Η ακρίβεια συνεχίζει να ταλανίζει τον καταναλωτή που προσπαθεί να βρει από σούπερ μάρκετ σε σούπερ μάρκετ τις πιο συμφέρουσες τιμές, για να προμηθευτεί τα βασικά για το τραπέζι και την καθημερινότητά του.
Ο πρόεδρος του σωματείου Logistics Νεκτάριος Κανακαράκης μιλώντας στο Ράδιο Κρήτη και στη Ρένα Σημειαντωνάκη σχολίασε τα 4 μέτρα του υπουργείου Ανάπτυξης, λέγοντας ότι οι όποιες μειώσεις 3%-5% σε προϊόντα καθαριότητας και υγιεινής ουσιαστικά δεν φαίνονται στην τσέπη του καταναλωτή.
Για τον τον Απρίλιο αναμένονται νέες ανατιμήσεις στα όσπρια από 2%-2,5%, στα μπαχαρικά και πιθανόν στις βαφές αυγών, ενώ για το κρέας ενόψει Πάσχα ο κ. Κανακαράκης εκτίμησε ότι οι τιμές θα είναι οι ίδιες με πέρυσι, αναφερόμενος στις προσφορές που γίνονται στα σούπερ μάρκετ.
Άλλαξαν οι συνήθειες του Κρητικού
Η ακρίβεια άλλαξε τις καταναλωτικές συνήθειες του Κρητικού ο οποίος παραδοσιακά ανοίγει το σπίτι του σε φίλους και συγγενείς και κάνει μεγάλα τραπέζια.
‘Ή μάλλον έκανε.
Οπως δείχνουν τα στοιχεία, τώρα πια η επιλογή των ατόμων που θα προσκληθούν στο σπίτι για τραπέζι είναι πιο λίγα, καθώς η ακρίβεια φαίνεται πως είναι καθοριστικός παράγοντας.
Τα δύο τριήμερα της Καθαράς Δευτέρας και της 25ης Μαρτίου έδειξαν ότι καταναλώθηκαν λιγότερα χρήματα σε σχέση με πέρυσι, ενώ η εστίαση πήγε καλά. Οπως σημείωσε ωστόσο ο κ. ΚαναΚαράκης, πλέον ο έλληνας βγαίνει για να φάει έξω μόνο Κυριακές και σε γιορτές και όχι μέσα στην εβδομάδα, όπως έκανε παλαιότερα.