ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
28/03/2023 - Έκθεση – ράπισμα για την Ελλάδα από τη Διεθνή Αμνηστία: Αστυνομική βία, υποκλοπές, επαναπροωθήσεις
28/03/2023 - Καλύτερο ελληνικό νησί για διακοπές το 2023 η Κρήτη!
28/03/2023 - Ιστορική διαδρομή και εφήμερη έκθεση για τις μετακινήσεις στη Νέα Χώρα Χανίων
28/03/2023 - Γ. Χαλκιαδάκης: Στην Κύπρο υπερμοντέρνο βιβλίο Τεχνολογίας, στην Ελλάδα 20ετίας
28/03/2023 - Γονείς 11χρονου: Zητάμε την παραδειγματική τιμωρία αυτού του ανθρωπόμορφου τέρατος
28/03/2023 - Στο νοσοκομείο Χανίων ο βουλευτής της ΝΔ κ. Ιωάννης Κασσελάκης
28/03/2023 - Εκλογές 2023: Οι πρώτες αντιδράσεις όλων των κομμάτων μετά την ανακοίνωση για κάλπες στις 21 Μαΐου
28/03/2023 - Λακωνία: «Ας πρόσεχε» λέει η αδελφή της 13χρονης που γέννησε το παιδί του βιαστή της
28/03/2023 - Περίεργη υπόθεση με εξάρθρωση τρομοκρατικού δικτύου που σχεδίαζε επιθέσεις στη χώρα μας
28/03/2023 - Τσίπρας για Ανδρουλάκη: Το μόνο πρόβλημα που έχει για να κυβερνήσει με τη ΝΔ είναι o κ. Μητσοτάκης; Όχι η Δεξιά;
28/03/2023 - Καιρός: Ισχυροί βοριάδες, τοπικές βροχές και χιόνια στα ορεινά της Κρήτης αύριο
28/03/2023 - Γιώργος Στρατάκης: “Η ψυχή δεν φυλακίζεται” – Η ανάρτηση λίγο πριν τη φυλακή για υπεξαίρεση και πλαστογραφία
28/03/2023 - Κρήτη: Πατέρας δικάζεται για σεξουαλική παρενόχληση της κόρης του σε ηλικία 3 ετών!
28/03/2023 - Οι παιδεραστές δε βλάπτουν μόνο τα παιδιά, βλάπτουν όλη την κοινωνία – Είναι πρόβλημα δημόσιας υγείας
28/03/2023 - ΕΣΔΟΓΕ: Αλήθεια, τι δουλειά μπορεί να έχουν Έλληνες και Γερμανοί καθηγητές στο «κακό πουλί» και σε άλλα ναζιστικά μνημεία στην Κρήτη; Όχι στην αναθεώρηση της ιστορίας!
28/03/2023 - Περιοδεία κλιμακίου της Τομεακής Επιτροπής στην Πολεοδομία Χανίων
28/03/2023 - Β. Διγαλάκης: Συνολική λύση για το μείζον ζήτημα της διάβρωσης των ακτών στα Χανιά
28/03/2023 - 50 χρόνια Βασίλης Παπακωνσταντίνου- Μια συναυλία που θα γράψει ιστορία
28/03/2023 - Κρήτη: Έστελνε μηνύματα και σε ανήλικη ο λυράρης – Φόβοι και για άλλα θύματά του
28/03/2023 - Ικανοποίηση Δικηγορικού Συλλόγου Χανίων για τη σύσταση Συμβουλίου Ιδιοκτησίας για τους δασικούς χάρτες
Αγώνας της Κρήτης

«Δεν λειτουργεί τίποτα. Δεν λειτουργούν ούτε οι ενδείξεις, τα φωτοσήματα. Ούτε ο έλεγχος της κυκλοφορίας. Γίνονται όλα χειροκίνητα. Mάλλιασε η γλώσσα μας να το λέμε»

Κανένα σχόλιο

Ο πρόεδρος των Μηχανοδηγών του ΟΣΕ Κώστας Γενιδουνιάς μίλησε στην ΕΡT, καταγγέλλοντας πως τα ηλεκτρονικά συστήματα δεν λειτουργούν εδώ και χρόνια. «Δεν λειτουργεί τίποτα. Γίνονται όλα με ανθρώπινο παράγοντα, χειροκίνητα, manual. Είμαστε στο manual. Αν λειτουργούσαν… Δεν λειτουργούν ούτε οι ενδείξεις, τα φωτοσήματα. Ούτε ο έλεγχος της κυκλοφορίας. Αν αυτά λειτουργούσαν, οι μηχανοδηγοί θα έβλεπαν την κόκκινη ένδειξη και τα τρένα θα σταματούσαν σε απόσταση 500 μέτρων μεταξύ τους. Το έχουμε πει επανειλημμένως, έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας».

Ανέφερε τα εξής:

«Δε λειτουργεί τίποτα.Ούτε οι ενδείξεις,τα φωτοσήματα,ούτε ο έλεγχος κυκλοφορίας.Αν αυτά λειτουργούσαν οι μηχανοδηγοί θα βλέπαν την κόκκινη ένδειξη,τα τρένα θα σταματάγαν σε απόσταση.Μάλλιασε η γλώσσα μας να το λέμε.

"Sponsored links"

Γίνονται όλα με ανθρώπινο παράγοντα, χειροκίνητα, manual. Αν λειτουργούσαν… Δεν λειτουργούν ούτε οι ενδείξεις, τα φωτοσήματα. Ούτε ο έλεγχος της κυκλοφορίας. Αν αυτά λειτουργούσαν, οι μηχανοδηγοί θα έβλεπαν την κόκκινη ένδειξη και τα τρένα θα σταματούσαν σε απόσταση 500 μέτρων μεταξύ τους. Το έχουμε πει επανειλημμένως, έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας»

«Υπήρχαν και δεν λειτουργούσαν», πρόσθεσε. Για το αν αυτό σημαίνει πως οι μηχανοδηγοί κινούνται στα «τυφλά», τόνισε ότι «οι πληροφορίες δίνονται από σταθμάρχη σε σταθμάρχη μέσω ασυρμάτου. Μας λέει ο σταθμάρχης στην ΑΘήνα θα πάτε μέχρι το μενίδι, μετά μέχρι την Οινόη, συνολικά αυτό γίνεται 15 φορές από Αθήνα για θεσσαλονίκη».

Οι επιβεβαιωμένοι νεκροί εξαιτίας της σύγκρουσης επιβατικής αμαξοστοιχίας με εμπορευματική αργά το βράδυ χθες Τρίτη στην περιοχή Ευαγγελισμός, κοντά στα Τέμπη ανέρχονται πλέον στους 32. Η επιχείρηση έρευνας και απεγκλωβισμού ατόμων, στον τόπο του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στην είσοδο της κοιλάδας των Τεμπών παραμένει σε εξέλιξη. Οι προσπάθειες των πυροσβεστικών δυνάμεων αυτή τη στιγμή επικεντρώνονται στα δύο πρώτα βαγόνια της επιβατικής αμαξοστοιχίας τα οποία έχουν ανατραπεί και εκεί παρουσιάζεται μεγαλύτερη δυσκολία απεγκλωβισμού.

Στα : Ελλαδα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live