Έρχεται χιλιομετρική χρέωση στα διόδια – Αυτός είναι ο πρώτος δρόμος που θα εφαρμοστεί

Κανένα σχόλιο

Χαμόγελα στους ιδιοκτήτες οχημάτων πρόκειται να προκαλέσει η χιλιομετρική χρέωση που αναμένεται να εφαρμόσει η εταιρεία από το 2020 στο δρόμο Κόρινθος – Πάτρα. Ειδικότερα η διοίκηση της εταιρείας αναμένεται να εφαρμόσει από την άνοιξη της ερχόμενης χρονιάς το υβριδικό σύστημα χρέωσης διοδίων με μοναδική προϋπόθεση την ύπαρξη και χρήση του ηλεκτρονικού πομποδέκτη (e-pass).

Σύμφωνα με το σχέδιο, ο οδηγός θα χρεώνεται κατά την είσοδο στον οδικό άξονα καταβάλλοντας το πλήρες αντίτιμο για μια χιλιομετρική ζώνη αλλά στην περίπτωση που εξέλθει νωρίτερα το σύστημα θα το αναγνωρίζει και θα πιστώνει τη διαφορά στον ιδιοκτήτη του πομποδέκτη. Ουσιαστικά το νέο σύστημα χρέωσης θα ευνοήσει ιδιαίτερα τους ιδιοκτήτες οχημάτων που εισέρχονται στον αυτοκινητόδρομο και τον χρησιμοποιούν για να εξέλθουν στην επόμενο έξοδο οπότε η χρέωσή τους είναι υπέρογκη σε σχέση με τους οδηγούς που χρησιμοποιούν το οδικό δίκτυο για περισσότερα χιλιόμετρα καταβάλλοντας το ίδιο αντίτιμο.

Πάντως το σχέδιο της Ολυμπίας Οδού για χιλιομετρική χρέωση αποκαλύφθηκε από τον διευθύνων σύμβουλο της εταιρείας κ. Παναγιώτη Παπανικόλα κατά την ξενάγηση που πραγματοποιήθηκε στη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου.

"Sponsored links"

Επίσης πρόθεση της εταιρείας είναι μέσα στα επόμενα χρόνια να καταστήσει πιο εύκολη και τη χρήση κάρτας για πληρωμή, με μηχανήματα που θα βρίσκονται έξω από τα κουβούκλια των διοδίων και θα επιτρέπουν την πραγματοποίηση ανέπαφων συναλλαγών.

newsauto.gr

Στα : Ελλαδα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

Διαβάστε επίσης
διαφημίσεις