Στα ΕΛΤΑ ρίχνει την ευθύνη για τη μη έγκαιρη παράδοση των λογαριασμών η ΔΕΥΑΒΑ

Κανένα σχόλιο

Με ανακοίνωσή της η ΔΕΥΑΒΑ αναφέρει τα εξής:

Ενημερώνουμε τους καταναλωτές μας ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα η ΔΕΥΑΒΑ έχει γίνει αποδέκτης παραπόνων, που αφορούν στη μη παράδοση από τα ΕΛΤΑ των λογαριασμών ύδρευσης- αποχέτευσης ή άρδευσης που εκδίδει η Επιχείρηση, η οποία έχει αναθέσει (στα ΕΛΤΑ) τη σύμβαση παράδοσης των λογαριασμών, έναντι αμοιβής.

Παρακαλούνται οι καταναλωτές μας, που δεν έχουν παραλάβει λογαριασμό ύδρευσης- αποχέτευσης ή άρδευσης το τελευταίο χρονικό διάστημα, να επικοινωνήσουν με το Γραφείο Καταναλωτών της ΔΕΥΑΒΑ (στα τηλέφωνα 28210-84014, 28210-84019), να το αναφέρουν ώστε να τούς αποσταλεί λογαριασμός απευθείας από τη ΔΕΥΑΒΑ. Άλλως να μας δηλώσουν (στο services@deyaba.gr) το e-mail τους για την άμεση αποστολή του λογαριασμού.

"Sponsored links"

Διαβεβαιώνουμε ότι βρισκόμαστε σε διαρκή επικοινωνία με τις υπηρεσίες των ΕΛΤΑ και προσπαθούμε να αποκαταστήσουμε τη δυσλειτουργία της διανομής των λογαριασμών το συντομότερο δυνατό.

Παρακαλούμε για τη συνεργασία και την υπομονή όλων των καταναλωτών μας, μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα αυτό, το οποίο δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα της ΔΕΥΑΒΑ.

Στα : Τοπικα

Το αρθρο δημοσιευτηκε απο τον/την:

Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Η απάντησή σας

Το email σας δεν δημοσιεύεται.

ΚΡΗΤΗ FM 101.5 live