17.8 C
Chania
Monday, December 23, 2024

Δεν προχώρησε η κατεδάφιση των αυθαίρετων κατασκευών στον Μπάλο – Πόσο θα κοστίζει η μεταφορά με λεωφορείο

Ημερομηνία:

Ένα από τα θέματα που απασχολεί κάθε καλοκαίρι τα Χανιά είναι και η κατάσταση στην οποία βρίσκονται περιοχές εξαιρετικού κάλους, προστατευόμενες natura όπως ο Μπάλος και το Ελαφονήσι. Επί χρόνια, σε αυτές τις περιοχές επικρατούν καταστάσεις που δεν ταιριάζουν με το ειδικό καθεστώς τους. Ειδικά για το Μπάλο, επί χρόνια αυθαίρετες κατασκευές, καντίνες λειτουργούν εντός της παραλίας.

Ο Δήμαρχος Κισσάμου Θοδωρής Σταθάκης φαίνεται ότι έχει αποφασίσει ότι αυτό το καθεστώς πρέπει να αλλάξει. Με πρόσφατες δηλώσεις του είχε τονίσει ότι πρέπει να επικρατήσει η νομιμότητα στον Μπάλο:

“Δεν είναι δυνατόν να λειτουργούμε έτσι σε μία περιοχή τέτοιου φυσικού κάλλους, με παράνομες ομπρέλες και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Ηδη έχουμε ξεκινήσει τη σχετική διαδικασία”.

Η διαδικασία όμως φαίνεται πριν ακόμα ξεκινήσει, σταμάτησε. Σήμερα  στις 11 το πρωί αν και είχε προγραμματιστεί η έναρξη των εργασιών κατεδάφισης των αυθαίρετων κατασκευών, τελικώς ούτε καν ξεκίνησε.

Όπως πληροφορούμαστε στο σημείο βρέθηκαν οι ιδιοκτήτες των κατασκευών. Σε ήρεμους τόνους εξέφρασαν την βούλησή τους να μην επιτρέψουν την κατεδάφιση. Στο σημείο βρισκόταν και η αστυνομία δίχως να προκληθούν πάντως εντάσεις. Να σημειώσουμε ότι μεταξύ των ατόμων που αντιδρούσαν ήταν και μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κισσάμου.

Πρόκειται για 10 αυθαίρετες κατασκευές στην παραλία αλλά και σε άλλα σημεία γύρω από την περιοχή του Μπάλου οι οποίες σύμφωνα με την απόφαση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης έπρεπε να κατεδαφιστούν.

Τελικώς, μετά και τις αντιδράσεις των ιδιοκτητών, οι εργασίες δεν προχώρησαν ενώ η αστυνομία προχώρησε στην κατάθεση μηνύσεων για απείθεια.

Όπως μας είπε ο αντιδήμαρχος κ. Α. Παρτσαλάκης, “προβάλλανε αντίσταση και δεν επιτρέψανε να εφαρμοστεί η απόφαση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης. Τώρα περιμένουμε ειδοποίηση από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση για να δούμε πώς θα κινηθούμε. Πάντως, η απόφαση είναι εκτελεστέα”.

Kαι κατέληξε:

“Ο Δήμος είναι αποφασισμένος να εφαρμοστεί η νομιμότητα”.

Προχωρά και η διαδικασία για μεταφορά με λεωφορείο στον Μπάλο

Να υπενθυμίσουμε ότι με δηλώσεις του ο κ. Σταθάκης, πέραν της κατεδάφισης των αυθαίρετων κατασκευών είχε προαναγγείλλει το κλείσιμο του Μπάλου για τα αυτοκίνητα. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, θα δημιουργηθεί χώρος στάθμευσης στην Καλυβιανή, όπου θα παρκάρουν τα αυτοκίνητα και από εκεί θα μεταφέρονται με λεωφορείο οι επισκέπτες προς το Μπάλο.

Είχε δηλώσει:

“Θα κάνουμε διαγωνισμό για το μεταφορικό έργο. Δεν ξέρω ποιος μπορεί να το αναλάβει, αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι ο Μπάλος θα ανοίγει και θα κλείνει συγκεκριμένες ώρες, όπως προβλέπει ο νόμος. Ο κόσμος θα πρέπει να αποχωρεί στις 7 το απόγευμα και κάτι τέτοιο θα γίνει”.

Σήμερα, ο κ. Παρτσαλάκης μας επιβεβαίωσε ότι προχωρά και αυτή η διαδικασία:

“Θα γίνει μία διαβούλευση με τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες και θεωρούμε ότι στο άμεσο μέλλον, πιθανόταταφέτος, σίγουρα τον επόμενο χρόνο, θα προχωρήσουν αυτές οι διαδικασίες.

Όσο για το κόστος, όπως μας είπε, θα κυμαίνεται στα 4 ευρώ για εισιτήριο μετ’ επιστροφής για τον Μπάλο. Ίσως όμως η τιμή να είναι και πιο χαμηλά. Να υπενθυμίσουμε ότι το κόστος σήμερα είναι το 1 ευρώ που υπάρχει κατά την είσοδο στην προστατευόμενη περιοχή, ενώ το κόστος για να φτάσετε με πλοιάριο είναι αρκετά μεγάλο, στα 25 ευρώ για εισιτήριο μετ’ επιστροφής.

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ