις, επέκταση της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, προτάσεις για τον καλύτερο σχεδιασμό για τα λογότυπα και τις συσκευασίες, καλύτερο σχεδιασμό των ιστοσελίδων των επιχειρήσεων, κλπ.