Για εμπορικούς λόγους -θεαματικότητας και διαφημιστικού πακέτου- τα “τηλεοπτικά μέσα ενημέρωσης” στοχοποιούν πρόσωπα , κόμματα, και κοινωνικές ομάδες. Για δέκα ημέρες μιλούσαν για την “χρυσή αυγή.” Ξανακούσατε τίποτα για τη “χρυσή αυγή;” Άφαντη η “χρυσή αυγή” από την οθόνη των Μ.Μ.Ε Έγινε πλέον αόρατη.
Για μια εβδομάδα μιλούσαν για το ξανθό κοριτσάκι που “απήγαγε” οικογένεια τσιγγάνων Ρομά που τελικά δεν ήταν απαγωγή αλλά παραμύθι.
Και έπεται συνέχεια. Τζίρος να γίνεται από την ακροαματικότητα και τα διαφημιστικά πακέτα. Βρε ουστ! Σκουπιδοκάναλα!!
Κάθε Αγίου μια ημέρα
Ημερομηνία: