Λαϊκή Συσπείρωση Κρήτης: ΒΟΑΚ δώρο στους ιδιώτες, από κυβέρνηση– περιφέρεια,με πανωπροίκια για τον λαό

Κανένα σχόλιο

Ανακοίνωση περιφερειακής παράταξης Λαϊκής Συσπειρωσης Κρήτης:

Η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το τμήμα του ΒΟΑΚ Χερσόνησος – Νεάπολη, με σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ), συζητήθηκε με τηλεδιάσκεψηστο Περιφερειακό Συμβούλιο Κρήτης, την Τετάρτη 7 Ιούλη.

Στην έναρξη,ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης, Μανώλης Συντυχάκης, κατήγγειλεότι η διοίκηση της περιφέρειας με πρόσχημα την πανδημία κάνει συνεδριάσεις οργάνων με τηλεδιάσκεψη, αντίνα εξασφαλίσει συνεδρίαση με ουσιαστική ζωντανή συζήτηση, με όλα τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα.

"Sponsored links"

Είναι υποκριτική η αγωνία της περιφερειακής αρχής για δήθεν προσωρινά μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείαςστις συνεδριάσεις,με βάση και τις κυβερνητικές εντολές, που εφαρμόζουν τα υγειονομικά πρωτόκολλα-λάστιχο,κατά παραγγελία των μεγάλων επιχειρηματιών ομίλων  στον τουρισμό, που βάζουν σε κίνδυνο την υγεία εργαζόμενων και τουριστών.

Φαίνεται πως τα μέτρα «προστασίας» δεν είναι προσωρινά, αλλά μόνιμα, με στόχο να φιμώσουν κάθε αντίθετη λαϊκή φωνή,για να προχωρά χωρίς εμπόδια η αντιλαϊκή πολιτική στήριξης του κεφαλαίου.

Για το ΒΟΑΚ,οι κομμουνιστές περιφερειακοί σύμβουλοιτόνισαν πως σκόπιμα η συζήτηση στην περιφέρεια επικεντρώθηκε σε τεχνικές λεπτομέρειες, για να περάσει απαρατήρητο το κύριο : ότι την κατασκευή αυτού του τμήματος του ΒΟΑΚ με ΣΔΙΤ, θα την ακριβοπληρώσει ο ίδιος ο λαός, με τα διόδια, πέρα από τη φορολογία που ήδη πληρώνει και ότι η περιφερειακή αρχή συμφωνεί με την κυβέρνηση σε αυτό.

Οι επιχειρηματικοί όμιλοι που θα διαχειρίζονται τον δρόμο, θα έχουν κέρδη εγγυημένα από το κράτος. Ένα κράτος που αρνείται κατώτερες εγγυημένες τιμές π.χ. για τα αγροτικά προϊόντα.

Ο ΒΟΑΚ, που καθυστερεί χρόνια, που έφτασε σε εξαθλίωση, με τα δεκάδες τροχαία δυστυχήματα, μέχρι να βρουν οι κυβερνήσεις τρόπο να τον δώσουν χάρισμα στο κεφάλαιο, επιταχύνεται τώρα σε συνδυασμό με το αεροδρόμιο Καστελλίου. Με βάση τα «θέλω» και τις προτεραιότητες του μερίδων του τουριστικού και ενεργειακούκεφαλαίου.

Αυτός είναι ο λόγος που «σαλαμοποιείται» σε κομμάτια και μελέτες κτλ. χωρίς να παίρνονται υπόψη τοπικά χαρακτηριστικά, λαϊκές ανάγκες και παρατηρήσεις κατοίκων όσον αφορά στη χάραξή του (πχ Χερσόνησος, Καλό Χωριό, Καβούσι κτλ., απουσία αντιπλημμυρικών έργων στα Μάλια και αλλού).

Οι σύμβουλοι τηςΛαϊκής Συσπείρωσηςπρόβαλαν την απαίτηση για πλήρη κρατική ή ευρωπαϊκή χρηματοδότηση για ένα ΒΟΑΚσύγχρονο, ασφαλή,χωρίς πρόσθετη φορολογία, διόδια και παραχωρήσεις σε ιδιώτες,  που να εντάσσεται σε έναν συνολικόολοκληρωμένο –όχι αποσπασματικό – σχεδιασμό, έξω από τη λογική κόστους – οφέλους, για ένα ασφαλές, ενιαίο, δημόσιο και δωρεάν οδικό δίκτυο σε όλη την Κρήτη (ΒΟΑΚ, ΝΟΑΚ, κάθετες αρτηρίες κτλ).

Γι΄αυτό το θέμα, που είναι και το κύριο, οι σύμβουλοι που πρόσκεινται σε ΚΙΝΑΛ, ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ έκαναν πως δεν κατάλαβαν και δεν είπαν λέξη.

"Sponsored links"

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live