24.8 C
Chania
Sunday, October 6, 2024

ΕΣΕΕ: «Υλοποίηση της καμπάνιας «AGORA» σε Κρήτη και Δωδεκάνησα»

Ημερομηνία:

Σε αυτήν την κρίσιμη συγκυρία, το ελληνικό εμπόριο και το υγιές κομμάτι της μικρής και μεσαίας επιχειρηματικότητας οφείλουν να δώσουν τη δική τους απάντηση, το «δυναμικό τους παρόν». Στο πλαίσιο της προσπάθειας που κάνει η ΕΣΕΕ για την τόνωση της αγοράς τη φετινή τουριστική περίοδο,  προχώρησε στην προώθηση διαφημιστικών προτάσεων που κινούνται σε δύο άξονες:

α. Τόνωση της αγοράς με την προσέλκυση τουριστών (αλλοδαπών και Ελλήνων).

β. Βελτίωση της αισθητικής εικόνας που παρουσιάζουν τα κλειστά μαγαζιά.

Γι’ αυτό το λόγο, απέστειλε προς όλες τις Ομοσπονδίες της και τους Εμπορικούς Συλλόγους διαφημιστικό υλικό σε ηλεκτρονική μορφή το οποίο περιλαμβάνει:

  1. Αυτοκόλλητο βιτρίνας: Το αυτοκόλλητο βιτρίνας είναι το λογότυπο – slogan των νέων ενεργειών. Discover agora, shopping in Greece. Στην ουσία, το αυτοκόλλητο αυτό είναι το σήμα που λέει στον τουρίστα – αγοραστή ότι βρίσκεται σε ένα μαγαζί που τηρεί τις προδιαγραφές για μια καλή αγοραστική εμπειρία- shopping experience.
  2. Αφίσα – Greece: sea, sun & shopping: Σε αυτή την αφίσα πολύ εύστοχα και δημιουργικά χρησιμοποιούμε τα 3 S για τα οποία είναι γνωστή η Ελλάδα (σε Έλληνες και ξένους), αντικαθιστώντας το τρίτο S με το Shopping. Έτσι, ισχυροποιούμε πολύ το μήνυμά μας, δημιουργώντας στο μυαλό του καταναλωτή μια νέα κατάσταση προς όφελός μας.
  3. Αφίσα – κλειστά μαγαζιά: Με αυτή την αφίσα η καταθλιπτική εικόνα των κλειστών καταστημάτων αλλάζει. Χρησιμοποιούμε μια ενδιαφέρουσα γυναίκα (έτσι ώστε να τονωθεί η γυναικεία επιχειρηματικότητα), η οποία μας ρωτάει: μήπως εδώ βρίσκεται το νέο σου μαγαζί; Μια αφίσα που ομορφαίνει, παρακινεί προς ενοικίαση και σίγουρα μας κάνει να νιώσουμε καλύτερα στην εικόνα ενός κλειστού μαγαζιού.

Η ΕΣΕΕ μετά την πρωτοβουλία “Shopping Festival” του Εμπορικού Συλλόγου Αλεξανδρούπολης, ζήτησε τις άμεσες ενέργειες, από όλες τις Ομοσπονδίες και ιδιαίτερα από τις δύο πλέον «τουριστικές» της Κρήτης και της Δωδεκανήσου να αξιοποιήσουν το διαφημιστικό υλικό, ώστε με τη συμμετοχή των Εμπορικών Συλλόγων να συμβάλουν στην τόνωση των τοπικών αγορών.

"google ad"

Ακολουθήστε το agonaskritis.gr στο Google News, στο facebook και στο twitter και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Αγώνας της Κρήτηςhttp://bit.ly/agonaskritis
Ο “Αγώνας της Κρήτης” εκδόθηκε στις 8 Ιουλίου του 1981. Είναι η έκφραση μιας πολύχρονης αγωνιστικότητας. Έμεινε όλα αυτά τα χρόνια σταθερός στη διακήρυξή του για έγκυρη – έγκαιρη ενημέρωση χωρίς παρωπίδες. Υπηρετεί και προβάλλει, με ευρύτητα αντίληψης, αξίες και οράματα για μία καλύτερη κοινωνία. Η βασική αρχή είναι η κριτική στην εξουσία όποια κι αν είναι αυτή, ιδιαίτερα στα σημεία που παρεκτρέπεται από τα υποσχημένα, που μπερδεύεται με τη διαφθορά, που διαφθείρεται και διαφθείρει. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που η εφημερίδα έμεινε μακριά από συσχετισμούς και διαπλοκές, μακριά από μεθοδεύσεις και ίντριγκες.

Τελευταία Νέα

Περισσότερα σαν αυτό
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΠΑΣΟΚ: Ζητείται ελπίς

Του Αργύρη Αργυριάδη Δικηγόρου Οι εσωκομματικές εκλογές του ΠΑΣΟΚ προκάλεσαν το...

Τέμπη: Sold out η συναυλία στη μνήμη των θυμάτων

Εξαντλήθηκαν τα εισιτήρια για τη συναυλία της προσεχούς Παρασκευής...