«Δεν έχων κανέναν λόγο να κρυφτώ», είπε ο πρώην υπουργός Μεταφορών, επί ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Σπίρτζης στην πρώτη του συνέντευξη μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη με τους 57 νεκρούς.
Ο Χρήστος Σπίρτζης αποποιούμενος κάθε ευθύνη δική του αλλά και της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με παραλείψεις στο σύστημα ασφαλείας των σιδηροδρόμων, κάλεσε τον πρωθυπουργό να ζητήσει από τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ισίδωρος Ντογιάκο να ερευνήσει όλες τις συμβάσεις επί ΣΥΡΙΖΑ.
Αν έχουμε ευθύνες, ποτέ δεν αρνηθήκαμε να τις πάρουμε. Το όλοι φταίνε, δεν ισχύει. Πιστεύω ότι δεν φταίμε. Εγώ πιστεύω ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ δεν φταίει. Ούτε εγώ προσωπικά», είπε χαρακτηριστικά.
Μιλώντας στο ΣΚΑΙ, ο κ. Σπίρτζης απάντησε στο ερώτημα :«Όλες αυτές τις ημέρες ρωτάει ο κόσμος που είναι ο Σπίρτζης. Με ζήτησε κανείς και κρύφτηκα; Έχω λόγο να κρυφτώ;
Όταν βλέπεις να σπαράζουν οικογένειες, δεν είναι δυνατόν να βγω στα παράθυρα να τσακωθώ με τον Γεωργιάδη. Σεβάστηκα την μνήμη τους και για αυτό δεν βγήκα, είπε χαρακτηριστικά.
«Το παλιό σύστημα τηλεδιοίκησης στη Λάρισα υπήρχε, υπήρχε και το δευτεροβάθμιο στην Καρόλου», τόνισε ο Χρήστος Σπίρτζης, για να προσθέσει: «Επί ΣΥΡΙΖΑ ο ΟΣΕ είχε 1200 άτομα προσωπικό. Επί ΣΥΡΙΖΑ στη Λάρισα ήταν 25 σταθμάρχες και τώρα είναι 10, ένας εκ των οποίων ο μοιραίος σταθμάρχης», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Χρήστος Σπίρτζης.
«Αυτό το δυστύχημα δεν θα έπρεπε να γίνει», σημείωσε χαρακτηριστικά ο Χρήστος Σπίρτζης για την τραγωδία στα Τέμπη.
«Εναι τραγικό να λέμε ότι σε διπλή σιδηροδρομική γραμμή έγινε σύγκρουση. Πότε στην Ελλάδα έχει γίνει αυτό;
Μάλιστα, ο Χρήστος Σπίρτζης ανέφερε: «Η σύμβαση του 2014 είναι η σηματοδότηση, είναι προαπαιτούμενο», τονίζοντας: «Μην με τρελαίνετε!».
«Ποιος έκανε τη σύμβαση; Ο κ. Χατζηδάκης έκανε το 2007 για μια ανύπαρκτη σιδηροδρομική γραμμή και η κυβέρνηση Σαμαρά», υποστήριξε ο Χρήστος Σπίρτζης. Μάλιστα, τόνισε ότι «η Alstom δεν υπέγραφε τις μελέτες».
Μέχρι το 2018 είχαμε μονή και δεν είχε γίνει σύγκρουση. Είχαν γίνει άλλα δυστυχήματα αλλά είναι δυνατόν σε διπλή να γίνει μετωπική», είπε και πρόσθεσε ότι το σύστημα αποδομήθηκε και κατέρρευσε μέσα στα τέσσερα χρόνια, διότι συνεχίστηκε μια άλλη λογική στη στελέχωση του ΟΣΕ.