ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ.ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
Γεια σου φίλε ΛΟΥΜΠΕΝ.
Χαίρομαι που ένας λούμπεν προλετάριος διαβάζει ,ξέρει γράμματα, και ασκεί κριτική προς την “μητέρα” του. Η κριτική σου προς την αριστερά έχει βάσεις.Ίσως όχι σε όλα.
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΣΟΣ Γ.ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ
Γεια σου φίλε ΛΟΥΜΠΕΝ.
Χαίρομαι που ένας λούμπεν προλετάριος διαβάζει ,ξέρει γράμματα, και ασκεί κριτική προς την “μητέρα” του. Η κριτική σου προς την αριστερά έχει βάσεις.Ίσως όχι σε όλα.
Στις 27 Απριλίου 2012, ημέρα Παρασκευή, κατατίθεται ενώπιον του Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών μηνυτήρια αναφορά– έγκληση:
Της ΝΤΟΡΑΣ Λ. ΚΡΗΤΙΚΟΠΟΥΛΟΥ, δικηγόρου Αθηνών
Του Θύμιου Παπανικολάου
Το γεγονός ότι ακόμα δεν έχει προσδιοριστεί η ημερομηνία των εκλογών δείχνει περίτρανα ότι αυτές έχουν «φρακάρει» στις καθεστωτικές συμπληγάδες.
Η Δημοκρατική Αριστερά καταδικάζει την αστυνομική βία κατά τη διάρκεια της χθεσινής διαδήλωσης στο Σύνταγμα.
Ο ΕΟΠΥΥ δημιουργήθηκε την 1η/01/2012 σαν μία ανάγκη ενοποίησης όλων των κλάδων υγείας σε έναν, με ενιαίο τρόπο παροχής υπηρεσιών υγείας στους ασφαλισμένους του.
Σχολιάζοντας εκ μέρους της Γραμματείας τα αλλεπάλληλα χαράτσια που θα κληθούν να πληρώσουν μαζεμένα 7 εκατομμύρια φορολογούμενοι αμέσως μετά τις εκλογές , η συν-εκπρόσωπος Τύπου των Οικολόγων Πράσινων, Ελεάννα Ιωαννίδου , έκανε την ακόλουθη δήλωση:
Οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ξεκίνησαν σήμερα Παρασκευή 6 Απριλίου 2012 την πόρτα-πόρτα,χωριό-χωριό πορεία τους σε όλη την Ελλάδα από την Κρήτη.
Στις 6 – 7 – 8 Απριλίου στην αίθουσα “Μελίνα Μερκούρη” του ΣΕΦ ο εργαζόμενος, ο συνταξιούχος, ο αγρότης, ο μικρός και μεσαίος επιχειρηματίας, ο επαγγελματίας, ο φοιτητής, ο άνεργος ενώνουν τις δυνάμεις τους για να γκρεμίσουν το καθεστώς κατοχής που έχουν επιβάλλει στην χώρα μας οι ξένοι επικυρίαρχοι και οι ντόπιοι υποτακτικοί τους.
Η Συντονιστική Επιτροπή των Συνεργαζόμενων Ενώσεων στον χώρο των ΜΜΕ δηλώνουμε την απέχθεια και τον αποτροπιασμό μας απέναντι στις δυνάμεις καταστολής, στους εντολοδόχους τους και στις φασιστικές τους δολοφονικές μεθόδους καταστολής της Λαϊκής οργής.
Τα θερμά του συγχαρητήρια στο Αθλητικό Σχολείο Ηρακλείου για την κατάκτηση χθες στο Αγρίνιο του πανελλήνιου σχολικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου, εκφράζει ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης.