Σε αυτήν την κρίσιμη συγκυρία, το ελληνικό εμπόριο και το υγιές κομμάτι της μικρής και μεσαίας επιχειρηματικότητας οφείλουν να δώσουν τη δική τους απάντηση, το «δυναμικό τους παρόν». Στο πλαίσιο της προσπάθειας που κάνει η ΕΣΕΕ για την τόνωση της αγοράς τη φετινή τουριστική περίοδο, προχώρησε στην προώθηση διαφημιστικών προτάσεων που κινούνται σε δύο άξονες:
α. Τόνωση της αγοράς με την προσέλκυση τουριστών (αλλοδαπών και Ελλήνων).
β. Βελτίωση της αισθητικής εικόνας που παρουσιάζουν τα κλειστά μαγαζιά.
Γι’ αυτό το λόγο, απέστειλε προς όλες τις Ομοσπονδίες της και τους Εμπορικούς Συλλόγους διαφημιστικό υλικό σε ηλεκτρονική μορφή το οποίο περιλαμβάνει:
- Αυτοκόλλητο βιτρίνας: Το αυτοκόλλητο βιτρίνας είναι το λογότυπο – slogan των νέων ενεργειών. Discover agora, shopping in Greece. Στην ουσία, το αυτοκόλλητο αυτό είναι το σήμα που λέει στον τουρίστα – αγοραστή ότι βρίσκεται σε ένα μαγαζί που τηρεί τις προδιαγραφές για μια καλή αγοραστική εμπειρία- shopping experience.
- Αφίσα – Greece: sea, sun & shopping: Σε αυτή την αφίσα πολύ εύστοχα και δημιουργικά χρησιμοποιούμε τα 3 S για τα οποία είναι γνωστή η Ελλάδα (σε Έλληνες και ξένους), αντικαθιστώντας το τρίτο S με το Shopping. Έτσι, ισχυροποιούμε πολύ το μήνυμά μας, δημιουργώντας στο μυαλό του καταναλωτή μια νέα κατάσταση προς όφελός μας.
- Αφίσα – κλειστά μαγαζιά: Με αυτή την αφίσα η καταθλιπτική εικόνα των κλειστών καταστημάτων αλλάζει. Χρησιμοποιούμε μια ενδιαφέρουσα γυναίκα (έτσι ώστε να τονωθεί η γυναικεία επιχειρηματικότητα), η οποία μας ρωτάει: μήπως εδώ βρίσκεται το νέο σου μαγαζί; Μια αφίσα που ομορφαίνει, παρακινεί προς ενοικίαση και σίγουρα μας κάνει να νιώσουμε καλύτερα στην εικόνα ενός κλειστού μαγαζιού.
Η ΕΣΕΕ μετά την πρωτοβουλία “Shopping Festival” του Εμπορικού Συλλόγου Αλεξανδρούπολης, ζήτησε τις άμεσες ενέργειες, από όλες τις Ομοσπονδίες και ιδιαίτερα από τις δύο πλέον «τουριστικές» της Κρήτης και της Δωδεκανήσου να αξιοποιήσουν το διαφημιστικό υλικό, ώστε με τη συμμετοχή των Εμπορικών Συλλόγων να συμβάλουν στην τόνωση των τοπικών αγορών.